Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoinnin lopettamis KETJU!!!!! Tehdään tänne sellainen täällä voidaan tai tänne voi kertoa kaikke aiheeseen liittyvää.

Vierailija
13.04.2017 |

Ite poltin viimeksi tänään n. klo 11:30 ja päätin, että loppuu. Vielä ei toistaiseksi tee mielii.

Muita lopettaneita kaunko olet ollut ilman?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita lopettajia?

Ap

Vierailija
2/6 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ikuinen lopettaja.

Olen 10 vuotta mennyt niin, että päätän lopettaa ja saan oltua viikon ilman ja sitten pari päivää polttamaan. Sitte päätän taas jatkaa lakkoa joka kestää vkon ja sama toistuu aina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuotta sitten lopetin. Ei ole ikävä.

Vierailija
4/6 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras harjoitella 2030 ei enää tupakkia myydä, tätä on pari päivää radiossa toitotettu.

Vierailija
5/6 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pari kuukautta ilman ja välillä retkahdan polttamaan mikä on aivan kamalaa.

Vierailija
6/6 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen polttanut iltaisin muutaman paperossin koko pienen (tai... ei se nyt enää niin kovin pienikään ole) ikäni, enkä aio lopettaa.

Älkää kukaan muukaan lopettako: vähäinen tai kohtalainen paperossinpoltto on terveellistä. Näkeehän sen jatkuvasti näistä tämän palstan kirjoitteluketjuistakin, että tupakanvastustajat ovat psyykkisesti vaikeasti häiriintyneitä ja vihaisia fanaatikkoja.

Se kieltolakia vuodeksi 2030 puuhastelevien salaseurojen sekä looshien utopia ei tule onnistumaan. Sensijaan siitä tulee suurmenestys järjestäytyneelle rikollisuudelle.

Tupakan tuoksu on miellyttävä ja se parantaa ihmisen vastustuskykyä.