Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi nyt vaan, mutta jos ihmisellä menee suihkussa enemmän kuin 5 minuuttia, jokin on vialla

Vierailija
14.04.2017 |

Fakta.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken suihkussa ja otin ihan huvikseni aikaa kun tämä suihkujuttu on nyt puhuttanut ihmisiä.

En vitkastellut, saippuin, pesin hiukset ja huuhtelin hoitoaineen ihan normaalisti. Meni melkein 20 minuuttia.

Ilman hoitoainetta olisin varmaan selvinnyt kymmeneen minuuttiin.

Vierailija
2/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvittaessa (kiireessä) käyn suihkussa parissa minuutissa. Usein olen kuitenkin pidempään. Ihan vaan siksi, että sellainen pitkä suihku on rentouttavaa. Tietysti jonkun mielestä voi olla jokin vialla, jos tarvitsee rentoutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5min on sopiva jos puhtaus ei ole tavoite.

Vierailija
4/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo ihminen, jolla on siili-kananperse.

Minä käyn saunassa ja siinä ohessa suihkussa kaksi kertaa vikkossa, kun pesen lähes metrisen kuontaloni. Muina aamuina ja iltoina peseydyn vessan lavuaarilla (hampaat, naama, kainalot, varpaat sekä alapää pytyllä). Suihkussa menee todellakin aikaa kauemmin kuin viisi minuuttia, kun ennen saunaanmenoa kastelen itseni ja saunan jälkeen kastan, laitan sampoota, pesen, laitan huuhteluainetta, saippuoin ja pesen taas kunnolla kaiken puhtaaksi. Tämän olen opettanut myös lapselle.

Perheessämme on kolme henkeä. Saamme vuosittain palautusta vesilaskusta, kun tasauksessa käy ilmi, että kulutamme vettä vähemmän kuin kolmihenkinen omakotitaloperhe keskimäärin (sen mukaanhan arviolasku aina peritään).

5/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee kauemmin mutta vettä valutan varmaan vain sen 5 minuuttia.

Vierailija
6/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua miten jotkut saa pestyä hiukset niin nopeasti. Mulla ei edes ole erityisen paksu tukka, pituutta tisseihin asti. Hoitoaineen pois saamisessa kestää ihan tuhottoman kauan, jos ei huuhtele kunnolla, niin sitten saa nauttia ällöttävästä liimaletistä.

Vähintään vartti menee mullakin.

Vierailija
7/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan suihkussakäyntiä. Mutta jotta olisin yhteiskuntakelpoinen, suoritan tämänkin askareen. Tosin niin harvoin kuin mahdollista. Koskaan ei mene 10 minuuttia enempää. Miten paskaisia te puolen tunnin suihkussa häröilevät oikein olette?

Tietty jos harrastaa hikiliikuntaa tai tekee raskasta ruumiillista työtä, suihku per päivä on ok.

Miten joku voi nauttia siitä, että lilluu vedessä? Sitä varten lienevät uimahallit.

Vierailija
8/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää suihkussa säännöllisesti vettä alle viisi minuuttia, haisee taatusti pahalle. Eri asia on, jos aamuisin käy pikaisesti huuhtelemassa yön hiet pois (1 minuutti) ja illalla sitten peseytyy kunnolla (n. 10 minuuttia) ja tästä tulee keskiarvona se noin viisi minuuttia. Minä tosin en ole koskaan oppinut käymään aamulla suihkussa, koska en voi sietää ulos lähtemistä vähänkään kostealla iholla. Ja tämä superpaksu pehko ei ehdi aamulla kuivua, joten se on pakko pestä siinä illansuussa.

Vierailija
9/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset ovat niin retardeja pitkän tukan kanssa. Minulla menee n. 5 minuuttia. Hiukset pidemmät kuin 90% kouvolatukkasuomalaisista. Ja mihin helvettiin sitä hoitoainetta tarvitaan?

T. Pitkätukkainen mies

Vierailija
10/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman hiustenpesua suihkusta selviää helpostikin 5:ssä minuutissa. Kun pesen paksut ja pitkät hiukseni aika vähintään tuplaantuu. Ajelen säärikarvat myös suihkussa, niinä kertoina menee myös pidempään

Vierailija
11/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttää suihkussa säännöllisesti vettä alle viisi minuuttia, haisee taatusti pahalle. Eri asia on, jos aamuisin käy pikaisesti huuhtelemassa yön hiet pois (1 minuutti) ja illalla sitten peseytyy kunnolla (n. 10 minuuttia) ja tästä tulee keskiarvona se noin viisi minuuttia. Minä tosin en ole koskaan oppinut käymään aamulla suihkussa, koska en voi sietää ulos lähtemistä vähänkään kostealla iholla. Ja tämä superpaksu pehko ei ehdi aamulla kuivua, joten se on pakko pestä siinä illansuussa.

Minä taas pesen paksun tukkani aamulla, ettei tarvitse mennä märällä tukalla nukkumaan.

Vierailija
12/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ovat niin retardeja pitkän tukan kanssa. Minulla menee n. 5 minuuttia. Hiukset pidemmät kuin 90% kouvolatukkasuomalaisista. Ja mihin helvettiin sitä hoitoainetta tarvitaan?

T. Pitkätukkainen mies

No minun hiukseni ovat ilman hoitoainetta pelkkää takkuista pehkoa jota ei kampaa hullukaan. Onnittelut jos sinulla ei näin ole.

Vierailija
13/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin minkälaista elämää viettää ihminen, joka jaksaa/ehtii muettimään toisten suihkussakäyntejä?

Vierailija
14/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Pitkätukkainen mies

Joo, kyllä se on nähty millaisia kaksihaarakuivalatvapehkoja teidän pitkähiuksisten miesten tukat ovat, kun ette yhtään näe vaivaa niiden hiusten ja varsinkin latvojen kunnossa pitämiseen. YÖK.

Vierailija
15/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana mulla kesti suihkussa käynti tunnin.

Vierailija
16/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Pitkätukkainen mies

Mun tukka menee ilman hoitoainetta todella huonoon ja hamppuiseen kuntoon. Hiukseni ovat luonnonkiharat, paksut ja todella hyväkuntoiset.

Myös hiuslaatu vaikuttaa siihen, mitä tuotteita niissä hiuksissa pitää ja voi käyttää.

Vierailija
17/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Pitkätukkainen mies

En usko että yksikään mies ymmärtää konseptia "kouvolatukka", joka on lähinnä naisten naisille keksimä pilkkanimi.

Vierailija
18/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin äsken suihkussa ja otin ihan huvikseni aikaa kun tämä suihkujuttu on nyt puhuttanut ihmisiä.

En vitkastellut, saippuin, pesin hiukset ja huuhtelin hoitoaineen ihan normaalisti. Meni melkein 20 minuuttia.

Ilman hoitoainetta olisin varmaan selvinnyt kymmeneen minuuttiin.

Annatko veden juosta kun hoitoaine on päässä? Kymmenessä minuutissa kuluu 120 litraa vettä.

https://www.verto.fi/fi/palvelut-ja-tuotteet/tietoa-vedenkulutuksesta/o…

Vierailija
19/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en pese hiuksia niin sitten suihkussa menee vain pari minuuttia. Mutta kun hiukset pesee niin kyllä minulla menee 15-20 minuuttia. Pelkästään siinä että huuhtelee shampoon ja hoitoaineen pois hiuksista kestää todella kauan. Sen lisäksi kun pesee vartalon ja naaman ja sheivaa niin en mitenkään ehtisi viidessä minuutissa.

Vierailija
20/91 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ihmisten täytyy käyttää shampoota ja hoitoainetta. Nehän ovat kemikaaleja joten en ymmärrä miten ihmiset ajattelevat että ne auttaa hiuksia. Ilman hoitoainetta ja shampoota suihkussa käyminen nopeentuu, rahat säästyy ja tukka kiittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän