Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies haluaa, että en meikkaa.

Vierailija
13.04.2017 |

Joo, olen kysynyt siltä, enkä saa mitään kunnollista vastausta. Siksi kysyn täältä. Hän vain vastaa että naisen ei kuulu meikata. Ei se mikään oikea syy ole. En siis ole koskaan meikannut mitenkään kamalan paljon, mutta kyllä punaiset kohdat peittoon meikkivoiteella, sitten puuteria, ripsiväriä ja silmänrajaukset, ehkä jotain neutraalia luomiväriä. Mielestäni en näytä hyvältä ilman meikkiä, meikillä minusta tulee taas oikein hyvän näköinen :D . Mutta mies usein kommentoi, että älä meikkaa, yrittää kieltää sen. Mitä ihmettä :D ??

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni tykkää minusta sekä meikillä että ilman, toki sanoo välillä ettei tarvitsisi meikata koska olen kuulemma hänestä kaunis valmiiksi, mutta oon ottanut tän ihan vain kehuna ja saan häneltä meikittä yhtä paljon huomiota ja hellyyttä niin varmaan ihan tosissaan.

Pakko sanoa tohon kun joku täs ketjus mainitsi että mitä se haittaa jos muutkin ihailee sun naista, niin oon sinänsä samaa mieltä, että itse oon lähinnä tyytyväinen kun huomaan että muut naiset pitävät miestäni komeana xD Mutta ymmärrän toisaalta sen että mies ei haluaisi että on liian paljastava asuste, koska tietää miten likaisia joidenkin ajatukset on, eikä ehkä toivo omaa vaimoaan toisten eroottisiin fantasioihin... En tiedä. Siis tietysti saa laittaa kauniiksi ja istuvat vaatteet yms mutta tarkoitan esim: Perposket paljastavat shortsit ja lyhyt rintaliivitoppi, että ei munkaan mies haluis et sellaisissa lähen kauppaan ja ymmärrän sen koska saa hätistellä äijiä kimpusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi