Mieheni lähetti minulle viestin, jota ei voi selittää oikein muutakuin pettämisellä?!
"Joo mä tulen tänään täältä Ruotsista, niin tuun lämmittää sun sänkyä ensyöks.. ;) Sirkka (eli minä ap) lähtee tänään lasten kanssa käymään etelässä, joten voin huoletta tulla. Ja mä muuten jatkan siitä mihin viimeks jäätiin, että varaudu vaan... ;) Karpo
15 vuotta naimisissa ja 2 lasta.. Olen shokissa ja tärisen!!! :( En tiedä mitä tehdä, ahdistaa todella paljon.. En olisi koskaan uskonut miehestäni mitään tämmöistä!? MITÄ MINÄ TEEN? :( En halua edes nähdä häntä enää, kuitenkin alkaa keksimään jotain tekosyitä ja tyhmiä selityksiä.. :( Soittanut on jo 6 kertaa sen jälkeen kun viesti tuli, mutta en ole vastannut.. Mies työreissulla Ruotsissa ja sieltä käsin oikeen sopii treffejä jonkun h*ron kanssa... :(
Kommentit (91)
Psykologian opiskelija. kirjoitti:
Voi harmin paikka AP. Se on todella raskasta saada kuulla tulleensa petetyksi ja vieläpä ihmisen jonka on luullut olevan rakkain. Helppoa ei ole kohdata jotakin sellaista mitä ei voisi ikimaailmassa kuvitella ja jotenkin yrittää keksiä miten saisi happea tukahdutravasta ylenpalttisesta kivusta, surusta, pettymyksestä ja ahdistuksesta.
Mutta vielä se valon päivä koittaa ja jonain päivänä voit katsoa taaksepäin ja olla kiitollinen siitä, ettei pettäjä puolisosi päässyt vielä enemmän sinua vahingoittamaan vaan jäi kiinni. Nyt katsot kuitenkin elämässäsi eteenpäin ja jätät tullausen rentun omasn arvoonsa kun ei näköjäön osannut sinua arvostaa taikka omannut sen vertaa aikuisuutta olla rehellinen kanssasi alusta lähtien.
Opiskelija, oikeinkirjoitus, oletko tuosta koskaan kuullut?
Jätä nyt psykologia vähemmälle, ota äidinkieli tilalle.
Ole hyvä, ei kestä kiitellä, kiva että sain auttaa!
"OMAISUUS PUOLIKSI, ELARIT!!!"
Ei vittu näitä ahneita huoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kirjoittaa viestin loppuun oman nimensä?
Tähän nää sortuu aina, kukaan ei kirjoita nimeään viestin loppuun, ehkä 1. kerralla, jos lähettää viestin jollekin virallisemmassa puitteissa, mutta panokaverilleen EI KOSKAAN, uskokaa jo ja tehkää paremmat provot.
Jo vaan kirjoittaa.
Ja viestinkin voi vanhanaikaisella luurilla söheltää helposti väärälle ihmiselle... onneksi vaihdoin älyluuriin, niin ei tule hajamielisyyksissä läheteltyä kavereiden viestejä jollekin deitille...
Mitäs jos kukin pitäisi huolta omasta ulkonäöstään, seksikkyydestään ja olisi seikkailumielinen, himokas ja avoin erilaisille jutuille seksin suhteen, niin olisi varmempaa, ettei toinen petä. Ja eikö nyt ihmiset voisi myös tajuta, että seksiä harrastetaan ulkonäön tai muun viettelyksen takia, lihallisten halujen vuoksi. Ei siihen tunteita tarvita, kunhan pannaan ja nautitaan.
Karpo jatkaa karvalakki päässä tv-ohjelmien tekemistä? No kyllä kieltämättä vähän hirvittää.
Pahoittelut ap. Nyt pää vaan kylmän rauhallisena, etkä puhu puolisolle mitään.
Anna miehenkin täristä.
Jos vähänkin siltä tuntuu, niin alat katselemaan onko parempi lähteä vai lähteekö mies. Jos jäät siihen asumaan ja tahdot miehen pois, voit säkittää sen vaatteet valmiiksi eteiseen spagettikastikkeen kera.
Viesti ainakin oli selvä, siitä on turha keskustell ja ei kannata kysellä kauan sitä on jatkunut, tuntuu joko pahemmalta tai mietit uudestaan jos mies valehtelee, että on vain kerran pettänyt..
Oma isäni oli auervaara ja petti äitiäni jatkuvasti. Äiti ja me lapset ollaan ihan onnellisia kun ne eros, isä jätettiin omiin oloihinsa. Valitsi oman polkunsa.
Vastaa siihen miehen viestiin, että voikin samantien jäädä sinne sängynlämmittäjäksi, ei tarvitse tulla takaisin ja ei todellakaan tule ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Psykologian opiskelija. kirjoitti:
Voi harmin paikka AP. Se on todella raskasta saada kuulla tulleensa petetyksi ja vieläpä ihmisen jonka on luullut olevan rakkain. Helppoa ei ole kohdata jotakin sellaista mitä ei voisi ikimaailmassa kuvitella ja jotenkin yrittää keksiä miten saisi happea tukahdutravasta ylenpalttisesta kivusta, surusta, pettymyksestä ja ahdistuksesta.
Mutta vielä se valon päivä koittaa ja jonain päivänä voit katsoa taaksepäin ja olla kiitollinen siitä, ettei pettäjä puolisosi päässyt vielä enemmän sinua vahingoittamaan vaan jäi kiinni. Nyt katsot kuitenkin elämässäsi eteenpäin ja jätät tullausen rentun omasn arvoonsa kun ei näköjäön osannut sinua arvostaa taikka omannut sen vertaa aikuisuutta olla rehellinen kanssasi alusta lähtien.
Opiskelija, oikeinkirjoitus, oletko tuosta koskaan kuullut?
Jätä nyt psykologia vähemmälle, ota äidinkieli tilalle.
Ole hyvä, ei kestä kiitellä, kiva että sain auttaa!
Avn oikeinkirjoituspoliisi taas vauhdissa.
Olisko peiliinkatsomisen paikka miehellä tämän jokailtaisen seuralaisen kanssa ?
Tulethan ap kertomaan miehesi selityksen. Tsemppiä vaan kovasti. Ihan kauhea tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos kukin pitäisi huolta omasta ulkonäöstään, seksikkyydestään ja olisi seikkailumielinen, himokas ja avoin erilaisille jutuille seksin suhteen, niin olisi varmempaa, ettei toinen petä. Ja eikö nyt ihmiset voisi myös tajuta, että seksiä harrastetaan ulkonäön tai muun viettelyksen takia, lihallisten halujen vuoksi. Ei siihen tunteita tarvita, kunhan pannaan ja nautitaan.
TÄytyy olla todella nuori ja/tai naiivi, jos kuvittelee, että seksi on edes yleensä se pettämisen ydinsyy.
Olisit vaan nainut jonkun irakilaisen turvapaikanhakijan niin olisit PAALLJON onnellisempi. Itse vaihdoin kenialaiseni irakilaiseen.
Provo. Miksi kukaan laittaisi nimeään viestin perään. Jos toisella on jo numero. Tuossa kohtaa todennäköisesti olisi jo ne numerot vaihdettu
Mitä kirjoitti:
Provo. Miksi kukaan laittaisi nimeään viestin perään. Jos toisella on jo numero. Tuossa kohtaa todennäköisesti olisi jo ne numerot vaihdettu
Elleivät oo sopineet ettei numeroita tallenneta puhelimeen
Kauheata :( Pettäjä on aina pettäjä. Kannattaa jatkaa matkaa. Pettäminen tuhoaa aina jotain suhteesta. Se ei ikinä palaudu vaikka jäisittekin yhteen. Tilanne on huono vielä siitäkin, että mies jäi kiinni. Ei itse tunnontuskissa tunnustanut vaan käräytti itsensä.
Minulla on läheisiä jotka ovat jääneet ja jälkeen päin harmitelleet sitä ja antanut aina neuvon siitä ettei kannata ikimaailmassa jäädä liittoon missä on petetty.
Voimia!
Porvoossa vihataan miehiä niin totaalisesti, että sieltä ei taida ensimmäistäkään heteronaista löytyä. Miestäkin voi toki kokeilla, mutta heti kun puhelimesta löytyy viesti joltain naiselta tai joltain naiselle niin mies pitää jättää koska NARSKU PETTÄJÄ. Ja jos ei löydy niin TUPLA NARSKU PETTÄJÄ koska on poistanut ne viestit.
Olet keksinyt jutun iltamme iloksi. Ajankulua tuokin.
No äläpä horottele sitä naista ensimmäisenä. Itse olen käynyt keskustelua erään vaimon kanssa, jonka mies ravannut luonani ja vaimo ilmoitti suoraan, että ei harrasta sänkyhommia miehensä kanssa, joten en ottanut liiemmin asiasta stressiä, mutta horoksi en itseäni sanoisi.
Lopulta kyllästyin nahjus miehen paskanpuhumiseen joten pitäkööt vaimo löpöhousunsa:)
Tämä sinun taitaa kuulua ihan samaan sakkiin, jollaista en ikinä omaksi mieheksi haluaisi. Voisin kyllä testata miestäsi?
Tähän nää sortuu aina, kukaan ei kirjoita nimeään viestin loppuun, ehkä 1. kerralla, jos lähettää viestin jollekin virallisemmassa puitteissa, mutta panokaverilleen EI KOSKAAN, uskokaa jo ja tehkää paremmat provot.