Vierailija

Esikoinen kohta vuoden ikäinen. Pelkään jatkuvasti että hänelle käy jotain, ylitulkitsen kaikenlaisia oireita nuhasta yskään. Meneekö tämä ohi, onko muilla tällaista vai vika minussa? Ahdistuneisuustaipumusta on.

Uuvuttaa.

• ylös 8
  • alas 0

Kommentit (10)

Vierailija

Sitten helpottaa, kun on niin dementoitunut, ettei muista edes lapsia olevan, ei ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei mene ohi,muuttaa vain muotoaan lapsen kasvaessa ja ne huolenaiheet esim.teinin kanssa ovat paljon suurempia kuin nuha.

Vierailija

Kuuluu vanhemmuuteen❤ jos pelko alkaa hallitsemaan elämääsi liikaa keskustele lääkärisi kanssa.

Vierailija

Mulla sama ongelma kuin ap:lla. Vauva on nyt 8kk. Minusta raskainta tässä vanhemmuudessa on tämä jatkuva huoli ja kaikkien oireiden ylitulkitseminen. Välillä oikeasti mietin, että mulla taitaa olla vikaa jo päässä, kun pakonomaisesti saan kaikenlaista päähäni lapseni terveydentilasta. Miten oppisin relaamaan ja nauttimaan mun ihanasta vauvasta, joka TODENNÄKÖISESTI on täysin terve?

Vierailija

Minun keskimmäiseni on nyt 21, ja huoli on vain pahentunut lapsuudesta. Pientä lasta voi pitää silmällä, mutta mitä teen nyt, kun lapsi reppureissaa ja sohvasurffailee ulkomailla? Viime kesänä jouduin ensimmäistä kertaa elämässäni käyttämään vähän aikaa mielialalääkkeitä, kun ahdistus kasvoi muuten sietämämttömäksi.

Vierailija

Ei helpota ei. Sen pelon kanssa vaan ehkä oppii elämään ja sen jalkuvan läsnäolon oppii sietämään.

Esikoinen on jo 18-v ja juuri kotoa pois muuttanut, ja sama pelko on yhä läsnä. Varsinkin kun tapaus ei ole niitä rauhallisimpia nuoria. Hänen henkensä puolesta olen saanut pelätä tosissani jo viimeiset 5 vuotta.

Silti ihan yhtä lailla hirvittää kunleikki-ikäinen lapsi on kateissa tai kouluikäinen ei vastaa puhelimeen jne

Vierailija

Ilmeisesti ei!

Mä oon 45 vuotias. Äitini soitti aamulla asiasta että, ulkona on kylmä, pistäkää lämmintä päälle !!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.