Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumia, mutta silti miesten suosiossa olevia naisia?

Vierailija
13.04.2017 |

Ketä tulee mieleen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

victoria's secret mallit.

T: av mamma

Vierailija
2/9 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä ole heteromiehiä hei ;D

Vierailija
4/9 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Olen 175cm/85kg, pitkä kihara tukka, kapea vyötärö. Ahteria ja reisiä löytyy... naamasta aika miesmäinen, isot huulet ja siro nenä ainoa plussa. Oikeasti ihmettelen miksi kiinnostuvat. Ne timmit adoniksetkin.

Hymyilen paljon, kun maailma on huvittava paikka, ehkä siksi.

Vierailija
5/9 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen. Jostain syystä nuoret miehet kuolaa, toisaalta syynä voi olla julkisuushakuisuus. Jenni tosin ei poikaystäviään julkisesti esittele että ajanhukkaa siinäkin mielessä.

Vierailija
6/9 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Olen 175cm/85kg, pitkä kihara tukka, kapea vyötärö. Ahteria ja reisiä löytyy... naamasta aika miesmäinen, isot huulet ja siro nenä ainoa plussa. Oikeasti ihmettelen miksi kiinnostuvat. Ne timmit adoniksetkin.

Hymyilen paljon, kun maailma on huvittava paikka, ehkä siksi.

.

Luulenpa, että et tajua uniikkia viehättävyyttäsi lainkaan ja se on juuri kaikkein vetävintä miesten mielestä, jotka inhoavat diivoja ja itseään täynnä olevia "missejä".

Iloiset ja rehvakkaasti nauravat "poikatytöt" ovat aina olleet miesten mieleen, (tässä en nyt tarkoita poikamaisuutta), vaan naisia, jotka eivät ota itseään tai maailmaansa niin kovin vakavasti mm. Marlene Dietrich, Julia Roberts, Ansa Ikonen ja Haloo Helsingin nainen punaisine huulineen.

Vierailija
7/9 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarah Jessica Parker tietenkin! Täällä oli ketjukin aiheesta, miksi Sinkkuelämää-sarjassa valehdellaan, että SJP:n näköinen nainen viehättäisi miehiä. Todellisuudessa SJP:n miehet: Robert Downey Jr., John F. Kennedy Jr., Matthew Broderick. Ei taida kauniilla av-mammoilla ole ihan vastaavaa listaa. :D

Vierailija
8/9 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni Vartiainen. Jostain syystä nuoret miehet kuolaa, toisaalta syynä voi olla julkisuushakuisuus. Jenni tosin ei poikaystäviään julkisesti esittele että ajanhukkaa siinäkin mielessä.

Näin hänet tv:ssä ja ihmettelin hänen suosiotaan - laulutaito ei kosketa ja napaan asti auki oleva paita ei tarjonnut minkäänlaista näkymää mihinkään.

Vierailija
9/9 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielipiteen mukaan monikin suosittu nainen :D Esim Sara Sieppi omaan makuun ihme lyhytkasvoinen pallonaama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän