Tunnen sääliä, kun kuulen Ov
jonkun tuttavani saaneen poikavauvan. Varsinkin, kun tiedän monen ystäväni toivoneen tyttöä ja tuleekin poika. En voi sille tunteelle mitään. Itselläni on tyttö, ja en voisi koskaan kuvitella itseäni pojan äitinä!
Kivittäkää vaan, mutta näin minä tunnen, rehellisesti!
Kommentit (47)
Älytöntä toisen sukupuolen haukkumista...menkää itseenne! Turha sitä on muille kostaa jollei tytärtä saanut!
Elämä opettaa, sanotaan.
Kurre " ex-missi Kirsi Syrjäsen mies" Westerlund sanoi vaimonsa ekan raskauden aikana (varmasti leikillään), että jos syntyvä vauva on tyttö, se työnnetään sinne takaisin mistä on tullutkin. Syntyi poika joka menehtyi parin päivän ikäisenä.
Toivon todella, että ap ymmärtää miten halveksiva asenne hänelle on Luojan suurta lahjaa eli ihmisen lasta kohtaan. Uusi ihmiselämä on arvokas, oli kyseessä sitten poika tai tyttö. Uusi ihmiselämä on suuri ihme josta kannattaa olla kiitolllinen, oli kyseessä sitten poika tai tyttö.
Terv. Pienen poikavauvan onnellinen ja kiitollinen äiti joka toivoo saavansa vielä joskus tytönkin.
Nyt puhut kyllä puppua, luepas ap:n teksti uudestaan. Kuka aloitti siis keskustelun ja mikä oli aloituksen sanoma.....?
Kirjoitin avauksen täysin sydämestäni. Tiedän, että jokainen lapsi on lahja ja vanhemmilleen rakas. En voi säälintunteilleni mitään, mutta en ikimaailmassa kenellekään ääneen sanoisi, mitä ajattelen. Nauttikoon jokainen lapsestaan, minä nautin ihanasta pienestä tyttärestäni.
minä taas toivon aina, että tuttavat saavat ekaksi lapsekseen pojan ja sitten tytön. Ajattelen aina että jos esikoinen on tyttö, niin mahtaa perheen miestä harmittaa. Kaikki miehet kuitenkin toivovat poikaa ja on kiva jos esikoinen on poika ja hänellä sitten joskus pikkusisko=)
Sittemmin on mielipide muuttunut, kun on tutustunut ystäväpiirissämme sellaisten lapsiperheiden arkeen, joissa on poikalapsia. Jos toinen lapsi tulee, toivoo sen kuulemma olevan tyttö.
Hauskaa luettavaa kuinka poikien äidit koettavat pönkittää itsetuntoaan.