Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäönhoito parisuhteessa

Vierailija
14.04.2017 |

Nyt tiedän miksi sanotaan, että naisten ulkonäkö rapistuu parisuhteessa.

En halua laittaa kasvo- ja hiusnaamioita, kun mies istuu sohvalla ja näkee. Samasta syystä en viitsi jumpata olohuoneen matolla telkkaria katsoessani.

Onko muilla sama?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tekee kaiken tämän ja täälläkin palstalla väitetään, ettei naiset muka hoida itseään!

Vierailija
22/25 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee epämiellyttävä olo. Nuo asiat on todella enkilökohtaisia ja yksityisiä.

Mutta seksiä voi kyllä harrastaa?

Se on ihan eri juttu

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies tykkää olla makuuhuoneessa samaan aikaan kun laittaudun, meikkailen, tupsuttelen, rasvailen ja tuoksuttelen. Hänestä se on ihanan naisellista. Hänestä on ihanaa kun kuljeskelen naisellisessa kylpytakissa tai puolipukeisena, ja kun yritän päättää mitä laitan päälle ja vaihdan asua ja kysyn hänen mielipidettä. Hän tykkää itse sheivata minua huolella. Salilla ja lenkillä käymme yhdessä, ja laitamme yhdessä terveellistä ruokaa.

Meillä sama, hyvä että pääsen töihin lähtemään aamuisin kun toinen on kimpussa kuin herhiläinen. Joka päivä kertoo kuinka hyvältä näytän:D Mieheni itse pukeutuu tosi tyylikkäästi jo työnkin puolesta ja on aina puhdas ja hyvältä tuoksuva.

16

Vierailija
24/25 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee epämiellyttävä olo. Nuo asiat on todella enkilökohtaisia ja yksityisiä.

Mutta seksiä voi kyllä harrastaa?

Se on ihan eri juttu <3

Ap

Pelkäätkö että mies lakkaa panemasta, jos näkee miten hoidat ulkonäköäsi? Etkö osaa masturboida?

Vierailija
25/25 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen kotona öljyt hiuksissa ja savinaamiot naamassa, sheivaan ja hoidan kauneuttani. En koskaan tajunnut hävetä asiaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi