Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies haluaa, että en meikkaa.

Vierailija
13.04.2017 |

Joo, olen kysynyt siltä, enkä saa mitään kunnollista vastausta. Siksi kysyn täältä. Hän vain vastaa että naisen ei kuulu meikata. Ei se mikään oikea syy ole. En siis ole koskaan meikannut mitenkään kamalan paljon, mutta kyllä punaiset kohdat peittoon meikkivoiteella, sitten puuteria, ripsiväriä ja silmänrajaukset, ehkä jotain neutraalia luomiväriä. Mielestäni en näytä hyvältä ilman meikkiä, meikillä minusta tulee taas oikein hyvän näköinen :D . Mutta mies usein kommentoi, että älä meikkaa, yrittää kieltää sen. Mitä ihmettä :D ??

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöskin minun mieheni ei tykkää meikatuista naisista. Hänen mielestä luonnolliset ovat aidompia ja kauniimpia. Meikkaan hieman töihin ja juhliin. Vapaa-aikana en ollenkaan. Tosin olen tumma ja meikkiä saisi laittaa aikalailla että sen edes huomaa. Ehkä miehesi ei myöskään pidä meikatuista naisista ja pitää sinuakin kauniinpana ilman meikkiä.

Tää juurikin on niin huvittavaa: että miehet tykkäävät luonnollisen näköisistä ja eipä varmaan aikaakaan paljon, kun jossain oli tehty miehille testi missä näytettiin meikkaamattomien luonnollisia kuvia ja sitten meikattujen ja kysyttiin, kummat ovat kauniimpia niin ihan järjestään meikatut naiset. Että se siitä luonnollisuuden ihailusta.

Miksei kysytty, kummat on kivempia tai kumpia jaksaisi katsella päivittäin vierellään?

Voihan meikki tehdä jostakusta kauniimman, muttei se tee siitä pussattavampaa.

Vierailija
22/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja mielestäni meikki näyttää typerältä. Eihän iho edes näytä iholta, vaan siitä paistaa pelkkä meikki. Huulipuna näyttää useimmiten aivan naurettavalta (joku pinkki huulipuna saattaa joskus olla hauska, muttei siitä tapaa kannata tehdä), joskus jopa täysin etovalta. Ripsari on siinä ja siinä, ehkä joillekin sellainen on suurikin parannus, mutta usein tuokin menee vain yli ja näyttää luonnottomalta. Kulmakarvoihin ei todellakaan kannata mennä säätämään yhtään mitään.

Tuskin nuo terveellisistä aineista on edes tehty.

Ja herraa varten ja herran mieltymyksiä mukaillenhan sitä laittaudutaan! :'D

Kuulehan, naiset laittautuu itseään ja muita naisia varten, että tuntis olonsa huolitelluksi ja sieväksi. Teidän kieroutuneet käsitykset meikistä ei meitä kiinnosta.

Ap kysyi määräilevästä poikaystävästään, kukaan ei kysynyt sinun meikkikammostasi. Ei sun ole pakko käyttää meikkiä jos noin hirvittää ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile sillai et jätät vaikka ne rajaukset ja luomivärit pois. Pelkkä ripsari. Luonnollisemman näköinen. Eikö nyt oo ihan kaikista trendikkäintä olla ihan naturel, ei hiusvärejä ei meikkejä?

Vierailija
24/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöskin minun mieheni ei tykkää meikatuista naisista. Hänen mielestä luonnolliset ovat aidompia ja kauniimpia. Meikkaan hieman töihin ja juhliin. Vapaa-aikana en ollenkaan. Tosin olen tumma ja meikkiä saisi laittaa aikalailla että sen edes huomaa. Ehkä miehesi ei myöskään pidä meikatuista naisista ja pitää sinuakin kauniinpana ilman meikkiä.

Tää juurikin on niin huvittavaa: että miehet tykkäävät luonnollisen näköisistä ja eipä varmaan aikaakaan paljon, kun jossain oli tehty miehille testi missä näytettiin meikkaamattomien luonnollisia kuvia ja sitten meikattujen ja kysyttiin, kummat ovat kauniimpia niin ihan järjestään meikatut naiset. Että se siitä luonnollisuuden ihailusta.

Miten tutkimuksen kuvat oli valittu?

Vierailija
25/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile sillai et jätät vaikka ne rajaukset ja luomivärit pois. Pelkkä ripsari. Luonnollisemman näköinen. Eikö nyt oo ihan kaikista trendikkäintä olla ihan naturel, ei hiusvärejä ei meikkejä?

Kiitos en koe tarvitsevani meikkivinkkejä. Tykkään meikkaamisesta ja meikkaan siten miten meikkaan. Halusin avata tänne keskustelun miehistä jotka yrittävät kieltää tyttöystävänsä / vaimonsa meikkaamisen. Ap.

Vierailija
26/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kysyi määräilevästä poikaystävästään, kukaan ei kysynyt sinun meikkikammostasi.

AP kysyi miksi mies haluaa, ettei meikkaa. Minä olen mies ja minä kerroin miksi minä en halua, että nainen meikkaa. Tästä AP saa yhden varsin todennäköisen selityksen miehensä toiminnalle ja siten vastauksen kysymykseensä.

Ei mulla mitään meikkikammoa ole, vaan mielipide sen käyttämisestä.

Vierailija
27/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös, ettet osaa meikata kauniisti ja näytät oudolta, suttuisalta tai homssuiselta tai meikkivoiteen rajat ovat näkyvissä tai muuta vastaavaa. Hän ei kehtaa sanoa suoraan, vaan puhuu ettei naisten kuulu meikata, vaikka tarkoittaa sinua ja "nuohottua naamaasi". Nimittäin mä meikkasin nuorempana ihan järkyllä tavalla, vaikka tajusin sen vasta vuosien päästä kuvista. Silloisen poikaystäväni olisi myös tykännyt enemmän "luonnollisesta" - ei ihme :)

Sit nämä neuvot ja ohjeet voitte tunkea ihan mihin mielitte! Kyse ei todellakaan ole tällaisesta, vaan miehen halusta kontrolloida puolisoaan. Ap, älä lopeta meikkaamista vaan ole rohkeasti oma itsesi. Miehesi todennäköisesti haluaa painaa sinut alas, koska kokee epävarmuutta lähelläsi. Nyt siis suti käteen ja anna mennä, go girl! :) 

Vierailija
28/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä ei tykännyt minun meikkaamisesta. Tuhahteli aina kun meikkasin, laitoin kevyesti huulipunaa tms.  Näytin kuulemma lumpulta.

Kuolasi kyllä meikattujen naisten perään mutta se oli kuulemma ihan eri asia. 

Vierailija
29/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli hämmästynyt kun sanoin, että yleensä Suomessa miehet ei tykkää meikatuista naisista. Hänestä sillai nätisti meikatut naiset ovat tyylikkäämpiä ja seksikkäämpiä mutta ei hällä ole mitään meikkaamattomia vastaankaan, esim siskonsa ei meikkaa yhtään. Ihmetteli kyllä että miten esim julkkismiehet, joille riittää tarjontaa ottavat kuitenkin sen kauniin ja ainakin vähän itseään ehostavan naisen. Ristiriitaista?

Vierailija
30/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös yhteiskuntaluokkakysymys. Akateemisissa piireissä aapeen kuvaama meikki silmänrajauksineen, luomiväreineen ja meikkivoiteineen on aika paljon ja näyttää helposti muiden silmissä halvalta ja väsähtäneeltä.

Mitä mä just luin?

On totta että akateemisissa on paljon naisia joille ulkonäkö ei ole prioriteetti, mutta silloin myöskään muiden tyylien kyttääminen ei ole prioriteetti.

Vierailija
31/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eksä ei tykännyt minun meikkaamisesta. Tuhahteli aina kun meikkasin, laitoin kevyesti huulipunaa tms.  Näytin kuulemma lumpulta.

Kuolasi kyllä meikattujen naisten perään mutta se oli kuulemma ihan eri asia. 

Minun aiemmissa suhteissa kukaan mies ei koskaan ole kommentoinut meikkaamistani mitenkään. Eli kyllä syy on nykyisessä miehessä, ei minussa. Hän kyllä pitää naiskauneudesta, ja katsoo mielellään kauniita naisia, ja se on minulle ihan ok. Minäkin olen ihan hyvännäköinen, siis laitettuna. Ilman meikkiä en niinkään. Ap.

Vierailija
32/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että kyse on kontrolloinnista. Toi on sellainen helppo tapa jonka voi piilottaa kohteliaisuuden "oot kaunis luonnostaan". Miehillä (joo yleistys) on tapana ajatella että naiset tekee kaiken miehiä varten kuten meikkaa, pukeutuu, menee baariin yms. Eikä ymmärrä että naisella itsellä voi olla parempi olo kun on meinannut. Itsellä ainakin on itsevarmempi olo meikissä.

Vierailija
33/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jos sanoo mielipiteensä, niin on heti määräilevä? Just.

Mun yksikään seurustelukumppaneista ei ole tykännyt meikistä. Kaikki on sanonut, että ihan turhaa, anna olla. Ikinä en ole ottanut määräilynä. Naurahtanut vain, että ok ja laittanut samalla ripsiväriä.

Vierailija
34/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän haluaa. Siihen joko on joku ymmärrettävä syy tai ei ole, mutta sä tietysti teet just niin miten parhaaksi näet. 

Jos meikki on sulle tärkeä osa tyyliä, niin sitten se on. Miehen on vain parasta oppia hyväksymään asia, tai sitten olette kuitenkin liian erilaiset (=hän haluaisi alistuvan naisen jota voi kontrolloida).

Vierailija
35/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yksikään seurustelukumppaneista ei ole tykännyt meikistä. Kaikki on sanonut, että ihan turhaa, anna olla. Ikinä en ole ottanut määräilynä. Naurahtanut vain, että ok ja laittanut samalla ripsiväriä.

Totta ennen kuin vastasin ylempänä niin olisi pitänyt kysyä APlta että onko kerran sanonut asiasta vai sanooko asiasta usein? Tuliko mielipiteen esitys spontaanisti vai kysyitkö asiasta?

Vierailija
36/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sä olet sen mielestä ruma meikit naamassa ja sitä oksettaa katsella sun pakkeloitua pärstää. Se tykkää sun ulkonäöstä meikittömänä enemmän. Ei kai siinä sen kummempaa. Toiset tykkää meikatusta toiset meikkaamattomasta.

Vierailija
37/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun mies kanssa, (joka ei kyllä ole lainkaan kontrolloiva, ja itse on komea, jos se tähän vaikuttaa :D) kyselee aina että "miks sä meikkaat?" tai "miksi sä meikkaat töihin??" ja sanoo usein että "et sä tarvi meikkiä, olet luonnonkaunis". tuhahtelee jos puhun täytetyistä huulista, hiusten tai ripsien pidennyksistä, ja semmoset kulmakarvat mitkä nyt on muodissa on hänen ja kavereidensa mielestä ihan hirveät ja luonnottomat. MUTTA ; sitten instassa seuraavat kuitenkin näitä ylimeikattuja teko-teko naisia?! :DD ei nyt oikein ymmärrä. että kuvissako ne kivoja mut sit oikeessa elämässä ei..? joku mies vois vaikka vastata, kiitos :) voisin kyllä kysyä mieheltä itseltäänkin.

Vierailija
38/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin miehet tykkäävät tuijotella myös antavia kaula-aukkoja ja suorastaan horomaisia vaatteita naisilla, mutteivät halua oman naisensa näyttävän siltä julkisesti. Ehkä sinunkin miehesi pitää meikkaamista "halpana", eikä tahdo kenenkään muun näkevän sinua objektina.

Vierailija
39/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta ennen kuin vastasin ylempänä niin olisi pitänyt kysyä APlta että onko kerran sanonut asiasta vai sanooko asiasta usein? Tuliko mielipiteen esitys spontaanisti vai kysyitkö asiasta?

En ole koskaan itse ottanut puheeksi meikkaamistani. Mies on tullut useamman kerran väliin kommentoimaan, kun on nähnyt että ryhdyn meikkaamaan. Ei sano asiasta usein, mutta useamman kerran vuoden aikana. Tilanteet eivät ole koskaan olleet sellaisia, että olisi kiire jonnekin tai tehtäisiin lähtöä.  Ap.

Vierailija
40/61 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun mies kanssa, (joka ei kyllä ole lainkaan kontrolloiva, ja itse on komea, jos se tähän vaikuttaa :D) kyselee aina että "miks sä meikkaat?" tai "miksi sä meikkaat töihin??" ja sanoo usein että "et sä tarvi meikkiä, olet luonnonkaunis". tuhahtelee jos puhun täytetyistä huulista, hiusten tai ripsien pidennyksistä, ja semmoset kulmakarvat mitkä nyt on muodissa on hänen ja kavereidensa mielestä ihan hirveät ja luonnottomat. MUTTA ; sitten instassa seuraavat kuitenkin näitä ylimeikattuja teko-teko naisia?! :DD ei nyt oikein ymmärrä. että kuvissako ne kivoja mut sit oikeessa elämässä ei..? joku mies vois vaikka vastata, kiitos :) voisin kyllä kysyä mieheltä itseltäänkin.

Tämähän se on. Että mies kuitenkin mielellään ihailee niitä laitettuja naisia siis esim videoilla, joilla on siis oikeasti paljon meikkiä. Ja saa puolestani ihaillakin. Mutta tuo ristiriita minua ihmetyttää. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän