Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anteeksi nyt vaan, mutta jos ihmisellä menee suihkussa enemmän kuin 5 minuuttia, jokin on vialla

Vierailija
14.04.2017 |

Fakta.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään miehen, joka lopetti kokonaan suihkussa käymisen. Ei edes treenien jälkeen käy. Eikä käytä deodoranttia. Pesee kädet ja kasvot kyllä kun ne on likaiset, vaikka pölyisen työn jäljiltä. Hän ei haise. Oikeasti. Kukaan ulkopuolinen ei usko ettei käy pesulla..

Itse lopetin tästä inspiroituneena saippuan ja deodorantin käytön. Pesen hiukset ja vartalon vain vedellä. Alkuun hajut oli voimakkaat ja tukka rasvoittui. Kuukaudessa löytyi tasapaino. Saan toistuvasti kehuja tuntemattomilta kiiltävistä, terveistä hiuksista.

Vierailija
22/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ovat niin retardeja pitkän tukan kanssa. Minulla menee n. 5 minuuttia. Hiukset pidemmät kuin 90% kouvolatukkasuomalaisista. Ja mihin helvettiin sitä hoitoainetta tarvitaan?

T. Pitkätukkainen mies

Oletko anssi kela vai jone nikula? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla on vyötäröpituiset hiukset, pesemiseen meni puoli tuntia, 10 min ihan siihen että koko tukan sai märäksi. Ovat niin paksut, että vesi valuu kuin hanhen selästä -> pakko jakaa osiin.

Yllättäen ei ole enää tuollaista tukkaa

Vierailija
24/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän erään miehen, joka lopetti kokonaan suihkussa käymisen. Ei edes treenien jälkeen käy. Eikä käytä deodoranttia. Pesee kädet ja kasvot kyllä kun ne on likaiset, vaikka pölyisen työn jäljiltä. Hän ei haise. Oikeasti. Kukaan ulkopuolinen ei usko ettei käy pesulla..

Itse lopetin tästä inspiroituneena saippuan ja deodorantin käytön. Pesen hiukset ja vartalon vain vedellä. Alkuun hajut oli voimakkaat ja tukka rasvoittui. Kuukaudessa löytyi tasapaino. Saan toistuvasti kehuja tuntemattomilta kiiltävistä, terveistä hiuksista.

Kurkkaa sen esinahan alle ja kerro miltä näyttää

Vierailija
25/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on keskiselkään yltävät paksut hiukset ja niitä ei tasan pestä ja hoideta 5 minuutissa, puhumattakaan sit muusta pesusta.

Mulla menee suihkussa 15 min näin:

0-5 min: kastelen hiukset, hieron niihin shampoon, pesen shampoon pois ja rutistelen ylimääräisen veden pois

5-10 min: levitän hoitoaineen hiuksiin, sen vaikuttaessa sheivaan kainalot ja sääret ja pesen kasvot puhdistusmaidolla

10-15 min: huuhtelen hoitoaineen pois ja pesen koko vartalon saippualla

Jos on alapään sheivauksen aika niin +5 minuuttia vähintään tonne väliin.

Vierailija
26/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurkkaa sen esinahan alle ja kerro miltä näyttää

Ihan hyvältä näyttää, ja maistuu 😉

Vierailija
27/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kiire, selviän suihkusta kyllä muutamassa minuutissa. Mutta pitää elämässä joskus rentoutuakin, eikä vain kiirehtiä niin nopeasti kuin suinkin! Yleensä viivyn suihkussa aika tarkalleen 15 minuuttia. Hiustenpesu ja hoitoaine vievät oman aikansa, vartalon ehtii pestä shampoon ja hoitoaineen vaikuttaessa. Jos päätän esim. ajella sääret, menee heti muutama minuutti lisää jo ihon kuorintaan ja pehmitykseen ennen sheivausta. Ja mielelläänhän siellä lämpimän veden alla viettää hetken ihan vain rentoutuen.

Mielestäni suihku on yksi parhaita paikkoja rauhoittua kiireen keskellä. Minulle se ei tarkoita puolen tunnin tai tunnin suihkua, mutta jos se pakollinen 5 minuuttia ja sitten siihen vähän päälle ihan vain nautiskelua lämpimästä vedestä ja hyväntuoksuisista pesutuotteista. :) Kyllähän esim. seksikin hoituu muutamassa minuutissa, jos opettelee tehokkaaksi ja hoitaa vain pakolliset, mutta olen kuullut, että moni tykkää viettää sen parissa enemmänkin aikaa, ihan vain koska se on mukavaa ja rentouttaa. Ei kaiken tarvitse olla niin tehokasta.

Vierailija
28/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesettekö itsenne saippuoidulla sienellä te, joilla menee 5 minuuttia? Hyi saatana, jos ette. Ei ihonne puhdistu. Jos niin tekee, ja pesee hiukset kahdesti ja laittaa hoitoaineen, todellakin menee 20-25 minuuttia riippuen hiusten pituudesta.

Vierailija
29/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi kuulla jokin esimerkki siitä, mikä ap:n mielestä on vialla jos suihkussa menee kauemmin kuin se 5 minuuttia.

Vierailija
30/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneehän siinä tovi hiusten kanssa. Tulee sellainen tunne että ne vedenkulutuksesta märisevät suihkunatsit ovat juuri niitä siilitukkaisia miehiä jotka eivät ihan käsitä että pitkän tukan pesemiseen menee yli 2 sekuntia. :D

Vierailija
31/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni myös aina kuvitteli, että jostain syystä teinityttö voi käydä samassa ajassa suihkussa kuin nelikymppinen mies, joka pesee samalla aineella pään ja vartalon. 3-5 minuuttiahan riittää.

Näin aikuisena en vitkuttele suihkussa, mutta vartti tai 20min siellä menee. Kasvojen puhdistus ja kuorinta, shampoo, hoitoaine, sheivaus, jalkojen käsittely hohkakivellä, vartalon pesu. Pitkän ja paksun tukan huuhtelussa saa olla huolellinen. En minäkään siellä jahkaamisesta nauti, saati tuosta työmäärästä, mutta ne hiukseni ja ihoni vaatii.

Vierailija
32/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valutatteko te vettä koko suihkuajan? Ne, jotka on suihkun alla yli 5 min, teillähän ihosta lähtee kaikki suojaava rasva ja tukka harvenee päälaelta!

Se, joka sanoi ettei muka saa tukkaa kasteltua kuin 10 minuutissa. Teet sen väärin. Laita ämpäri täyteen vettä ja pää sinne. Takaan että on tukka märkä alle kahdessa minuutissa mukaan lukien veden lasku.

Vierailija
33/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain ap, mutta sinä mahdat haista.

Hoitoaineen pitää vaikuttaa noin 2 min ja se täytyy huuhdella huolellisesti, sitten  kainaloiden ja säärien sheivaus, alapesu... kyllä siinä vähintään 20 min menee!

Vierailija
34/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap kokeillut pestä ja laittaa hoitoainetta ja huuhdella sen hiuksiin jotka yltää polviin? Ei hoidu ihan 5 minuutissa. Lisäksi pitää pestä vielä vartalo ja kasvot.

Vierailija
35/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ovat niin retardeja pitkän tukan kanssa. Minulla menee n. 5 minuuttia. Hiukset pidemmät kuin 90% kouvolatukkasuomalaisista. Ja mihin helvettiin sitä hoitoainetta tarvitaan?

T. Pitkätukkainen mies

Nyt selvisi niiden haisevien hamppukuontaloisten hevaritukkaisten miesten salaisuus.

Vierailija
36/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miten se saippuoidulla sienellä kropan pesu?? ;)

Vierailija
37/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesettekö itsenne saippuoidulla sienellä te, joilla menee 5 minuuttia? Hyi saatana, jos ette. Ei ihonne puhdistu. Jos niin tekee, ja pesee hiukset kahdesti ja laittaa hoitoaineen, todellakin menee 20-25 minuuttia riippuen hiusten pituudesta.

Pesen ja e ymmärrä miten siihen saa menemään enemmän kuin 5 minuuttia.

Vierailija
38/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoo ihminen, jolla on siili-kananperse.

Minä käyn saunassa ja siinä ohessa suihkussa kaksi kertaa vikkossa, kun pesen lähes metrisen kuontaloni. Muina aamuina ja iltoina peseydyn vessan lavuaarilla (hampaat, naama, kainalot, varpaat sekä alapää pytyllä). Suihkussa menee todellakin aikaa kauemmin kuin viisi minuuttia, kun ennen saunaanmenoa kastelen itseni ja saunan jälkeen kastan, laitan sampoota, pesen, laitan huuhteluainetta, saippuoin ja pesen taas kunnolla kaiken puhtaaksi. Tämän olen opettanut myös lapselle.

Perheessämme on kolme henkeä. Saamme vuosittain palautusta vesilaskusta, kun tasauksessa käy ilmi, että kulutamme vettä vähemmän kuin kolmihenkinen omakotitaloperhe keskimäärin (sen mukaanhan arviolasku aina peritään).

Ei siihen ole mitään sääntöä minkä mukaan ennakot peritään, voi olla että se on edellinen toteutunut kulutus plus vähän päälle, jolloin periaatteessa kaikki saa aina vähän palautusta (=lainarahaa taloyhtiölle). Paremmin kertoo se että paljonko teillä kuluu vettä. Meidän viisihenkisellä perheellä menee omakotitalossa 110 kuutiota vuodessa, sisältää auton pesut ja nurmikon kastelut.

Vierailija
39/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on niin likainen ettei lika lähde viiden minuutin suihkulla, pitäisi olla käytännössä aivan paskassa pyörinyt. Saunaa suosittelisin näille suttupytyille, saunan jälkeen 5 min. suihku, eikä haise paska enää.

Vierailija
40/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valutatteko te vettä koko suihkuajan? Ne, jotka on suihkun alla yli 5 min, teillähän ihosta lähtee kaikki suojaava rasva ja tukka harvenee päälaelta!

Se, joka sanoi ettei muka saa tukkaa kasteltua kuin 10 minuutissa. Teet sen väärin. Laita ämpäri täyteen vettä ja pää sinne. Takaan että on tukka märkä alle kahdessa minuutissa mukaan lukien veden lasku.

Mistähän ihmeestä keksit, että 5 minuuttia on se maaginen raja että tukka lähtee päästä ja ihosta kaikki rasva? Voiko aikaa pidentää, jos ei käy suihkussa tai pese hiuksia joka päivä?

Itse valutan vettä koko suihkussa käynnin ajan, koska olen mukavuudenhaluinen. Tulee kylmä ja inhottavan nihkeä olo seistä siellä märkänä jos suihku on kiinni.