Ps:n kansanedustaja iloitsi ampumakeskuksen saamasta miljoonasta, on itse taustayhtiön hallituksessa
Simula on itse Limingan ja Lumijoen rajalle rakenteilla olevan ampumaurheilukeskuksen taustayhtiön Ruutikunnat oy:n hallituksen puheenjohtaja.
""En pidä tätä mitenkään ihmeellisenä. Ei ole mistään kähminnästä kyse, Simula sanoo.
Oletko itse ollut vaikuttamassa siihen, että ampumaurheilukeskushanke saa lisärahoitusta?
Kyllä minä olen ollut edistämässä useamman vuoden ajan sitä, että saadaan Ruutikankaalle rahoitusta. () Tiedän ja tunnen alueen ja hankkeen tosi hyvin, niin olen sitten kertonut siitä ihmisille ja pitänyt sitä esillä, Simula sanoo.
Ei siinä mielestäni ole mitään sen ihmeellisempää."
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010676227.html
Nopeastipa persut oppivat hallitusvastuussaan suhmuroinnin jalon taidon.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
No olisiko se sitten oikein ja parempi, että kukaan edustaja mistään puolueesta ei saisi harrastaa mitään missään kerhossa?
GOOGLAA "JÄÄVI"
Simula on sen kerjon hallituksessa. Hän anoi kerholle rahaa ja äänesti eduskunnassa määrärahan puolesta.
AMPUMAURHEILUKESKUS on ennen tuoreinta rahoitusta saanut valtiolta tukea noin miljoona euroa. Opetus- ja kulttuuriministeriö myönsi sille 769000 euroa liikuntapaikkarakentamiseen tarkoitettua avustusta vuonna 2023. Lisäksi keskus sai eduskunnalta viime vuoden lopulla niin sanottua joululahjarahaa 300000 euroa.
Haatajan mukaan miljoonan lisärahoitus on keskukselle merkittävä, ja sen pitäisi varmistaa hankkeen valmistuminen rakennusaikana merkittävästi nousseista kustannuksista huolimatta.
Ampumaharrastus on sijoitus maanpuolustukseen. Miljoona hyvin käytetty ja maksaa itsensä tuhatkertaisena takaisin oltiinpa kytköksistä mitä mieltä tahansa. 1939 olisi voinut käydä toisin ilman tätä samaa toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisiko se sitten oikein ja parempi, että kukaan edustaja mistään puolueesta ei saisi harrastaa mitään missään kerhossa?
GOOGLAA "JÄÄVI"
Simula on sen kerjon hallituksessa. Hän anoi kerholle rahaa ja äänesti eduskunnassa määrärahan puolesta.
Ei kerho, vaan yksityinen yritys.
Maksakoot itse harrastuksensa, ois tuonkin voinut käyttää lasten liikunnan edistämiseen.
Persut ovatctällä viikolla olleet uutisissa nepotismista ja kotiinpäin vetämisestä.
Perussuomalaisten kansanedustaja palkkasi naisystävänsä avustajakseen Tämä voi tietysti näyttää erikoiselta
edustaja palkkasi poikansa avustajakseen näin hän perustelee
Kyseessä on jo toinen perussuomalainen kansanedustaja, joka palkkaa avustajan lähipiiristään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GOOGLAA "JÄÄVI"
Vielä pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
GOOGLAA "JÄÄVI"
Vielä pahempi.
2 miljoonaa euroa halllituspuolueen kansanedustajan johtamalle yritykselle. Uusi normaali.
Voi jmalauta etten paremmin sano tätä suhmurointia. Työttömältä viedään leipä suusta ja tällaisiin juppitaloiohin kylvetään rahaa. Siat.
Muistatteko ne ajat kun jotkut kuvittelivat persujen tuovan muutoksen poliittiseen kulttuuriin :D
Vierailija kirjoitti:
No teidän persusaatanoitten meiestä se juurikin aina ennen on ollut parempi niin, nyt on takki taas teillä persusaastoilla kääntynyt. Kun persu korruptoituu se on hyvä, kun muut, se on huono. Kaikki persusaastat vaan uuniin, viŧun väŧylåt.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko ne ajat kun jotkut kuvittelivat persujen tuovan muutoksen poliittiseen kulttuuriin :D
Tyhmät niin luulivat, fiksut eivät. Suomessa on valitettavan paljon ääl iöitä, nimet löytyvät persujen listoilta ja äänestäjistä, sieltä lukemaan.
Naapurini on julkipersu, joutuu kuulema muuttamaan kun tuet pienenee, itse kertoi. Ai että minä nauroin, se on sellainen juopohko pariskunta, kuten kaikki persut, tyhmiä kuin saappaat, eikä koskaan ole olleet töissä. Toivottavasti kuo levat nälkään.