Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohjeita naisille, jotka eivät saa miestä

Vierailija
12.04.2017 |

Pistäkää parhaat ohjeet kehiin, kiitos.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä voi olla niin vaikeaa miehen yrittää hurmata nainen?? Herrasmiesmäisyys, huomaavaisuus, kuunnella ja olla kiinnostunut naisesta??? Puhtaat, siistit vaatteet? Hyvä tuoksu? Pestyt hampaat ja siisti tukka? Katsoa silmiin välillä? Olla läsnä? Tarjota treffeillä sen 3 euron kahvin?

Turn off on kun nainen suuttuu jos ei tarjoa kahvia. Miehet haluaa naisen joka on oikeasti kiinnostunut ihmisestä eikä jätä heti kun mies ei tarjoa 3e kahvia. Muissa asioissa olen samaa mieltä.

Vierailija
22/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko miesten ainoat ohjeet, että pitäisi ottaa mies, josta ei ole henkisesti eikä fyysisesti kiinnostunut?

Parempi olla sitten ilman.

Ja sitten ne itkee kun suhteessa ei saa seksiä. No ei varmaan jos jo lähtökohtaisesti "pitää" valita mies joka ei saa sukkia pyörimään, ei kiinnosta henkisesti eikä fyysisesti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi viestien poisto. Testailin vain palstan automaattista moderointia tässä keskustelussa. 

Vierailija
24/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka jännän matkaan lähtee, saa jännää kokea. Sitten on enää turha itkeä jälkeenpäin.

Vierailija
25/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies vaikuttaa täydelliseltä, on huomaavainen ja sulavakäytöksinen, saa perhoset vatsassa liikkeelle ja pikkarit märäksi, niin näin tapahtuu todennäköisesti myös kaikilla muillakin naisilla. Et siis ole miehen ensimmäinen kullannuppu, etkä myöskään viimeinen. Mies kalastelee syvissä vesissä, pyyntitaktiikka on koeteltu ja saalista riittää.

Älä anna kemialle liikaa valtaa vaan mieti realistisesti mitä tarjottavaa sinulla on tuolle miehelle ja onko todennäköistä, että pystytte ylläpitämään suhdetta monta kymmentä vuotta.

Miten seksi onnistuu jos ei ole kemiaa?

Vierailija
26/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole naisellinen! Käytä meikkiä, hajuvettä, koruja. Ihan oikeasti, kyllä miehet siitä vaan tykkää. Ole lisäksi suloinen, hauska ja tykkää seksistä. Urheile. Näillä olen pärjännyt hyvin :)

Onneksi osui omalle kohdalle mies, joka inhoaa hajuvesiä eikä vähempää voisi välittää koruista. Haluaa, että olen nopeasti valmis lähtemään mukaan, mentiin sitten lähikauppaan, kaupungille tai lähimetsään. Valittaa, jos minulla menee aikaa meikkaamiseen tai vaatteiden valitsemiseen ja muistaa sanoa sen ääneen, että hänen mielestään meikkaaminen on täysin turhaa.

Tosin enpä muunlaista miestä olisi huolinutkaan.

Minä olen aina nopeasti valmis, en tuhraa aikaani peiliin katsomiseen mutta silti olen kuvauksen kaltainen nainen. Laittautuminen on niin rutiinia mulle. Hyvin voin myös tarvittaessa poistua kotoa ilmankin meikkiä.

Väität siis, että laittaudut mutta jotenkin onnistut tekemään sen niin, että siihen ei kulu aikaa? Opeta ihmeessä meille muillekin!

Vierailija
27/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha. Voin sanoa teille naiset, että suurin osa miehistä tykkää urheilullisista, hauskoista ja riittävän naisellisista naisista. Se, että teidän ukko on joku poikkeus, joka tykkää vaikka metsästä repäistystä peikosta, ei tarkoita, etteikö perinteinen kunnon nainen iskisi suurimpaan osaan miehiä. Turha pyristellä vastaan, kun fakta on kuitenkin tämä. Hyvä toki, että olette löytäneet miehen. Yleensä naisen kuitenkin kannattaa näyttää naiselta, jos etsii seuraa keskimääräisestä heteromiehestä. Sama pätee naisen vaatimuksiin miehistä. Kyllä ne naisetkin vaan kuolaa niitä komeita miehiä, vaikka kuinka yrittäisitte selitellä asiaa toisin.

Vierailija
28/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudu miehen seksuaalisuuteen aina myönteisesti, mutta pidä kuitenkin lempeästi kiinni omista rajoistasi. Näin opetat miestä kunnioittamaan itseäsi ja ymmärtämään eroja suhtautumisessanne (miehen seksuaalisuus on keskimäärin erilaista kuin naisen).

Älä odota miehen olevan sosiaalisesti yhtä taitava kuin itse olet. Auta häntä onnistumaan sosiaalisissa tilanteissa tavalla, joka ei ole silmiinpistävä, äläkä pidä tärkeänä että saat tästä itsellesi "pisteet", vaan pelaa miehen kanssa samalla puolella.

Jos mies tekee yhden virheen, suhtaudu armollisesti. Kerro selkeästi miten tältä voi välttyä jatkossa ja anna uusi mahdollisuus. (Jos virhe on paha ja toistuu useasti, nosta kytkintä.)

Kiinnitä huomiota tyyliisi (hiukset, meikki, vaatteet). Korosta pukeutumisella naisellisuuttasi. Älä ajattele ettei ulkonäkösi riitä kauniisiin vaatteisiin - ihan kuka tahansa näyttää paremmalta hyvin pukeutuneena verrattuna huonosti pukeutuneeseen itseensä.

Opettele tervettä itsekkyyttä ja itsesi asettamista etusijalle. Kun itsetuntosi on hyvä, sinun ei tarvitse etsiä miehestä sen pönkittäjää. Mies ei joudu miettimään, mitä vastaisi kun kysyt näytätkö lihavalta jossakin mekossa jne.

Ole kiinnostunut miehen elämästä ja asioista, jotka ovat hänelle tärkeitä. Jos et ymmärrä niistä mitään, pyydä miestä opettamaan sinulle perusjuttuja aiheesta. Kuuntele ja kysy lisää.

Kehu miestä aina kun hän tekee jotain, mistä tykkäät, tai näyttää komealta jossakin asussa jne. Mahdollisimman usein! Osa miehistä pitää avoimesta kehumisesta ja toisille toimii paremmin hyväksyvä katse tai muu vastaava huomaamattomampi tapa. Pyri selvittämään, mistä juuri sinun miehesi pitää.

Kannusta miestä kun hän kohtaa haasteita ja tue häntä jos hän epäonnistuu. Kerro, että sinulle hän on silti hyvä ja arvokas mies.

Älä nalkuta. Jos et voi sietää miehen tapoja arkielämässä, kyseessä ei ole sinulle oikea mies. Siirry seuraavaan.

Älä muutenkaan vietä aikaasi sellaisessa miesseurassa, joka ei herätä sinussa halua suhtautua myönteisesti. Kehujen ja muun myönteisyyden pitäisi tulla sydämestä, ei tavasta ja tottumuksesta. Jos et löydä miestä jota aidosti haluaisit kehua, mieti miten voisit kehittää persoonallisuuttasi lämpimämmäksi. Jos et uskalla päästää irti huonosta ihmissuhteesta, mieti miten voit parantaa itsearvostustasi.

Hymyile. Kaikille miehille! Se ei maksa mitään eikä velvoita mihinkään.

Tarkennanpa vielä, että nämä vinkit siis kirjoitti nainen, jolla ei ole ollut vaikeuksia saada herrasmiesmäistä seuraa, eikä onnellista parisuhdetta.

Vierailija
29/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratkaissut asian ottamalla ulkomaalaisen, komean miehen, joka kohtelee minua kuin prinsessaa. Ei hauku eikä arvostele, vaan antaa minun olla nainen eikä itke itseeni kuluttamistani menoista. Päinvastoin, hän antaa rahaa vaatteisiini, meikkeihin, kampaajalle yms. Hän haluaa minun olevan kaunis itseään varten.

Vierailija
30/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

faktat kuntoon kirjoitti:

Haha. Voin sanoa teille naiset, että suurin osa miehistä tykkää urheilullisista, hauskoista ja riittävän naisellisista naisista. Se, että teidän ukko on joku poikkeus, joka tykkää vaikka metsästä repäistystä peikosta, ei tarkoita, etteikö perinteinen kunnon nainen iskisi suurimpaan osaan miehiä. Turha pyristellä vastaan, kun fakta on kuitenkin tämä. Hyvä toki, että olette löytäneet miehen. Yleensä naisen kuitenkin kannattaa näyttää naiselta, jos etsii seuraa keskimääräisestä heteromiehestä. Sama pätee naisen vaatimuksiin miehistä. Kyllä ne naisetkin vaan kuolaa niitä komeita miehiä, vaikka kuinka yrittäisitte selitellä asiaa toisin.

Peikkotytöthän ovat suloisia...

Mitä enemmän ja tiukemmin takertuu kriteeriensä luetteloon, sitä varmemmin on lopulta ilman. Ja kun lopulta saavuttaa aikuisuuden ja alkaa pohtia, että mitähän minulla olisi tarjota, parhaat on viety aikaa sitten.

Vierailija
31/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta miksi luettelette fyysisiä ominaisuuksia? Edellisessä ketjussa oli kuusi kohtaa joista yksi käsitteli ulkonäköä. Eli wtf?

Vierailija
32/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi mutta miksi luettelette fyysisiä ominaisuuksia? Edellisessä ketjussa oli kuusi kohtaa joista yksi käsitteli ulkonäköä. Eli wtf?

Samaa mietin kun edellisessä ketjussa itkettiin että ei nainen voi vaan pelkästään olla ja näyttää nätiltä, mutta niin tämä ketju antaa vähän ymmärtää. :Dddd

Vierailija
33/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole naisellinen! Käytä meikkiä, hajuvettä, koruja. Ihan oikeasti, kyllä miehet siitä vaan tykkää. Ole lisäksi suloinen, hauska ja tykkää seksistä. Urheile. Näillä olen pärjännyt hyvin :)

Onneksi osui omalle kohdalle mies, joka inhoaa hajuvesiä eikä vähempää voisi välittää koruista. Haluaa, että olen nopeasti valmis lähtemään mukaan, mentiin sitten lähikauppaan, kaupungille tai lähimetsään. Valittaa, jos minulla menee aikaa meikkaamiseen tai vaatteiden valitsemiseen ja muistaa sanoa sen ääneen, että hänen mielestään meikkaaminen on täysin turhaa.

Tosin enpä muunlaista miestä olisi huolinutkaan.

Minä olen aina nopeasti valmis, en tuhraa aikaani peiliin katsomiseen mutta silti olen kuvauksen kaltainen nainen. Laittautuminen on niin rutiinia mulle. Hyvin voin myös tarvittaessa poistua kotoa ilmankin meikkiä.

Väität siis, että laittaudut mutta jotenkin onnistut tekemään sen niin, että siihen ei kulu aikaa? Opeta ihmeessä meille muillekin!

En ole alkuperäisen viestin kirjoittaja, mutta siis jotain minuutteja siihen nyt kuluu aina. Siltikin itsensä saa helposti huolitellun näköiseksi aamulla 15-30 minuutissa.

Meikkausasiaan sen verran, että mulla menis hermot jos mies yrittäisi mun meikkaamiseen puuttua sanomalla että se on turhaa. Minä teen naamalleni mitä tykkään enkä pidä siitä että minua vähätellään.

Vierailija
34/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

faktat kuntoon kirjoitti:

Urheilullinen nainen, naisellinen nainen, perinteinen nainen ja kunnon nainen eivät ole synonyymejä.

Voisit määritellä, mitä edes tarkoitat "kunnon" naisella tai "perinteisellä" naisella.

Vierailija
35/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas se alkoi, ihan väärin neuvottu kun kerrotaan niistä omista kriteereistä. The Nainen ei hyväksy! Kyllä pitäisi miesten tajua tehdä tässäkin asiassa naisten maun mukaan.

Vierailija
36/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla urheilullinen peikko.

Vierailija
37/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tässä ollut tarkoitus yrittää saada miehiä eikä naisia?

"- Miesten kohdalla ulkonäkö voi kompensoida koulutusta eli korkeasti koulutettu mies voi ottaa puolisokseen kouluttamattoman naisen, kunhan nainen on hyvännäköinen, kertoo Kontula.

Naisten kohdalla tilanne on toinen. Korkeasti koulutettu nainen ei voi ottaa pelkästään hyvännäköistä miestä, sillä jo sosiaalinen verkosto paheksuisi asiaa.

- Muiden naisten mielipide painaa paljon ja kouluttamatonta miestä ei oikein hyväksyttäisi, sanoo Kontula."

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/ongelma-parisuhdemarkkinoil…

Vierailija
38/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies vaikuttaa täydelliseltä, on huomaavainen ja sulavakäytöksinen, saa perhoset vatsassa liikkeelle ja pikkarit märäksi, niin näin tapahtuu todennäköisesti myös kaikilla muillakin naisilla. Et siis ole miehen ensimmäinen kullannuppu, etkä myöskään viimeinen. Mies kalastelee syvissä vesissä, pyyntitaktiikka on koeteltu ja saalista riittää.

Älä anna kemialle liikaa valtaa vaan mieti realistisesti mitä tarjottavaa sinulla on tuolle miehelle ja onko todennäköistä, että pystytte ylläpitämään suhdetta monta kymmentä vuotta.

Miten seksi onnistuu jos ei ole kemiaa?

Kemia voi syntyä myös pikkuhiljaa toisen kunnioituksesta ja rakkaudenosoituksista. Eikös joku itämainen sanonta kerro, että länsimaissa aloitetaan kuumalla astialla jossa neste kiuhuu ja se on tuomittu kylmenemään ennenpitkää. Heillä taas aloitetaan kylmällä astialla, joka lämmitetään vähitellen kiehuvan kuumaksi ja liekkiä pidetään yllä loppuun asti... ;)

Joten seksi onnistuu mainiosti alussa pienemmälläkin kemialla. Eikä sanottu ettei sitä tarvita ollenkaan, sanottiin ettei sille saa antaa liikaa painoarvoa.

Vierailija
39/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tässä ollut tarkoitus yrittää saada miehiä eikä naisia?

"- Miesten kohdalla ulkonäkö voi kompensoida koulutusta eli korkeasti koulutettu mies voi ottaa puolisokseen kouluttamattoman naisen, kunhan nainen on hyvännäköinen, kertoo Kontula.

Naisten kohdalla tilanne on toinen. Korkeasti koulutettu nainen ei voi ottaa pelkästään hyvännäköistä miestä, sillä jo sosiaalinen verkosto paheksuisi asiaa.

- Muiden naisten mielipide painaa paljon ja kouluttamatonta miestä ei oikein hyväksyttäisi, sanoo Kontula."

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/ongelma-parisuhdemarkkinoil…

Tämä on todella outo väite, koska Suomessa on nimenomaan tutkittu, että naisella on todennäköisemmin itseään alemmin koulutettu puoliso kuin miehellä.

Vierailija
40/48 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudu miehen seksuaalisuuteen aina myönteisesti, mutta pidä kuitenkin lempeästi kiinni omista rajoistasi. Näin opetat miestä kunnioittamaan itseäsi ja ymmärtämään eroja suhtautumisessanne (miehen seksuaalisuus on keskimäärin erilaista kuin naisen).

Älä odota miehen olevan sosiaalisesti yhtä taitava kuin itse olet. Auta häntä onnistumaan sosiaalisissa tilanteissa tavalla, joka ei ole silmiinpistävä, äläkä pidä tärkeänä että saat tästä itsellesi "pisteet", vaan pelaa miehen kanssa samalla puolella.

Jos mies tekee yhden virheen, suhtaudu armollisesti. Kerro selkeästi miten tältä voi välttyä jatkossa ja anna uusi mahdollisuus. (Jos virhe on paha ja toistuu useasti, nosta kytkintä.)

Kiinnitä huomiota tyyliisi (hiukset, meikki, vaatteet). Korosta pukeutumisella naisellisuuttasi. Älä ajattele ettei ulkonäkösi riitä kauniisiin vaatteisiin - ihan kuka tahansa näyttää paremmalta hyvin pukeutuneena verrattuna huonosti pukeutuneeseen itseensä.

Opettele tervettä itsekkyyttä ja itsesi asettamista etusijalle. Kun itsetuntosi on hyvä, sinun ei tarvitse etsiä miehestä sen pönkittäjää. Mies ei joudu miettimään, mitä vastaisi kun kysyt näytätkö lihavalta jossakin mekossa jne.

Ole kiinnostunut miehen elämästä ja asioista, jotka ovat hänelle tärkeitä. Jos et ymmärrä niistä mitään, pyydä miestä opettamaan sinulle perusjuttuja aiheesta. Kuuntele ja kysy lisää.

Kehu miestä aina kun hän tekee jotain, mistä tykkäät, tai näyttää komealta jossakin asussa jne. Mahdollisimman usein! Osa miehistä pitää avoimesta kehumisesta ja toisille toimii paremmin hyväksyvä katse tai muu vastaava huomaamattomampi tapa. Pyri selvittämään, mistä juuri sinun miehesi pitää.

Kannusta miestä kun hän kohtaa haasteita ja tue häntä jos hän epäonnistuu. Kerro, että sinulle hän on silti hyvä ja arvokas mies.

Älä nalkuta. Jos et voi sietää miehen tapoja arkielämässä, kyseessä ei ole sinulle oikea mies. Siirry seuraavaan.

Älä muutenkaan vietä aikaasi sellaisessa miesseurassa, joka ei herätä sinussa halua suhtautua myönteisesti. Kehujen ja muun myönteisyyden pitäisi tulla sydämestä, ei tavasta ja tottumuksesta. Jos et löydä miestä jota aidosti haluaisit kehua, mieti miten voisit kehittää persoonallisuuttasi lämpimämmäksi. Jos et uskalla päästää irti huonosta ihmissuhteesta, mieti miten voit parantaa itsearvostustasi.

Hymyile. Kaikille miehille! Se ei maksa mitään eikä velvoita mihinkään.

Tarkennanpa vielä, että nämä vinkit siis kirjoitti nainen, jolla ei ole ollut vaikeuksia saada herrasmiesmäistä seuraa, eikä onnellista parisuhdetta.

Miesten jatkuva kehuminen ja kannustaminen on mielestäni naurettavaa.

Nainen tekee kotitöistä 95 prosenttia - ja mies vie kuudennen pyynnön jälkeen roskat ja MIESTÄ pitää kehua. 

Tuossa on suurin syy sihen, että elän mieluummin yksin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän