Nainen, mihin ensimmäisenä kiinnität huomion miehessä?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Kasseihin
Ruoka-ja kaljakasseihin.
Hymyn huomaan aina ensimmäisenä. Jos hymy on osoitettu minulle, en paljon muuta huomaakaan. Jos hymy ulottuu silmiin asti, olen heti myytyä naista. En siis huomaa ns. pieniä virheitä enää ihanan hymyn jälkeen.
Monenlaisia miehiä tulee katsottua ja lähes kaikki yhtä ihania. :) Jostain syystä hyvin moni mies suo tuollaisen hymyn minulle, lienenkö niin huvittava tyyppi vai mikä lue syy.
1 ja 2 vaihtelevat, mutta:
1. Kokonaisuus ja kehonkieli
2. Silmät
3. Hymy
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä kiinnitän huomion ulkonäköön, koska olen visuaalinen. Katson kasvoja, sen piirteitä, silmiä ja huulia. Nenän profiilia. Hiukset ovat tärkeät. Pidän tuuheista hiuksista miehellä, ei haittaa jos ovat pikkuisen rasvaiset kunhan eivät likaiset. Mielummin keskiruskeat tai tummahkot, koska ne ovat rakenteeltaan vahvemmat. Vartalossa katson sen jäntevyyttä, sopusuhtaisuutta ja ryhtiä. Rintakesää ja pakaroiden kaarta, lantiota ja myös housujen etumusta (kyllä!).
Tästä huolimatta en valitse miestä ulkonäön perusteella. Puhuisin kuitenkin palturia, jos väittäisin, ettei minulle ole tärkeää se, että mies sopii sisustukseen. Suomessas on jostain syystä aika vähän hyvännäköisiä miehiä. Monet eivät myöskään osaa korostaa niitä asioita, joita itse miehessä katson.
Minullekkin on tärkeää, että mies sopii sisustukseen. Suosin sisustuksessa luonnonmateriaalien värejä. Pieniä väripilkkuja siellä täällä. Onkin tärkeää, että mies pukeutuu tämän mukaan. Ruskeat nahkakengät, haalen harmaansiniset farkut yms. Kun mies tulee käymään hän sopii sohvatyynyihin hyvin näin.
Silmiin koskee ja kovaa jos ei näin.
Ulkoiseen olemukseen ihan yleisesti: onko siisti / tilanteeseen sopiva. Sitten kasvoihin: millainen ilme naamalla, onko torjuva, yrmeä tai hajamielinen vai vastaanottavainen ja kiinnostunut. Ja tietenkin onko vihkisormusta sormessa. Jos on, niin eihän silloin kannata sen enempää mieheen enää huomiota kiinnittääkään.
1. Kasvot
2. Hiukset
3. Silmät/pituus
1. Hymy
2. Siisti ulkoinen olemus (vaatteet, ei partaa, hiukset)
3. Käytös (josta henkii älykkyys)
J.K. Tyhmät miehet ovat heti yli laidan. Ihmisen (myös miehen) pitää olla kiinnostunut elämästä ja sen ilmiöistä hyvin laajasti. Älykkäät miehet ovat hyvin seksikkäitä.
1. Silmiin. Katse on tärkeä.
2. Olemukseen, ryhti ja se "kuinka ihminen kantaa itsensä" on toiseksi tärkein.
3. Siihen, mikä juuri tässä kyseisessä henkilössä on silmäänpistävää. Jollain se voi olla kroppa, toisella kaunis hymy, kolmannella upeat hiukset.
Onko soutuveneen omistaminen positiivinen asia? Huomaatko veneen, jos mies istuu sellaisessa? Katsotko ensin miestä vai venettä? Voinko parannella venettäni jotenkin? Se on vähän rähjäinen ja pitäisi kunnostaa. Liekkikuviot on kuulemma liian junttia, mutta miten olisi Van Gogh -taidejäljitelmät? Mulla olisi aikaa maalata venettä. Entä airot? Käykö ne luonnollisina? Melalle en meinaa tehdä mitään. Se on sopiva.
Viime kesänä tapasin järvellä neidon, vaan pakko se oli päästää menemään. Nyt aion varautua kaikkeen.
Karisma sitä vain toisissa on.. Vie jalat alta. .
Ulkoinen yleisolemus. Esim. mies ja muovikassi on paha tyylimoka http://www.vastavalo.net/kierratys-keraaja-recycling-dumpster-molokin-k….
Silmät. Jotkut muut kuin ruskeat ja silmien ilme. Nypityt kulmat miinusta.
Mitä suusta tulee pihalle.
Hmm, aika vaikeeta kertoa äkkiseltään, mutta yritän. Hmm, no tässä muutamat asiat:
1) pituus, mielellään yli 190 cm, koska olen lyhyt ja haluan katsoa miestäni reilusti ylöspäin, aaaaah! :)
2) hartiat ja hartioiden suhde lantioon, jäntevä ja sporttinen olemus, ei mikään bodari (yäk!). On pysyttävä mun vauhdissa juoksulenkeillä...
3) peppu, joka yleesä on kunnossa jos hartiatkin ovat ;)
4) herrasmies, kohtelias + ystävällinen luonne, eikä "itse tiedä olevansa komea"
Ensimmäisenä kiinnitän huomion ulkonäköön, koska olen visuaalinen. Katson kasvoja, sen piirteitä, silmiä ja huulia. Nenän profiilia. Hiukset ovat tärkeät. Pidän tuuheista hiuksista miehellä, ei haittaa jos ovat pikkuisen rasvaiset kunhan eivät likaiset. Mielummin keskiruskeat tai tummahkot, koska ne ovat rakenteeltaan vahvemmat. Vartalossa katson sen jäntevyyttä, sopusuhtaisuutta ja ryhtiä. Rintakesää ja pakaroiden kaarta, lantiota ja myös housujen etumusta (kyllä!).
Tästä huolimatta en valitse miestä ulkonäön perusteella. Puhuisin kuitenkin palturia, jos väittäisin, ettei minulle ole tärkeää se, että mies sopii sisustukseen. Suomessas on jostain syystä aika vähän hyvännäköisiä miehiä. Monet eivät myöskään osaa korostaa niitä asioita, joita itse miehessä katson.