Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä TvoF- finaalin esityskappaleista?

Vierailija
14.04.2017 |

Lista esitettävistä kappaleista videoiden alla:

http://www.is.fi/viihde/art-2000005171309.html

Mun mielestä tuo Lauri Tähkän Polte aivan ihana kappale, mutta ehkä olis paremmalta kuulostanu jonkun toisen laulamana, esim Akselin tai Saijan kuin Tiinan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi näin kuin ne jokaiselle sävelletyt kappaleet. Noissa sävelletyissä on suuri riski että ne on semmoista tasalaatuista musiikkimämmiä josta ei jää mitään mieleen ja samalla ei jää esittäjän kyvyistäkään mitään mieleen. Vähän huono alku voittajalle. 

Vierailija
2/4 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andrean kappalevalinta tuntuu näin etukäteen sellaiselta joka ei sovi hänelle mielestäni parhaalla mahdollisella tavalla (hieno kappale, mutta tavallaan aika tasapaksu Andrean äänelle) ehkä sovituksella saadaan jotain uutta siihen.  Jotain enemmin sen the Kill vedon tapaista toivoin.

Saijan Mä annan sut pois on vähän kysymysmerkki, itse olen kyseiseen kappaleeseen totaalisen kyllästynyt kun se silloin soi jatkuvasti radiossa, mutta jos on oikein toteutettu niin voi toimiakin.

Olisin ehkä itse melkein valinnut Akselin ja Tiinan kappaleet toisin päin, mutta saa nähdä miten ne toimivat.

Duettokappaleiden tilalla haluaisin mieluummin kuulla kilpailijoiden toiset soolokappaleet. Redraman ja Saijan duetto epäilyttää miten toimii, en olisi Redramana tuota valinnut (tai kuka sitten kappaleen on valinnutkaan). Ehkä Akselin ja Annan duetto etukäteen se mikä kiinnostaa tavallaan eniten, voi vaikka toimiakin. Ollin ja Tiinan duetto on hieno biisi mutta vähän sama kuin Redraman dueton kohdalla eli epäilyttää miten toimii. Andrea hyötyy varmaan Michaelin lavaenergiasta ja karismasta (jos ei jää Michaelin varjoon) mutta onko kappale liian tuntematon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saija voittaa tuolla kappaleella (Mä annan sut pois).

Vierailija
4/4 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan tuisku

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi