Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi veeärrän ongelmat alkavat aina lomien menoliikenteen aikaan

Vierailija
13.04.2017 |

Kuin jokin kirous olisi päällä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaunun vaihtaminen Helsingin päärautatieasemalla voi kestää 6 h? Siis vaunun vaihtaminen ei uuden rakentaminen!!

Tulee melkein lentoliikenne mieleen, siellähän joku jengi on lakossa aina kun Helsingin hiihtolomaviikko loppuu ja vaan 90% Suomesta kärsii muttei päättäjien lomat.

Vierailija
2/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko siksi, että ruuhka-aikana ne ongelmat on vaikeampi korjata heti alkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai niillä ole ongelmia silloin kun asiakkaat ei häiritse normaalia prosessia matkustamalla junalla ts. homma toimii kun jos  asiakkaat ei häirtse.

Vierailija
4/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vaunun vaihtaminen Helsingin päärautatieasemalla voi kestää 6 h? Siis vaunun vaihtaminen ei uuden rakentaminen!!

Tulee melkein lentoliikenne mieleen, siellähän joku jengi on lakossa aina kun Helsingin hiihtolomaviikko loppuu ja vaan 90% Suomesta kärsii muttei päättäjien lomat.

On ymmärrettävää että autovaunun vaihtaminen viime tipassa on hankalaa. Autojen kuljettajia ja avaimia ei löydy mistään, osa saattaa olla jo Lapissa odottamassa autoaan. Miten sinä repisit ne autot sieltä vaunusta toiseen? Autovaunuun ei taida mahtua hinausautokaan operoimaan ja vaikka mahtuisikin niin siinä vierähtää aikaa.

Vierailija
5/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei ollut mitään ongelmia. Nykymaailman ongelmia. Taitaa johtua nyky-hengestä ja menttaliteetista.

Vierailija
6/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänpä takia mm. me ajetaan huomenna Lappiin omalla autolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vaunun vaihtaminen Helsingin päärautatieasemalla voi kestää 6 h? Siis vaunun vaihtaminen ei uuden rakentaminen!!

Tulee melkein lentoliikenne mieleen, siellähän joku jengi on lakossa aina kun Helsingin hiihtolomaviikko loppuu ja vaan 90% Suomesta kärsii muttei päättäjien lomat.

Iltasanomien sivuillahan tämä oli selitetty:

junan yhden autovaunun vaihtaminen ei teknisen vian seurauksena mennyt kuten piti.

– Autot pitäisi lastata uudelleen, ja tässä lastauskohdassa on sitten lisäksi tullut vähän haasteita, kuvaili Kaisa Enkkilä VR:n viestinnästä tilannetta lta-Sanomille kahden maissa aamuyöllä.

Autovaunut lastataan Pasilassa, josta Helsingin rautatieasemalta lähtevä juna ottaa ne mukaansa. Tilanteen seurauksena Helsingistä kyytiin nousseet matkustajat joutuivat odottamaan paikallaan seisovassa junassa ongelman ratkeamista.

Ilta-Sanomien lukijan mukaan viivästyksen kerrottiin johtuneen siitä, että VR ei ollut onnistunut paikantamaan kaikkia rikkoutuneessa autovaunussa olleiden autojen omistajia. Enkkilä ei vahvistanut tietoa syystä, vaan totesi vain kyseen olleen teknisestä viasta.

Vierailija
8/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vaunun vaihtaminen Helsingin päärautatieasemalla voi kestää 6 h? Siis vaunun vaihtaminen ei uuden rakentaminen!!

Tulee melkein lentoliikenne mieleen, siellähän joku jengi on lakossa aina kun Helsingin hiihtolomaviikko loppuu ja vaan 90% Suomesta kärsii muttei päättäjien lomat.

On ymmärrettävää että autovaunun vaihtaminen viime tipassa on hankalaa. Autojen kuljettajia ja avaimia ei löydy mistään, osa saattaa olla jo Lapissa odottamassa autoaan. Miten sinä repisit ne autot sieltä vaunusta toiseen? Autovaunuun ei taida mahtua hinausautokaan operoimaan ja vaikka mahtuisikin niin siinä vierähtää aikaa.

Jos VR kuormaa auton on avaimet VR:llä. Parempi olisi jättää autovaunu hesoihin eikä odotuttaa 500 ihmisellä kuutta tuntia eli myöhästymistä 3000 tuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen ei ollut mitään ongelmia. Nykymaailman ongelmia. Taitaa johtua nyky-hengestä ja menttaliteetista.

Jotenkin niin helvetin ihmeellistä miten nykyään junaliikenteessä on koko ajan jotain vitun ongelmia. 90-luvulla matkustin jonkin verran junilla (mm. armeijan takia), en muista että olisi ollut mitään ongelmia. Miten toimivasta asiasta on saatu tehtyä näin paska. Johtajat vaihtoon! Ei muuta kuin rääpivät bonuksia itselleen, sanktioita tuosta pitäisi tulla.

Vierailija
10/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vaunun vaihtaminen Helsingin päärautatieasemalla voi kestää 6 h? Siis vaunun vaihtaminen ei uuden rakentaminen!!

Tulee melkein lentoliikenne mieleen, siellähän joku jengi on lakossa aina kun Helsingin hiihtolomaviikko loppuu ja vaan 90% Suomesta kärsii muttei päättäjien lomat.

On ymmärrettävää että autovaunun vaihtaminen viime tipassa on hankalaa. Autojen kuljettajia ja avaimia ei löydy mistään, osa saattaa olla jo Lapissa odottamassa autoaan. Miten sinä repisit ne autot sieltä vaunusta toiseen? Autovaunuun ei taida mahtua hinausautokaan operoimaan ja vaikka mahtuisikin niin siinä vierähtää aikaa.

Jos VR kuormaa auton on avaimet VR:llä. Parempi olisi jättää autovaunu hesoihin eikä odotuttaa 500 ihmisellä kuutta tuntia eli myöhästymistä 3000 tuntia.

Sitten olisi 500 ihmistä perillä asemalla ihmettelemässä mites tästä jatketaan eteenpäin kun ne autot on siellä hesassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vaunun vaihtaminen Helsingin päärautatieasemalla voi kestää 6 h? Siis vaunun vaihtaminen ei uuden rakentaminen!!

Tulee melkein lentoliikenne mieleen, siellähän joku jengi on lakossa aina kun Helsingin hiihtolomaviikko loppuu ja vaan 90% Suomesta kärsii muttei päättäjien lomat.

On ymmärrettävää että autovaunun vaihtaminen viime tipassa on hankalaa. Autojen kuljettajia ja avaimia ei löydy mistään, osa saattaa olla jo Lapissa odottamassa autoaan. Miten sinä repisit ne autot sieltä vaunusta toiseen? Autovaunuun ei taida mahtua hinausautokaan operoimaan ja vaikka mahtuisikin niin siinä vierähtää aikaa.

Jos VR kuormaa auton on avaimet VR:llä. Parempi olisi jättää autovaunu hesoihin eikä odotuttaa 500 ihmisellä kuutta tuntia eli myöhästymistä 3000 tuntia.

Sitten olisi 500 ihmistä perillä asemalla ihmettelemässä mites tästä jatketaan eteenpäin kun ne autot on siellä hesassa.

Sama kai se niille autoilijoille on, odottavatko Helsingissä vai Rovaniemellä. Nyt laitettiin kaikki muutkin odottamaan.

Vierailija
12/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vaunun vaihtaminen Helsingin päärautatieasemalla voi kestää 6 h? Siis vaunun vaihtaminen ei uuden rakentaminen!!

Tulee melkein lentoliikenne mieleen, siellähän joku jengi on lakossa aina kun Helsingin hiihtolomaviikko loppuu ja vaan 90% Suomesta kärsii muttei päättäjien lomat.

On ymmärrettävää että autovaunun vaihtaminen viime tipassa on hankalaa. Autojen kuljettajia ja avaimia ei löydy mistään, osa saattaa olla jo Lapissa odottamassa autoaan. Miten sinä repisit ne autot sieltä vaunusta toiseen? Autovaunuun ei taida mahtua hinausautokaan operoimaan ja vaikka mahtuisikin niin siinä vierähtää aikaa.

Jos VR kuormaa auton on avaimet VR:llä. Parempi olisi jättää autovaunu hesoihin eikä odotuttaa 500 ihmisellä kuutta tuntia eli myöhästymistä 3000 tuntia.

Sitten olisi 500 ihmistä perillä asemalla ihmettelemässä mites tästä jatketaan eteenpäin kun ne autot on siellä hesassa.

Sama kai se niille autoilijoille on, odottavatko Helsingissä vai Rovaniemellä. Nyt laitettiin kaikki muutkin odottamaan.

Olipa hemmetinmoinen autovaunu kun siinä oli 500 autoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

VR voi tehdä aika pitkälti mitä huvittaa. Ei ole muita toimijoita, jotka kuskaisi autoja junalla pitkin Suomea. Ei ole siis kilpailua. Niin kauan kun saavat operoida ilman kilpailua, ei ole mitään järkeä laittaa resursseja toiminnan parantamiseen vaan keskittyä voittojen maksimoimiseen.

Vierailija
14/14 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin hirveitä voittoja kertyy , jos ja kun joutuvat korvaamaan asiakkaille. Ellei korvaus ole tasoa kuppi seisonutta laihaa kahvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan