Ulkonäönhoito parisuhteessa
Nyt tiedän miksi sanotaan, että naisten ulkonäkö rapistuu parisuhteessa.
En halua laittaa kasvo- ja hiusnaamioita, kun mies istuu sohvalla ja näkee. Samasta syystä en viitsi jumpata olohuoneen matolla telkkaria katsoessani.
Onko muilla sama?
Kommentit (25)
Ei, teen noita mielelläni. Mies vähän kuittailee, mutta lopputulos on kuitenkin mieleen niin vois sen kyllä lopettaa.
Tulee epämiellyttävä olo. Nuo asiat on todella enkilökohtaisia ja yksityisiä.
Sama juttu. En tykkää, että mies on vieressä katselemassa mun kauneudenhoitorutiinejani. En edes sitä, kun sheivaan karvani.
Tiedän naisia, jotka ei voi käydä pa_skalla, jos mies on asunnossa.
Laittaa miettimään normaaliuttasi.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. En tykkää, että mies on vieressä katselemassa mun kauneudenhoitorutiinejani. En edes sitä, kun sheivaan karvani.
Minä pyydän häntä sheivaamaan minut.
Teen ihan samoja asioita sinkkuna kuin varattuna. Haluan näyttää hyvältä miehen edessä, sekä nautin itse kun olo on hyvä!
Tiedän tunteen.
Sinkkuna saatoin pitää öljyhoitoa hiuksissa koko päivän. Siivoilin, lueskelin ja päätin itse aikataulusta.
Ei tuota enää pysty tekemään. On kauppakäynnit ja lasten harrastukset.
Kyllä voin ihan normaalisti kauneutta hoitaa miehen läsnäollessakin: sheivaukset, kasvonaamiot, jumpat yms. Joskus jotkun jumppaliikkeet huvittaa miestä ja tulee viereen pelleilemään, nauretaan yhdessä 😄 Ei ole niin vakavaa, huumoria peliin!
Asetteko yhdessä? Jos kyllä, niin miehesi varmaan tekee itsekin niitä "yksityisiä" asioita kotonanne ja keskittyy omiin puuhiinsa usein? En oikein ymmärrä, mitä noloa tai typerän näköistä on kauneuden hoitamisessa tai jumppaamisessa. Pelkäätkö, että mies pitää sinua turhamaisena? Mieshän voi päinvastoin tykätä siitä näystä, luulisi että oma nainen on jumpatessa ihan piristävä näky... Kasvonaamiot yms hemmottelukin kertoo vain siitä, että itsestään pitää huolta. Jos se ei ole viehättävää, niin mikä sitten? Tuskin kuitenkaan elät jonkun keskenkasvuisen kakaran kanssa joka luulee että naiset heräävät automaattisesti meikit naamassa ja kakkaavat pelkkää glitteriä, vai...?
Hoitaako mies komeuttaan sinun nähtesi? Jumppaliikkeet ja sheivaukset? Onhan se tulos kuitenkin sinun iloksesi.
Ihan sama mitä mies näkee kotona, jos ei sitten halua sen takia panna niin osaan masturboida.
Musta on tavallaan hyvä tehdä noita näkyvästi kotona. Kun me alettiin tapailemaan, mies luuli että olen timmissä kunnossa luonnostani ja että mun "no makeup" makeup olen minä luonnontilassa. Tekee ihan hyvää kolmekymppielle ymmärtää että naiset ei yleensä ole mitään geneettisiä ihmelahjoja, vaan että ulkonäön ylläpitämiseen kuluu aikaa ja rahaa.
Ei luonnollisia asioita tarvi arastella, eikä aina tarvitse olla parhaimmillaan. Mies oppii rutiineihisi kyllä.
Minäkin aluksi arastelin laittaa esim mutanaamion naamaan miehen ollessa kotona. Mutta olen sanonut, että tässä iässä 30v. pitää jo nähdä vähän vaivaa ettei tule ryppyjä ja rupsahda. Mies ei ihmettele enää ja minä teen kasvohoitoni rauhassa mitä tekisin yksinkin.
Mä olen aina hoitanut itseäni myös parisuhteessa.
Hiukset aina laitettuna, vähän ripsiväriä jos olen kotosalla. Vain sairaana olen täysin laittamaton joten on tuo mies senkin nähnyt. Mukavat mutta siistit vaatteet ja jos lähdetään johonkin pukeudun kunnolla. Ku n tyyli vielä on naisellinen korkkareineen ja hameineen niin kyllähän siinä siipan silmä lepää:) Kunnostakin olen aina pitänyt huolta ja ollut hoikka/normaalipainoinen. Tämä on mulle itsestäänselvyys jo oman hyvinvoinnin takia ja nautin itsekin siitä että näytän hyvältä. Tällä ei ole mitään tekemistä pinnallisuuden kanssa.
Mies on nähnyt sheivaukset, vahaukset, hiusten sävytykset yms kotikonstit monet kerrat:) Sehän kuuluu normaaliin elämään.
Minun mies tykkää olla makuuhuoneessa samaan aikaan kun laittaudun, meikkailen, tupsuttelen, rasvailen ja tuoksuttelen. Hänestä se on ihanan naisellista. Hänestä on ihanaa kun kuljeskelen naisellisessa kylpytakissa tai puolipukeisena, ja kun yritän päättää mitä laitan päälle ja vaihdan asua ja kysyn hänen mielipidettä. Hän tykkää itse sheivata minua huolella. Salilla ja lenkillä käymme yhdessä, ja laitamme yhdessä terveellistä ruokaa.
Meillä vaimo värjää tukkaansa ja katsoo telkkaria kasvonaamiossa. Jumppaakin olkkarissa ja minusta kaikki tuo on vain söpöä.
Myös kotivaatteet ja -verkkarit valitsen nätit ja naiselliset, muotojani imartelevat ja pukevan väriset. Vaikka olen meikittäkin, en likaisilla hiuksilla ellen ole sairas, enkä rikkinäisillä lököttävillä vaatteilla, ne joutavat roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Tulee epämiellyttävä olo. Nuo asiat on todella enkilökohtaisia ja yksityisiä.
Mutta seksiä voi kyllä harrastaa?
Miksei saa nähdä