Minulla on naisena hirveä keskivartalolihavuus. Miten eroon?
En minä muuten mielestäni niin iso ole vaikka tietenkin rasvaa on liikaa muuallakin. Jalat kuitenkin aika kivat mutta vatsa on kyllä iso. Lopetin alkoholin käytön. Se oli eka steppi päästä eroon ja on se kai vähän sulanut.
Syön nyt hyvin terveellisesti ja teen kävelylenkkejä. Jospa pääsisin tuosta keskivartalolihavuudesta eroon.
Kommentit (48)
Terveellisesti eli miten? Perus kotiruokaa?
Hyvältä kuulostaa. Alkoholi lihottaa. Kävely on ilmaista ja terveellistä 👍
Vierailija kirjoitti:
Terveellisesti eli miten? Perus kotiruokaa?
Ei käy minulle perus kotiruoka enää. Lihon siitä, se ei pidä nälkää ja tulee kovat himot sokeriin. Siksi syön nyt kolme kertaa päivässä täysipainoisen aterian johon kuuluu kasviksia ja proteiinia, juustoa. Hyvin lähtee nälkä enkä syö mitään välipaloja. Juon päivän mittaan riittävästi vettä ja joitakin kuppeja mustaa kahvia. -ap
Temulla on kaikkia kivoja tuotteita, millä pääsee vatsarasvasta eroon. Kokeilin just niitä laastareita ja vyötärö kapeni yöllä 5 cm. Ei olisi uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Temulla on kaikkia kivoja tuotteita, millä pääsee vatsarasvasta eroon. Kokeilin just niitä laastareita ja vyötärö kapeni yöllä 5 cm. Ei olisi uskonut.
No ei tuota kukaan uskokaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä kuulostaa. Alkoholi lihottaa. Kävely on ilmaista ja terveellistä 👍
Alkoholi on kyllä sairasta kuraa. Ihmeen suosittua. Minulle muodostui ongelma ja olen ollut 3 kk ilman enkä palaa enää. Pidemmät lenkit tekee tosi hyvää päälle ja keholle. -ap
Keto. Se on ainoa joka mulla auttoi.
Naisilla usein perinnöllistä eikä siitä pääse mitenkään eroon
Nenän alapuolella on pieni reikä. Älä pane sinne liikaa tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Syö vähemmän. Mitäs luulit?
Alapeukut kertovat kaiken oleellisen läskien asenneongelmasta. Laihtua pitäisi, mutta se ainoa siihen johtava elämäntapamuutos ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Sait myrkytyksen ja oksensit kehosi tyhjäksi?
Kortisoli alas.
Nuku hyvin, vältä stressiä, kävele, ja vältä sokeria.
Nukutko hyvin? Onko stressiä? Huono nukkuminen, valvominen, univaje ja stressi kaikki lihottavat, nimenomaan vatsasta.
sipsikaljavegaanius on sita pahinta vartalolle ja terveydelle
ihminen tarvitsee elainrasvaa ja lihaa
Kun ruokavalio ja liikunta on kunnossa niin silti kestää puolesta vuodesta vuoteen ennen kuin oikeasti on näkyviä tuloksia. Näin ainakin minulla. Keskivartalo lihavuus on hankala saada pois. Sinnikkyyttä tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli uutta. Mistä kuulit?
Toi on kyl hauska miten erilaisia ollaan, itse olen yli 100kg mut vatsa pieni ja littana, ei yhtään läskiä alle 70cm vyötärö ympärys. Toiset taas laihoja mut jätti vatsa.
Vierailija kirjoitti:
Keto. Se on ainoa joka mulla auttoi.
Keto on yksinkertainen ja toimiva kun kärsii esidiabeteksesta. Itsellä meinaan kaikki runsaammin hiilaria sisältävät saavat minut ahmimaan lisää ja menee kroppa ihan sekaisin ja signaalit nälän suhteen. Keto auttaa minua valtavasti. Tähän tulee valitettavasti alapeukkuja mutta oikeasti olen kiitollinen kun siihen ruokavalioon tutustuin. Ehkä sillä sulaa jossain kohtaa vatsakin kunnolla kunhan jatkan vain eteenpäin. Hiilarimaailmaan minulla ei kyllä ole palaamista itseni tuntien. -ap