Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnen sääliä, kun kuulen Ov

Vierailija
23.03.2006 |

jonkun tuttavani saaneen poikavauvan. Varsinkin, kun tiedän monen ystäväni toivoneen tyttöä ja tuleekin poika. En voi sille tunteelle mitään. Itselläni on tyttö, ja en voisi koskaan kuvitella itseäni pojan äitinä!

Kivittäkää vaan, mutta näin minä tunnen, rehellisesti!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskin aika outoa tuntea sääliä kun kuulee.

Vierailija
2/47 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä oppii kun vanhaksi elää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissanpentuja joilla on raidallinen turkki.

Vierailija
4/47 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itselläni oli vain kaksi poikaa, en oikein osannut kuvitella itselläni tyttöä, pojat tuntuivat niin luontevalta jotenkin. Kunnes kolmantena sain tytön, enkä nyt voi enää käsittää, miten on joskus voinut ajatella niin, että ei osaisi olla tytön äiti, tämä tuntuu niin luontevalta ja ihanalta kuin vain kuvitella voi!!

Vierailija
5/47 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ole nyt onnellinen, koska koskaan et voi tietää mitä tapahtuu.....

Vierailija
6/47 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama olisiko tyttö tai poika.

Vierailija
7/47 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli ole nyt onnellinen, koska koskaan et voi tietää mitä tapahtuu.....

Vierailija
8/47 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi haaveilee tytöstä ja saa tytön. Hän on niin ylpeä tytöstään ja säälii poikavauvojen äitejä.

Toinen haaveilee pojasta ja saa pojan. Hän niin ylpeä pojastaan ja sääliin tyttövauvojen äitejä.

Kaikki vain säälivät toisiaan ja ovat itse niin ylpeitä....

Vierailija
9/47 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatuksistani. Jostainhan tällaisetkin tunteet johtuvat, eikö? Mutta mistä? T. AP

Vierailija
10/47 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli tosi tärkeää saada aina poika. Pelkäsin, mitä jos tästä tulee tyttö... Oman itseni kohdalla syyt ovat seuraavat:

- vihasin itseäni 4-5-vuotiaana. Nämä tunteet ovat koko elämäni ajan siirtyneet tuon ikäisiin tyttöihin - valitettavasti.

- veljeni on älyltään neron luokkaa. Kuulin koko elämäni, kuinka hyvä hän on. Minä en ollut mitään - tai siltä ainakin tuntui.

- isäni mielestä mies on perheen pää ja nainen on se alamainen. Eli alitajuisesti olen aina oppinut, kuinka mies se " parempi" - vaikka hän itse kieltää puhuvansa paremmuudesta.

Minusta on itsestäänselvää, että minä halusin itselleni poikaa. Sain niitä kaksi. Onneksi en saanut tyttöä (enkä enää kolmatta tee), niin ei tarvitse kohdata omia luurankojaan silmästä silmään.

Väitän siis, että sinulla on jotain kokemuksia siitä, miksi tytöt ovat " parempia" kuin pojat.

Vierailija
11/47 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän siis, että sinulla on jotain kokemuksia siitä, miksi tytöt ovat " parempia" kuin pojat.

T. Psykologi, keskittynyt lapsiperheen ongelmiin

Vierailija
12/47 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä yrität tehdä tyttöä itsellesi hyväksytyksi koska luulet tietoisesti tai luultavammin alitajuisesti, että poika olisi todellisuudessa se parempi.

Vierailija
13/47 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitten ollutkaan, kas vain...kiva kuulla tämäkin tieto. Ihmettelinkin että aina niistä oviksista puhutaan. Tajuun siis että tuolla kuumeiluhörhöpalstalla, mut että täälläkin.

Tarrasukkia vaan kaikille oviksen odottajille. Meille tuli eilen täti tulipunaisella ladallaan, yhyyyy : (((((

Vierailija
14/47 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotus aikana toivoin tyttöä ja olin täysin varma, että tyttö tulee.

Tietysti se oli poika. Nyt yritetään toista ja toivon toista poikaa. Tyttö ei ole pettymys, mutta jos saisi valita, haluaisin toisen pojan.

Vierailija
15/47 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sinä yrität tehdä tyttöä itsellesi hyväksytyksi koska luulet tietoisesti tai luultavammin alitajuisesti, että poika olisi todellisuudessa se parempi.

Vierailija
16/47 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien luurankojen kohtaaminen voi olla yllättävän avartavaa :) Itse olen kasvanut ihmisenä todella paljon " kun kohtasin luurankoni silmästä silmään"

Vierailija
17/47 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-parka on säälittävän läpinäkyvä...

Vierailija
18/47 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on tyttö, onneksi en saanut poikaa tai päinvastoin, niin kateus siellä puhuu. Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista, tämä sanonta pitää paikkansa.

Vierailija
19/47 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kohdassa keskustelu kääntyi niin, että minä todella ilmeisesti haluaisin pojan mutta koska sain tytön niin yritän uskotella itselleni, että tyttö onkin parempi? :D Sallikaa mun nauraa. -Ap-

Vierailija
20/47 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä ymmärrän sua todella! Musta tytöt on vaan niin ihanan suloisia ja olen omistani tosi kiitollinen! Olen suorastaan helpottunut, että kotonamme ei säntäile villi pojanviikari. Ja juu, poikia meille tulee tyttöjen mukana, muiden kasvattamina;)

tsemppiä sulle!