Mieheni lähetti minulle viestin, jota ei voi selittää oikein muutakuin pettämisellä?!
"Joo mä tulen tänään täältä Ruotsista, niin tuun lämmittää sun sänkyä ensyöks.. ;) Sirkka (eli minä ap) lähtee tänään lasten kanssa käymään etelässä, joten voin huoletta tulla. Ja mä muuten jatkan siitä mihin viimeks jäätiin, että varaudu vaan... ;) Karpo
15 vuotta naimisissa ja 2 lasta.. Olen shokissa ja tärisen!!! :( En tiedä mitä tehdä, ahdistaa todella paljon.. En olisi koskaan uskonut miehestäni mitään tämmöistä!? MITÄ MINÄ TEEN? :( En halua edes nähdä häntä enää, kuitenkin alkaa keksimään jotain tekosyitä ja tyhmiä selityksiä.. :( Soittanut on jo 6 kertaa sen jälkeen kun viesti tuli, mutta en ole vastannut.. Mies työreissulla Ruotsissa ja sieltä käsin oikeen sopii treffejä jonkun h*ron kanssa... :(
Kommentit (91)
Taas kerran: Kun kirjoitatte näitä provoja niin keskittykää luontevaan kieleen ja välttäkää epäluonnollista kuvailua ja selittelyä.
Yli puolet parisuhteessa olevista pettää, joten ikäviä kiinnijäämisiä tapahtuu. Niin tapahtui minullekin. Luulen, että aika harvoin miehet ovat aloitteentekijöinä erossa, vaan yleisempää on että aloittavat sivusuhteen ennen eroa. Haluavat pitää kaiken, sen perheensä lapsineen, autoineen ja mökkeileen ja sitten uuden suhteen josta saavat sitä mikä on omasta parisuhteesta kadonnut. Usein varmaan seksi, joskus myös läheisyys ja rakkaus. Tai sitten etsivät ensin uuden ja eroavat, kun yksin ei haluta olla.
Kun mieheni jäi kiinni, hän ehdotti että jatketaan yhdessä ja eletään omaa elämäämme. Tahtoi siis pitää edelleen kaiken.
Niin huono.
Oikeassa elämässä salasuhde tietäisi tasan tarkkaan, missä mies on. Tulen täältä Ruotsista. Onko muijalla dementia, ettei enää muista, missä ukko on, vaikka odottaa sitä jo luokseen.
Vierailija kirjoitti:
Niin huono.
Oikeassa elämässä salasuhde tietäisi tasan tarkkaan, missä mies on. Tulen täältä Ruotsista. Onko muijalla dementia, ettei enää muista, missä ukko on, vaikka odottaa sitä jo luokseen.
Nimenomaan. Ja oikeassa elämässä tuosta olisi sovittu jo päiviä tai viikkoja sitten. Tuskin vaimo on päättänyt lähteä lasten kanssa etelään yhden päivän varoitusajalla (vaikka se etelä olisi Tallinna). Tottakai siitä on tiedetty jo pitkään ja mies olisi sopinut jutun jo heti kun matka varmistui.
Tosin onhan mahdollista että miehellä on monta salasuhdetta ja se jonka kanssa on sovittu aiemmin, onkin vetänyt puihin niin nyt pitää ottaa varakangasta rullalta.
Joka kuukausi täällä on yksi "mieheni lähetti tekstiviestin" aloitus. Keksikää jotain muuta välillä.
jos sun äijä vaan vitsillä laittoi viestiä ja yritti soittaa heti perään?
Pastamies kirjoitti:
Joo ka ja sama mies tietenkin lähettää vahingossa pomolleen viestin:
"Tänään kusin pomon kahvikuppiin ja varastin tärkeitä papereita ja käytin takansytykkeenä, nussein myös munattoman pomon vaimoa - perseeseen, se tynkämuna ei saa koskaan tietääääää!!!"Mitähän miehesi lähettää sukulaisilleen vahingossa, pippelinkuvia?
Mä lähetin mun pomolle viestin: "Rakastan sua ❤️"
Piti siis laittaa miehelle.
Naurettavia nämä "vaihda lukot" ja "tavarat pihalle"- kommentit. Ketään kun ei voi häätää omasta kodistaan. Se on rikos, pettäminen ei ole. Idiootit.
Tämä on selvä provo
- Aivan samanlainen aloitus oli noin pari kuukautta sitten
- Jos mies lähettää viestejä rakastetulleen, varmasti katsoo vainoharhaisen tarkasti ettei mene väärään osoitteeseen ja VARSINKAAN vaimolle. Ei kukaan mies voisi tehdä noin tyhmää virhettä, pettämisen takia varmasti olisi todella tarkka viestittelyistään ja siitä, että poistaa aina kaikki viestit ja puhelinsoitot kännykän lokeista.
Miten voi olla niin tyhmä mies että lähettää rakastajattarelle tarkoitetun viestin vaimolleen? :D ellei sit ollut tarkoituksella.