Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anteeksi nyt vaan, mutta jos ihmisellä menee suihkussa enemmän kuin 5 minuuttia, jokin on vialla

Vierailija
14.04.2017 |

Fakta.

Kommentit (91)

Vierailija
61/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ei ole täällä Suomessa pulaa vedestä, joten en ymmärrä, miten se ketään auttaisi, jos lyhentäisin suihkujani. Ei se meidän vesi täältä kehitysmaihin mene.

Asumme käytännössä pohjoisnavalla, ja täällä on aina hel**tin kylmä sää. Kuuma suihku on usein se ainoa paikka, jossa "sulan" ja lämpö palaa jäseniin (meillä ei ole kotona saunaa).

Ensimmäiset 5 min. suihkussa menee kuuman veden alla lämmitellessä ja sitten vasta alan pestä hiuksia ja ihoa.

Jos olisi amme, korvaisin osan suihkuista kylvyillä.

Vierailija
62/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vetää käteen suihkussa. Meneehän siihen aikaan kun oikein nautiskelee + sotkun siivoamiset ja itse peseytyminen päälle. Pitää lorottaa vettä aika kunnolla, että saa mällit pois nurkista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin isä oli suihkunatsi, joka odotti että  paksulla luonnonkiharalla hiuspehkolla varustettu ystäväni selviytyisi suihkusta viidessä minuutissa kuten  isä, veljet ja ohut sekä polkkatukkainen äiti. Nyt tämä ihminen on kolmekymppinen , hiukset näyttävät aina likaisilta ja ympärillä on semmoinen ummehtunut haju koska ei omassa asunnossakaan ole päässyt yli tästä viiden minuutin politiikasta!

Vierailija
64/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saippuoinnin ajaksi ja hoitoaineen vaikutusajaksi laitetaan suihku kiinni. Ei ole järkeä valuttaa vettä koko ajan. Vedessä rentoutumaan mennään uimahalliin.

Vierailija
65/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omia mielipiteitä täytyy pyytää anteeksi, on jotain vialla.

Eikä siitä mielipiteestä saa faktaa vaikka kuinka yrittäisi sitä faktaksi väittää.

Vaan älä ap sure.

On sullakin oikeus mielipiteisiisi.

Harjoittele vain rohkeasti niin saat kokea vielä onnistumisen elämyksiä ☺

Vierailija
66/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin pitkä tukka ja suihkussa kestää ehkä n. 20 min silloin kun tukan pesen. Jos en pese tukkaa, menee max 5 min.

Mutta en ymmärrä miten jollain menee hoitoaineen huuhteluun eniten aikaa. Mulla se on shampoo mitä huuhtelen kauan, se kun pitää hieroa päänahkaan ja jos sitä jää hiuksiin, niistä tulee pörröset ja kuivat. Levittääkö joku hoitoaineen myös päänahkaan? Silloinhan se rasvottuukin nopeammin. Monesti oon myös lukenut että hoitoainetta saa vähän jäädäkin pituuksiin, tekee vaan hyvää. Ja oon huonannut että jos liikaa huuhtelee niin hoitava vaikutus katoaa ja tukka tuntuu kuivalta ja kovalta.

Vierailija
67/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran viikossa kunnon suihkussa. Aikaa menee puolisen tuntia, joskus enemmän, joskus vähemmän. Se on niin ihanan rentouttavaa kun vesi valuu ja sitä oikein virkistyy. Toisin sanoen, kun tuon jakaa viikolle, niin keskimääräisesti kulutan suihkussa aikaa reilu 4min/pvä. Kainalot ja nivuset pesen päivittäin lavuaarin äärellä.

Kesällä varmaan tulee taas lisättyä suihkukertoja, kun on niin kuuma ja hikoilee enemmän. Silloin tosin kestokin lyhenee n.10min per kerta.

Vierailija
68/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saippuoinnin ajaksi ja hoitoaineen vaikutusajaksi laitetaan suihku kiinni. Ei ole järkeä valuttaa vettä koko ajan. Vedessä rentoutumaan mennään uimahalliin.

😂😂😂😂

Minä saan rentoutua valitsemassani paikassa haluamallani tavalla.

En tarvitse siihen kenenkään lupaa. En varsinkaan anonyymin nettikirjoittelijan lupaa.

Vierailija
69/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta.

Ei ole faktaa vaan sinun mielipiteesi  jolla ei ole painoarvoa. Mulla menee jo  hiusten pesuun tuo  aika.

Vierailija
70/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei mene kauaa suihkussa jos en pese hiuksia. Vähän saippuaa kainaloon ja alapäähän, jalat, naamapesu ja huuhtelu. En tiedä miksi muuta ihoa tarvitsisi edes saippuoida, en tarvitse myöskään juuri kosteusvoiteita. Mutta mun puolesta ihmiset saavat peseytyä miten haluavat, kunhan riittävästä hygieniasta huolehtii.

Vierailija
71/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa vaikka tunti suihkun alla kunhan maksatte jokaisesta litrasta. 20minuuttia suihkun alla on kyllä ihan järjettömän pitkä aika. Ja kait suihkulla käymisellä tarkoitetaan sitä aikaa jonka suihku on päällä. Voin minäkin leikata siellä varpaankynnet, munankarvat, pestä hampaat, ajaa parran jne, mutta kyllä silloin on suihku kiinni.

Vierailija
72/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee lähes aina 20 minuuttia, mutten käytä vettä kuin n. 5 minuutin ajan yhteensä. En pidä suihkua ylhäällä, vaan kädessä, jolloin veden käyttö täsmällisempää ja hukkaan menee vähemmän vettä.

Vierailija
73/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin rentoudun ihan kotisuihkussa :) ärsyttääkö kun et voi määrätä muiden ihmisten elämästä? :) oivoi :)

Vierailija
74/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla voisi mennä 0 minuuttia suihkussa, mutta menee juuri niin kauan kun mieli tekee olla siellä, niin usein kuin haluan. Kyllä, miellytän vain itseäni, eikä minua kiinnosta edes muiden mielipiteet asiasta.  Jos se on muille ongelma, se on valitettavaa heille. Nykyisin maailma toimii noin. Mielipiteitä on tuhansia ja jokainen tekee lopulta niinkuin haluaa ja muutama sitten kuitenkin vaivautuu rasittamaan itseään muiden asioilla, vaikkeivät voi tehdä asialle edes mitään. Ihan turhaa ajanhukkaa. Kukaan ei muuta jonkun toisen takia enää ainuttakaan mielipidettä.

Vierailija
75/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan vesimaksua joten oletan saavani käyttää vettä haluamallani tavalla. Jos suihkussa menee joskus 20 minuuttia, ei kiinnosta. Toisinaan menee viisi ja joskus vähemmän. 

Vierailija
76/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin pitkä tukka ja suihkussa kestää ehkä n. 20 min silloin kun tukan pesen. Jos en pese tukkaa, menee max 5 min.

Mutta en ymmärrä miten jollain menee hoitoaineen huuhteluun eniten aikaa. Mulla se on shampoo mitä huuhtelen kauan, se kun pitää hieroa päänahkaan ja jos sitä jää hiuksiin, niistä tulee pörröset ja kuivat. Levittääkö joku hoitoaineen myös päänahkaan? Silloinhan se rasvottuukin nopeammin. Monesti oon myös lukenut että hoitoainetta saa vähän jäädäkin pituuksiin, tekee vaan hyvää. Ja oon huonannut että jos liikaa huuhtelee niin hoitava vaikutus katoaa ja tukka tuntuu kuivalta ja kovalta.

Ehkä sulla on erilainen shampoo kuin jollain toisella. Olisko mitenkään mahdollista.

Itse olen huomannut että jotkut shampoot ja saippuat jäävät ihmeen tiukkaan kiinni. Niitä saa sitten huuhdella pitkään pois ja silti jää sellainen olo ettei kaikki irronnut. Toiset taas huuhtoutuvat pois todella nopeasti ja helposti.

Se hoitoaine kannattaa kyllä huuhdella huolella pois. Ja niissäkin on eroja siinä kuinka kovasti tarvitsevat huuhtelua.

Hiuksiin jätettävä hoitoaineet ovat sitten ihan erikseen.

Vierailija
77/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoaineella ei kyllä tee yhtään mitään, terveet kiiltävåt hiukset silti. Menee se 5min, kerran yritin ottaa pitkän rentouttavan suihkun mut tuli tylsää ni tulin pois.

Vierailija
78/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin äsken suihkussa ja otin ihan huvikseni aikaa kun tämä suihkujuttu on nyt puhuttanut ihmisiä.

En vitkastellut, saippuin, pesin hiukset ja huuhtelin hoitoaineen ihan normaalisti. Meni melkein 20 minuuttia.

Ilman hoitoainetta olisin varmaan selvinnyt kymmeneen minuuttiin.

Annatko veden juosta kun hoitoaine on päässä? Kymmenessä minuutissa kuluu 120 litraa vettä.

https://www.verto.fi/fi/palvelut-ja-tuotteet/tietoa-vedenkulutuksesta/o…

ei Suomesta vesi lopu.Tuhansien järvien maa.

Vierailija
79/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin joskus sitä kun ystäväni hinkkaa suihkussa joka paikan saippualla hartaasti ja pitkään, mutta sitten julkisessa vessassa kun ollaan päivät kierretty kaupoissa parin sekunnin käsien huuhtelu ilman saippuaa riittää.

Vierailija
80/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyn vaan nopeasti suihkussa, menee noin viisi minuuttia. Kastaudun veden alla, pesen hiukset shamppoolla, huuhtelen, laitan hoitoaineen ja sillä aikaa kun se vaikuttaa pesen kropan saippualla. Sitten huuhtelen saippuat ja hoitoaineen pois ja olen valmis.

Mutta jos pitää sheivata tai teen kunnon kuorinnan tai jotain muuta sellaista, menee 10 minuuttia.

En oikein ymmärrä, kun täällä usein sanotaan että hiusten takia menee ainakin vartti. Mulla on pitkät ja paksut hiukset, mutta ei niihin paljon mitään aikaa mene. Suihkun jälkeen harjaan ne kun on kuivunut sopivasti ja laitan hiusöljyä hiuksiin.

Ei mulla koskaan mene varttia kauempaa.