Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni lähetti minulle viestin, jota ei voi selittää oikein muutakuin pettämisellä?!

Vierailija
14.04.2017 |

"Joo mä tulen tänään täältä Ruotsista, niin tuun lämmittää sun sänkyä ensyöks.. ;) Sirkka (eli minä ap) lähtee tänään lasten kanssa käymään etelässä, joten voin huoletta tulla. Ja mä muuten jatkan siitä mihin viimeks jäätiin, että varaudu vaan... ;) Karpo

15 vuotta naimisissa ja 2 lasta.. Olen shokissa ja tärisen!!! :( En tiedä mitä tehdä, ahdistaa todella paljon.. En olisi koskaan uskonut miehestäni mitään tämmöistä!? MITÄ MINÄ TEEN? :( En halua edes nähdä häntä enää, kuitenkin alkaa keksimään jotain tekosyitä ja tyhmiä selityksiä.. :( Soittanut on jo 6 kertaa sen jälkeen kun viesti tuli, mutta en ole vastannut.. Mies työreissulla Ruotsissa ja sieltä käsin oikeen sopii treffejä jonkun h*ron kanssa... :(

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tiedät, ettei miehesi tule kotiin niin kutsu tuttavies lohduttamaan.

Vierailija
22/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää saman tyyppinen tekstaritarina toistuu täällä säännöllisesti. Siirtykää rivakasti siihen vaiheeseen kun anoppi ja työpaikkakin sotketaan tähän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.. 😐😯

Vierailija
24/91 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku alkaa aina huudella provoa.

Mulle av:lla aikaa viettävänä olisi täysin luonnollista tulla kertomaan tänne, jos tuollaista tapahtuisi. Läheisille pitää tarkkaan miettiä, mitä kertoo ja milloin jne., mutta tänne voi suoltaa asian heti, tärinöineen päivineen ja viestin sisältöineen. Monilla ei ole luotettavaa läheistä ystävää, jolle voi uskoa tällaista heti tapahtumahetkellä.

Vierailija
25/91 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kirjoittaa viestin loppuun oman nimensä?

Vierailija
26/91 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette vissiin paljonkaan puhu keskenänne?

Vierailija
27/91 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sirkka ja Karpo? 

Huhhuh. Otan osaa. 

Nimet luonnollisesti muutettu. Oikeasti ovat Pirkko ja Urpo.

Vierailija
28/91 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina nämä tärinät pitää kertoa. Siitä tuntee provon. Mitä ihmeen tärisemistä tuossa on? Oletko muuten mielenterveydeltäsi tasapainoton?

Hauskaa ja koomista sillä monet psykoterapeutit tärisevät jännityksestä, kylmästä, vihasta jne. Katsos kaikki tunteet ovat luonnollisia ja joihinkin voi joskus liittyä tärinä. Niiden hallinta toki on sitten eri asia.

Vierailija
29/91 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirkka ja Karpo ja lapset ja yhdyssanat.

Vierailija
30/91 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi vähän samantyyppinen tapaus. Mies oli työmatkalla ja soitti illalla hotellista. Yhtäkkiä piti lopettaa puhelu, mutta painoi huolimattomasti lopetusnappia. Kiva kuunnella kun nainen tuli huoneeseen ja mitä juttelivat. Kyllä minunkin kädet tärisi siinä kohtaa.

Vierailija
31/91 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks se puhuisi susta ap. nimellä jollekin tuntemattomalle? Eli kyllä se jollekin tutulle menee ja voisiko olla ihan viaton yöpyminen + jokin kesken jäänyt remppahomma?

Vierailija
32/91 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks se puhuisi susta ap. nimellä jollekin tuntemattomalle? Eli kyllä se jollekin tutulle menee ja voisiko olla ihan viaton yöpyminen + jokin kesken jäänyt remppahomma?

Aika kaukaa haettua. Eiköhän tuo viestin oikea kohde ole tuttu miehelle ja miehen kautta tietää vaimosta ja lapsista jne. Vähänkään pidempiaikaiselle toiselle naiselle/miehelle puhutaan usein puolisosta nimellä. Ja (ikävä) kyllä, kokemusta on.

Vierailija
33/91 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi vähän samantyyppinen tapaus. Mies oli työmatkalla ja soitti illalla hotellista. Yhtäkkiä piti lopettaa puhelu, mutta painoi huolimattomasti lopetusnappia. Kiva kuunnella kun nainen tuli huoneeseen ja mitä juttelivat. Kyllä minunkin kädet tärisi siinä kohtaa.

Oikeasti? Voi jumpe! Voin vain kuvitella fiiliksen kun kuulee puhelimen kautta asioita ja saa ylipäätään selville pettämisen. Hirveää kyllä. Miten tarina jatkuu? Oletteko yhdessä vielä vai saiko mies jatkaa tämän toisen daamin kanssa?

Vierailija
34/91 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten tässä kävi??

Vierailija
35/91 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten tässä kävi??

Karpo Sirkalle: " Sinua on kohdeltu väärin. Tässä sinulle jäinen poronpaisti". 

Vierailija
36/91 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap. Ukko luiskaan.

Vierailija
37/91 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ehdottaa jotain viatonta juttua, että minkälaiseen remonttiin tämä voisi liittyä kun ollaan sänkyä lämmittämässä? Sängynlämmitysjärjestelmän asentaminen?? Jonkinlainen lämminvesijärjestelmä vesisänkyyn eli toisinsanottuna tämä on niitä "putkihommia"?? :D Onko joku tosissaan oikeasti ehdottamassa, että tämä on jotain varsin viatonta kun ko. henkilö sanoo "pääsen paikalle vapaasti vaimostani huolimatta" kenet tämä hoito varmasti viestistä päätellen tietää olevan olemassa eli siitä huolimatta on tälläisessä suhteessa mieheen kun mies puhuu naisesta nimellä ja lapsista samalla myös.. !?!? Että vaimo lähtee lapsien kanssa reissuun. Kiva reissu tiedossa varmasti etelässä lasten kanssa :(

Vierailija
38/91 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se ole varmasti oikeasti miehelle muuta kuin hoito, kun ei ole lähtenyt kokonaan toisen naisen luokse ja lopullisesti. Tähän olisi viestistä päätellen ollut jo aiemmin mahdollisuus, kun kerran "jatketaan siitä mihin on jääty".. Mutta ei - ei ole olemassa remontteja, joihin liittyy yöpyminen remonttia tehdessä toisen luona JA samalla sängyn lämmittäminen. Voi varmaan olla remonttikohteita, joissa töitä joutuu suorittamaan öisin kuten esimerkiksi katutöitä kun on hiljaisempaa liikennettä tai jotain eri paikkakunnalla olevia joten joutuu yöpymään poissa kotoa... Mutta näihin ei kuulu "sängyn lämmitysjärjestelmien asentamista" vaikka tässä yhteydessä nämä hommat varmasti ovatkin niitä ns. "putkihommia" jollekin avuntarpeessa olevalle naikkoselle. Huh huh! Ja petetyn kannalta, oikeasti hyvä että miehesi "mokasi" kertomalla noinkin selväsanaisesti asian sinulle. Sinun ei tarvitse arvailla asiaa, että pettääkö mieheni minua niinkuin monet naiset epäilevät havaitessaan miehen käytöksessä jotain epämääräisyyksiä mutta eivät saa täyttä varmuutta. Olet siitä "onnellisessa" asemassa, että nyt ei epäilystäkään ole siitä että miehesi kyllä pettää sinua ja haluaa pettää sinua. Hyödyntää sitä, ettet ole paikalla kuin 5-vuotias pojankoltiainen. Kun ei "äitini" (oma rakas vaimoni) näe tai ole paikalla niin sitä ei silloin tapahdu. "Vanginvartijani" on poissa, niin nyt olen "vapaa" tekemään mitä huvittaa.

Vierailija
39/91 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpolla oli asiaa 😂😂😂😂

Vierailija
40/91 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi selittää. Kysy vaikka mieheltäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän