Te joilla arvokoti ja trendikäs sisustus, mitä tuumitte jos käytte "köyhemmässä" kodissa?
Niin...? Itse asun lähiössä kolmiossa (omassa) miehen ja kahden lapsen kanssa, eikä ole varaa kauheasti panostaa vaikka haluaisinkin. Esim. tapetit valittiin tarjouksen perusteella ja katto maalattiin itse. Kalusteet on milloin mistäkin, tosin kaikki ihan siistejä ja osa itse kunnostettu. Yritän pitää kodin siistinä ja valoisana ja meillä on huonekasveja esillä ja pöydänpäälliset tyhjinä, mitä nyt lapsilta pystyy.
Monet vieraat, myös sellaiset, jotka asuvat itse arvoalueilla ja voivat sisustaa Artekilla ja muilla designkalusteilla ovat kehuneet. Kehuvatko oikeasti vai ajattelevatko että kamala lähiöloukku..?
Kommentit (22)
En ajattele mitään negatiivista, jos koti on siisti. Ei siis tarvitse olla nuoltavan puhdas, mutta perussiisti eikä sellainen sikala, jossa sukat tarttuu lattialla kissan kuseen tms. Pääasia että asukas tykkää kodistaan. Mun mielestä ihan muut asiat kuin "trendikkyys" ratkaisee kodin viihtyisyydessä ja siksi erilaiset kodit voivat olla kivoja.
Et niin. Asut sellaisessa.