Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatko että muistan sua rukouksessa?

Vierailija
13.04.2017 |

Tuli sellainen olo jotta pitää laittaa tänne nyt tälläinen avaus. Uskon että on joku joka tarvii nyt rukousapua.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan yksi lysti.

Vierailija
22/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko..?

Henkinen jaksamiseni on ollut koetuksella viimeisen vuoden. Vaikea ero lapsen isästä, joka on sydämeni rakastettu masensi minut. En jaksanut enää keskittyä kouluun tai töihin kunnolla, lapseni ja minä molemmat sairastelimme paljon ja taloudellinen romahdus on vienyt uskoni valoisaan tulevaisuuteen.

En vain enää jaksa taistella, vastoinkäymisiä on ollut liikaa.. Ikävöin edesmennyttä pikkusiskoa, menetettyä rakkautta ja taloudellinen ahdinko on ajanut minut lähes lamaannuksiin. Ainoa mikä tuo valoa elämääni on poikani, mutta pelkään myös kovasti etten pysty tarjoamaan lapselleni sellaista elämää kuin olin toivonut pystyväni tarjoamaan. Lupasin lapselleni jo raskausaikana että häneltä ei koskaan puutu mitään. No, rakkautta häneltä ei puutu, mutta välillä joudun itse olemaan syömättä jotta hän saisi vatsan täyteen. Enkä tiedä mistä saisin voimaa jaksaakseni..

Rakas Taivaallinen Isä, sä näet tämän väsyneen äidin joka haluaa lapselleen parasta. Auta Herra häntä ja laske lohduttava kätesi heidän päälleen. Siunaa ja varjele tuota poikaa ja äitiä! Herra sä näet tilanteen ja olet voimallinen nostamaan ja kantamaan. Lohduta ja turvaa heidän elämänsä! Anna ylitse pursuavan rakkautesi virrata heidän elämäänsä ja vahvista ja auta Herra heitä. Kiitos Jeesus että sä näet heidän uupumuksensa ja hätänsä. Taivaallinen Isä, auta heitä! Jeesuksen nimessä, Aamen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyin näköjään. Olisi voinut taas rukoilla että krooninen migreenini parantuisi, vaikka onhan sitä rukoiltu eikä ne rukoukset ole sitä koskaan pysyvästi parantaneet.

Vierailija
24/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kirjoitti:

Minä kaipaisin muistamista rukouksessa. Tahtoisin että elämääni tulisi selkeyttä ja saisin rakkauselämäni kuntoon. Tahtoisin voimaa ja rohkeutta elämääni.

Rakas Taivaallinen Isä, sä näet tämän ihmisen joka kaipaa rauhaa ja selkeyttä elämäänsä. Auta Herra häntä hänen rakkauselämässään ja ohjaa oikeaan suuntaan. Vahvista Herra tätä ihmistä ja auta armossasi että hän voisi kokea ja luottaa Herra sun huolenpitoon ja saisi elämäänsä voimaa ja rohkeutta. Kiitos kun sain muistaa rukouksissa tätä ihmistä. Herra kanna, auta ja vahvista. Anna rauhasi tulla hänen elämäänsä. Jeesuksen nimessä, Aamen.

Vierailija
25/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Ap:lla on Sydän paikallaan.

Vierailija
26/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et myöhästynyt. Olen toki tästä juuri lähdössä koneelta mutta ehdin vielä rukoilla sinun puolestasi.

Rakas Taivaallinen Isä. Sä näet tän ihmisen joka on uupunut mikreeninsä kanssa. Auta Herra suuressa voimassasi ja paranna tämän ihmisen mikreeni. Auta Herra joko suorasti parantaen tai auta että hän saa lääketieteen kautta apuasi ongelmaasi. Auta Jeesus että hän sydämessään kokee että hänen rukouksensa on kuultu, jottei hänen enää tarvitsisi pettyä rukouksen voimaan. Auta Herra ja kosketa tätä ihmistä hänen sydämessään niin että hän tietää ja tulee tuntemaan sun läsnäolosi ja rakkautesi. Varjele ja siunaa häntä monin eri tavoin. Kiitos Jeesus auta näitä ihmisiä. Kiitos että sä olet voimallinen ja voit muuttaa monia asioita hänen ja näiden muidenkin ihmisten elämässä. Jeesuksen nimessä, Aamen

Vierailija
27/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et myöhästynyt. Olen toki tästä juuri lähdössä koneelta mutta ehdin vielä rukoilla sinun puolestasi.

Rakas Taivaallinen Isä. Sä näet tän ihmisen joka on uupunut mikreeninsä kanssa. Auta Herra suuressa voimassasi ja paranna tämän ihmisen mikreeni. Auta Herra joko suorasti parantaen tai auta että hän saa lääketieteen kautta apuasi ongelmaasi. Auta Jeesus että hän sydämessään kokee että hänen rukouksensa on kuultu, jottei hänen enää tarvitsisi pettyä rukouksen voimaan. Auta Herra ja kosketa tätä ihmistä hänen sydämessään niin että hän tietää ja tulee tuntemaan sun läsnäolosi ja rakkautesi. Varjele ja siunaa häntä monin eri tavoin. Kiitos Jeesus auta näitä ihmisiä. Kiitos että sä olet voimallinen ja voit muuttaa monia asioita hänen ja näiden muidenkin ihmisten elämässä. Jeesuksen nimessä, Aamen

Kiitos :)

Vierailija
28/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiitos! Pääsiäinen yksin ilman ohjelmaa, ahdistaa ja masentaa..

Vierailija
29/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rukouksesta ja ajatuksesta. Kyynelsilmin ja lämmöllä muistan kun tämän(kin) lasten lomapätkän joudun olemaan töissä :(. Rukoilen joka päivä perheelleni voimaa ja jaksamista mutta tuntuu että meidät on unohdettu... asunto-ongelma kun päättyisi niin kaikki helpottaisi. Siunausta ja kiitos.

Vierailija
30/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos rukouksesta ja siunausta sinulle tänä pääsiäisenä ja myös tulevassa!

t.se työprojektin alle väsähtänyt 

Vierailija
31/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Jeesus, että toit esirukoilijan tälle palstalle. Tuntuu hyvältä, että joku kantaa taakkojamme Jumalan eteen ja ristin juurelle.

Itse haluan rukoilla apua ja voimia kaikille meille alas painetuille, työttömille ja  köyhille, jotka olemme näköjään erityinen sielunvihollisen maalitaulu nykypäivänä. Jumala, älä anna meidän uupua ja joutua toivottomuuteen. Sinä olet luvannut nostaa, kantaa ja pelastaa. Kiitos Jeesus, että sinä teet ihmeitä tänäkin päivänä. Kosketa kaikkien sinun apuasi janoavien palstalaisten elämää, anna toivoa toivottomille ja lohtua lohduttomille. Sinä annat meille tulevaisuuden ja toivon! Sinä olet tie, totuus ja elämä.

Vierailija
32/33 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile, että minä pyytäisin Suomen hallitukselta viisaita päätöksiä.

Vierailija
33/33 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kirjoitti:

Minä kaipaisin muistamista rukouksessa. Tahtoisin että elämääni tulisi selkeyttä ja saisin rakkauselämäni kuntoon. Tahtoisin voimaa ja rohkeutta elämääni.

Rakas Taivaallinen Isä, sä näet tämän ihmisen joka kaipaa rauhaa ja selkeyttä elämäänsä. Auta Herra häntä hänen rakkauselämässään ja ohjaa oikeaan suuntaan. Vahvista Herra tätä ihmistä ja auta armossasi että hän voisi kokea ja luottaa Herra sun huolenpitoon ja saisi elämäänsä voimaa ja rohkeutta. Kiitos kun sain muistaa rukouksissa tätä ihmistä. Herra kanna, auta ja vahvista. Anna rauhasi tulla hänen elämäänsä. Jeesuksen nimessä, Aamen.

Kiitos ap.