Nainen, mihin ensimmäisenä kiinnität huomion miehessä?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
1 lompakko
2 lompakon sisältö
3 pankkitilin saldo ja sijoitukset
MItä pitäisi ajatella miehistä, jotka ensinnäkin viettävät iltaansa tällaisella palstalla ja toiseksi esiintyvät naisina, ja nimenomaan mahdollisimman vastenmielisinä naisina? Mielenkiintoinen psykologinen ilmiö.
Sweddu taas noita varsa-naisia..
Eivät osaa päättää mitä ovat..
Kalamiehen ystäviä vai byyttonin purijoita..
Ihan ekana kiinnitän huomiota yleisvaikutelmaan kasvoista, ja haen pilkettä silmäkulmasta. Norsunv-naamaa ei viitsi sen kauemmin katsoakaan. Jos on huumorintajuisen näköinen, siis esim. hymyilee, niin sitten tulee vilkaistua ikä. Jos vielä senkin jälkeen viitsii katsella (ja usein viitsiikin), sitten katson yleissiisteyden, että näyttääkö deekulta tai narkkarilta vai ei.
Just tänäänkin pidin kaupassa ihan törkeän viehättävän näköisenä itseäni varmaan 40 vuotta vanhempaa miestä. Oli just sopiva huumorintajusta kertova pilke silmässä ja hymynkare huulilla.
Älkää aliarvioiko silmiin asti ulottuvan hymyn voimaa.
Olen varattu joten katselen nykyään miehiä lähinnä k-kaupassa, jos silloinkaan.
Mutta silloin huomion kiinnittää
1. Urheilullinen vartalo. Ei saa olla mikään bull mentula todellakaan, mutta vähän pitäisi olla lihaksia, hyvät hartiat, ryhti.. ei kaljamahaa. Ja pylly, kyllä, myös teidän pyllyjä katsotaan kun ohi menette. Ettäs tiedätte.
2. Komeat kasvot, siistit hiukset
3. Pukeutuminen. Minuun vetoaa kyllä monenlainen, pukupellet että raksareiskat. Kunhan ei ole mitään "outoa" - lue hipit, rokkarit, hevimiehet yms.
Karismaattinen ääni ja kohtelias käytös.
1. Hiukset
2. Kengät
3. Katse (silmät, silmien väri, kulmat)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 lompakko
2 lompakon sisältö
3 pankkitilin saldo ja sijoituksetMItä pitäisi ajatella miehistä, jotka ensinnäkin viettävät iltaansa tällaisella palstalla ja toiseksi esiintyvät naisina, ja nimenomaan mahdollisimman vastenmielisinä naisina? Mielenkiintoinen psykologinen ilmiö.
Ja naisetkin eivät sitä tee????
Hah hah!!
Miksi minun pitäisi kiinnittää huomiota miehessä yhtään mihinkään? Nehän on yksiä kusipäitä vonkaajia kaikki.
Täällähän on ihan mukavia sivistyneitä ajatuksia. Lämmittää kyllä tällaisen tavismiehen sydäntä kieltämättä kuulla tällaista. Kiitoksia vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 lompakko
2 lompakon sisältö
3 pankkitilin saldo ja sijoituksetMItä pitäisi ajatella miehistä, jotka ensinnäkin viettävät iltaansa tällaisella palstalla ja toiseksi esiintyvät naisina, ja nimenomaan mahdollisimman vastenmielisinä naisina? Mielenkiintoinen psykologinen ilmiö.
Olemme vain luusereita. Onneksenne olemme niin saamattomia ettemme saa edes itseämme hengiltä. Just ignore us!
Ensinnä kiinnitetään huomiota miehen liikkumissuuntaan, koska mies todennäköisesti ei väistä. Toiseksi kiinnitetään huomiota ikään, koska muuten on vaikea huomioida vanhuksia. Kolmanneksi on kohteliasta vaikkei pakollista kiinnittää huomiota miehen sanoihin, jos hän sattuu puhumaan.
Ensimmäisenä katson silmiin. Ne kertoo ihmisestä paljon. Sitten yleisesti kasvot, hymy varsinkin.
Sitten katson yleensä käsiä. Rakastan sitä Kun miehellä on isot kädet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 lompakko
2 lompakon sisältö
Mitä ihmettä yrität sanoa? Minä tuon viestin kirjoitin ja olen kylläkin nainen. Peukuista päätellen muut ymmärsivät viestini olevan sarkasmia (liittyy niihin typeriin aloituksiin lompakkoloisista), mutta sinä et sitä nähtävästi tajunnut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 lompakko
2 lompakon sisältö
Ihan ohiksena, minä ainakin otin tuon kommentin vitsinä.
Siihen et onko sama tyyli ku mulla. Se on aika helppo tunnistaa kun tietää, tykkään räpistä, skeittauksesta, katutaiteesta ja poltan kukkaa :)
En pystyis olla sellasen kaa joka vaikka inhoais räppiä eikä käyttäis mitää muuta ku alkoholia. Se elämäntapa ja samat kiinnostuksenkohteet on se mikä herättää varmasti huomion :)
Ulkonäkö muuten on aika sivuseikka, oon aika pitkä niin on tullu pari kertaa seurusteltua jopa 10ja15 cm lyhempien miesten kaa yms :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 lompakko
2 lompakon sisältö
Mitä ihmettä yrität sanoa? Minä tuon viestin kirjoitin ja olen kylläkin nainen. Peukuista päätellen muut ymmärsivät viestini olevan sarkasmia (liittyy niihin typeriin aloituksiin lompakkoloisista), mutta sinä et sitä nähtävästi tajunnut?
Samalla täältä poistui viestit joissa sanottiin vitsinä että miehet näkee vain reiän.
Varteen
Katson aina pitkään
Riippuu lääketokkurassta
Nii-in
Jooo