Miehet jotka ette saa naista tässä teille ohjeita
Miehet ottakaa mallia tv-sarjoista ja olkaa luovia. Mikään ei ole itselleni enempää turn off kuin mielikuvitukseton, tylsä ja juntti suomalainen mies. Siinä missä amerikkalaiset treffikumppanini ovat vieneet mua piknikille taivasalle, polttaneet ällöromanttisia mixtapeja, tuoneet yllärinä kukkia ja tehneet mulle illallisen, suomalaiset ovat lähinnä vieneet kahville huoltoasemalle (eikä edes tarjonneet sitä kahvikupposta vaikka ovat itse treffeille kutsunut) ja kyselleet sitten että hei milloinkas pannaan. :DDD Suomalainen mies ei osaa edes flirttailla, Amerikkalaiset ovat osanneet pitää kipinää ja jännitystä hienosti olemalla salaperäisiä ja ns. vaikeasti tavoiteltavia ja romanttisia. Suomalaisen käsitys flirttailusta on omien kokemuksieni mukaan ilmeisesti rivoja vitsejä ja epäsuoria viittauksia ja kysymyksiä seksikokemuksista. nice.
Eli jos haluat että naiset pyörii sun ympärillä:
1. _Panosta ulkonäköön_. Ihan oikeasti vuonna 2017 naiset katsoo eniten niitä miehiä jotka on trendikkäitä, pukeutuu hyvin ja huolehtii itsestään. Liian monta suomimiestä tulee hupparissa treffeille, kun taas nainen pistää parastaan. Huoh!
2. Ota vinkkejä vaikka elokuvista, tee romanttisia asioita myös arjessa ja yritä huomata arjen pienetkin romanttiset asiat. Kaikki suomalaiset naiset ei kuitenkaan tykkää ehkä ihan korneimmista jutuista (tai no mä tykkään haha), mutta tee jotain herrasmiesmäistä ja romanttista silti pienemmässä mittakaavassa!
3. Käytä mielikuvitusta, tee treffeistä unohtumattomat ja uniikit. Anna kukkia, avaa ovia, hae ovelta ja vie keskellä yötä katsomaan tähtiä, pidä kädestä, halaa pitkään.
4. Flirttailu ei ole rivoja vitsejä!! Se on katseita, kosketuksia, hymyjä, kiusoittelua ja kehumista.
5. Kaikista tärkeintä on varmaan se että teet naiselle olon että hän olisi ainoa nainen maailmassa, ainoa jota juuri sinä haluat. Älä vastaa puheluihin treffien aikana, älä puhu eksistä, kerro että olet ajatellut juuri häntä jne.
6. Muista että treffeille suostuminen ei ole lupaus tulevaisuudesta, edes seuraavat treffit ei ole itsestäänselvyys. Panosta treffeihin, ole läsnä, keksi puheenaiheita päässäsi jo etukäteen, ole kohtelias ja huomaavainen.
Tässä ois niin paljon mitä haluaisin vielä sanoa mutta laittakaa alle omia vinkkejänne!
T: Asunut Amerikassa, nyt muuttanut Suomeen ja käynyt treffeillä ja traumatisoitunut. :DD
Kommentit (515)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuttiin vaihtokaupasta...missä ovat miehiä(än) kehuvat, hemmottelevat ja rakastavat naiset? Katsokaa peiliin. Jos oman miehen kehuminen, kotityöt ja paitojen silittäminen ei kuulu tasa-arvoiseen suhteeseen, niin eivät siihen kuulu nuo teidänkään vaatimanne asiat. Kakkua ei voi sekä syödä että säästää.
Voi vi_du... sinusta siis kun puhutaan romantiikasta niin pitää tehdä kotityöt ja silittää sun paitasi???
Just tyypillinen Suomi-juntti.
Pidä tunkkisi.
Jos et halua perinteisiä sukupuolirooleja, miksi sitten itket niitten perään, kuten ap tekee?
Ai niin, rusinat pullasta.
Olet pihalla kuin leppäkeihäs; en toisi sinulle ruusua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikon aloittajalle:
Tuossa tulee se ongelma että vaikutat joltain palkinnolta jos menen kanssasi (tai saman ajattelutavan omaavan naisen kanssa) treffeille.
Ei kiinnosta tilanne jossa sinä olet joku palkinto jonka eteen minun on uurastettava saadakseni sinut, samalla kun sinun tehtäväsi on lähinnä arvioida että olenko minä tarpeeksi hyvä sinulle.
M30
On myös asioita jotka yhtälailla naisten tulee ottaa huomioon. Mielestäni kummankin on hieman uurastettava saadakseen toisensa. En ainakaan itse tyydy ihan keneen tahansa, jota ei kiinnosta pieni vaivannäkö treffeille. Mutta aloituksessa käsittelin tällä kertaa vain miehiä, naisille lista olisi luultavasti ihan saman pituinen. Eihän kukaan nyt treiffeille voi mennä vain näyttämään nätilt, yhtälailla esimerkiksi naisen on osattava flirttailla erilaisilla eleillä eikä rivouksilla.
ap
Laitahan ap samalla tähän tasa-arvon nimissä listaa naisille tavoista joita pitäs omata sillä niitäkin riittää ja paljon opittavaa. Itse en vain nyt ehdi ja jaksa alkaa kirjoittamaan. Itse huomannut että monet naiset odottaa jotain brad pitt meiningin miestä tai jotain aivan eri tasoa mitä itse ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuttiin vaihtokaupasta...missä ovat miehiä(än) kehuvat, hemmottelevat ja rakastavat naiset? Katsokaa peiliin. Jos oman miehen kehuminen, kotityöt ja paitojen silittäminen ei kuulu tasa-arvoiseen suhteeseen, niin eivät siihen kuulu nuo teidänkään vaatimanne asiat. Kakkua ei voi sekä syödä että säästää.
Etkö nyt ymmärrä.
Jos mies aidosti on herrasmies niin nainen alkaa ihailla miestä. Ihailemaansa miestä nainen haluaa.Tämä ihailu taas ilahduttaa miestä.Mies palvelee, hoitaa ja maksaa. Nainen ihailee. Heh. Juu juu, onpas kylmää ja laskelmoivaa, naiselta ei saa missään nimessä odottaa yhtään mitään. Ei yllätä että sivistyneisyys on AV:lla vain miesten tehtävä. Ei edes sallita ketjua missä asiallisesti annetaan vinkkejä miten nainen voisi toimia, huomioidaakseen miestä.
Ja huomasithan että pelkästään tästä asiasta puhuminen ja naisten käytöksestä kerää alapeukkua ?? Ettekö tosiaan itse kritiikkiä kestä vaikka arvostelette kokoajan miehiä ?
ne deitti-ilmoitukset M25 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2842030/naiset-jotka-ette-saa-miesta-tas…
Tein tällaisen puolestaan.
Ei ole todellista, moderaattorinainen poisti sen jo, vaikka ei ollut edes mikään provo vaan ihan samanlaisia asiallisia pointteja millä nainen voisi näyttää paremmalta miehen silmissä :D :D :D
Kyllä huomaa että on naisten sivusto tämä kun miehiä saa arvostella ja kertoa mitä miesten pitää muuttaa itsessään, mutta naisia ei saa kehottaa tekemään samaa.........
Onneksi ehdin copy pastettamaan tekstin ennenkuin keskusteluketju poistettiin joten moderaattorinaisen harmiksi tasa-arvo toteutuu ja tässä tulee siis vihjeet mitä sinkkunaisten kannattaa puolestaan ottaa huomioon jos haluavat miehen saada:
1. Jos omaat ajattelutavan että "ei ole mies eikä mikään jos ei osaa sitä ja tätä" niin unohda sellainen, sillä kukaan mies ei tykkää kun nainen asettaa miehelle velvoitteita vaan sen vuoksi että hänellä on penis jalkojen välissä. Eivät edes ne jotka hallitsevat ne miehiset hommat. Sitä voi verrata tilanteeseen jossa mies toteaa vaikkapa että "ei ole nainen eikä mikään jos hänellä ei ole isot tissit".
2. En voi kieltää teitä hankkimasta koiraa, jos niistä kovasti pidätte, mutta teidän on silloin hyväksyttävä se, että koiran omistaminen vaikeuttaa miehen löytämistä ja vähentää runsaasti potentiaalisten kumppanien määrää. Moni on allerginen koirille, jotkut eivät siedä sitä että koirat räksyttävät ja saattavat jopa purra, ja jotkut eivät vaan pidä siitä miten paljon koira vie aikaa omistajalta, jonka hän voisi käyttää miesystävänsä huomioimiseen.
3. Yritä tehdä itse aloite, mutta jos se on syystä tai toisesta mahdotonta sinulle, niin ei ainakaan kannata kertoa ääneen että sinusta miehen kuuluu tehdä aloite. Saattaa karkottaa potentiaalisen miehen, kun hänestä alat kuulostamaan liian passiiviselta.
4. Jos teet profiilin deittisivustolle niin kannattaa laittaa vähän tekstiäkin siihen. Ei tarvitse koko elämän tapahtumia kerrata, mutta jos on pelkkiä kuvia niin vaikuttaa siltä että sinusta tärkeintä ja olennaisinta on että olet kaunis. Ja jos sinulla on tekstinä pelkästään joku sinun mielestäsi hauska sanonta, niin miehen mielestä se ei todennäköisesti kerro kuitenkaan juuri mitään sinusta........ei ainakaan tarpeeksi. On myöskin ihan turhaa laittaa kuvia itsestäsi bikineissä tai minihameessa. Ei tositarkoituksella seuraa hakeva mies arvosta sellaisen kuvien julkaisemista korkealle.......hän ehtii nähdä sinut vähissä vaatteissa myöhemminkin ja vähissä vaatteissa poseeraaminen deittisivustolla saattaa antaa sinusta kuvan lähinnä helppona/hutsahtavana naisena, ja sitä tuskin haluat.
ALLEKIRJOITAN NIIN TUON ALOITTEEN JA SEN SUUNNATTOMAN SUUREN MÄÄRÄN NAISTEN DEITTI-ILMOITUKSIA JOISSA EI LUE MITÄÄN MUUTA KUIN KORKEINTAAN INSTAGRAM NIMIMERKKI TAI IKÄ. Nainen voitko olettaa saavasi paljonkin kiinnostusta muustakin kuin ulkonäöstäsi jos et esim deitti-ilmoituksessa viitsi kertoa mitään itsestäsi. Samalla se viestii siitä että jos ei paria lausetta saa itsestä esittelyä niin kertoo se ihmisestä paljon muutakin. Naiset vaan vois ite alkaa tekemään kans alotteita ennen kuin odottaa sitä ikäänkuin kaikilta miehiltä siksi että se nyt vaan on " miehen tehtävä ". Todella tyhmää ajatella että jotkin asiat ois toisen tehtävää sen perusteella roikkuuko jalkovälissä karvaiset kivespussit vai häpyhuulet
Minkä ikäinen olet? Sinulle ei sitten ole valjennut vielä, että kun on pelkkä nimi ja ikä, niin haetaan pelkkää seksiä ? Näitä ilmoituksia on miehilläkin pilvin pimein. Siis miehillä vasta nyt onkin ilmoituksia joissa ei ole kuin nimi ja ikä. Siis haloo.
kritiikkiä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö nyt ymmärrä.
Jos mies aidosti on herrasmies niin nainen alkaa ihailla miestä. Ihailemaansa miestä nainen haluaa.Tämä ihailu taas ilahduttaa miestä.Mies palvelee, hoitaa ja maksaa. Nainen ihailee. Heh. Juu juu, onpas kylmää ja laskelmoivaa, naiselta ei saa missään nimessä odottaa yhtään mitään. Ei yllätä että sivistyneisyys on AV:lla vain miesten tehtävä. Ei edes sallita ketjua missä asiallisesti annetaan vinkkejä miten nainen voisi toimia, huomioidaakseen miestä.
Hä? Sivistyneisyys?????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vi_du... sinusta siis kun puhutaan romantiikasta niin pitää tehdä kotityöt ja silittää sun paitasi???
Pidä tunkkisi.
Jos et halua perinteisiä sukupuolirooleja, miksi sitten itket niitten perään, kuten ap tekee?
Eli miehille romantiikan ja käytötapojen vastike on että nainen tekee kotityöt. Kysytkö heti ensitreffeillä tiskaako nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellista, moderaattorinainen poisti sen jo, vaikka ei ollut edes mikään provo vaan ihan samanlaisia asiallisia pointteja millä nainen voisi näyttää paremmalta miehen silmissä :D :D :D
Kyllä huomaa että on naisten sivusto tämä kun miehiä saa arvostella ja kertoa mitä miesten pitää muuttaa itsessään, mutta naisia ei saa kehottaa tekemään samaa.........
Onneksi ehdin copy pastettamaan tekstin ennenkuin keskusteluketju poistettiin joten moderaattorinaisen harmiksi tasa-arvo toteutuu ja tässä tulee siis vihjeet mitä sinkkunaisten kannattaa puolestaan ottaa huomioon jos haluavat miehen saada:
1. Jos omaat ajattelutavan että "ei ole mies eikä mikään jos ei osaa sitä ja tätä" niin unohda sellainen, sillä kukaan mies ei tykkää kun nainen asettaa miehelle velvoitteita vaan sen vuoksi että hänellä on penis jalkojen välissä. Eivät edes ne jotka hallitsevat ne miehiset hommat. Sitä voi verrata tilanteeseen jossa mies toteaa vaikkapa että "ei ole nainen eikä mikään jos hänellä ei ole isot tissit".
2. En voi kieltää teitä hankkimasta koiraa, jos niistä kovasti pidätte, mutta teidän on silloin hyväksyttävä se, että koiran omistaminen vaikeuttaa miehen löytämistä ja vähentää runsaasti potentiaalisten kumppanien määrää. Moni on allerginen koirille, jotkut eivät siedä sitä että koirat räksyttävät ja saattavat jopa purra, ja jotkut eivät vaan pidä siitä miten paljon koira vie aikaa omistajalta, jonka hän voisi käyttää miesystävänsä huomioimiseen.
3. Yritä tehdä itse aloite, mutta jos se on syystä tai toisesta mahdotonta sinulle, niin ei ainakaan kannata kertoa ääneen että sinusta miehen kuuluu tehdä aloite. Saattaa karkottaa potentiaalisen miehen, kun hänestä alat kuulostamaan liian passiiviselta.
4. Jos teet profiilin deittisivustolle niin kannattaa laittaa vähän tekstiäkin siihen. Ei tarvitse koko elämän tapahtumia kerrata, mutta jos on pelkkiä kuvia niin vaikuttaa siltä että sinusta tärkeintä ja olennaisinta on että olet kaunis. Ja jos sinulla on tekstinä pelkästään joku sinun mielestäsi hauska sanonta, niin miehen mielestä se ei todennäköisesti kerro kuitenkaan juuri mitään sinusta........ei ainakaan tarpeeksi. On myöskin ihan turhaa laittaa kuvia itsestäsi bikineissä tai minihameessa. Ei tositarkoituksella seuraa hakeva mies arvosta sellaisen kuvien julkaisemista korkealle.......hän ehtii nähdä sinut vähissä vaatteissa myöhemminkin ja vähissä vaatteissa poseeraaminen deittisivustolla saattaa antaa sinusta kuvan lähinnä helppona/hutsahtavana naisena, ja sitä tuskin haluat.
No 2 kohta on vähän makuasia, mutta onko muissa kohdissa kuvailtuja naisia muka oikeasti olemassa. Itse en tunne yhtään. En ole kyllä ikinä selannut deittipalstoja. Enkä usko että kovin moni mies on kiinnostunut millään tavalla tälläisesta naisesta.
Niin kertokaapa nyt naiset se oikea tapa teidän mielestä miten haluatte että mies ehdottaa seksiä ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 2 kohta on vähän makuasia, mutta onko muissa kohdissa kuvailtuja naisia muka oikeasti olemassa. Itse en tunne yhtään. En ole kyllä ikinä selannut deittipalstoja. Enkä usko että kovin moni mies on kiinnostunut millään tavalla tälläisesta naisesta.
Tässä ja apn tekstissä on erona että tämä kuvailee naista josta ei kiinnostu. Ap kertoo miten voi päästä niille toisille treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa älykkäistä naisista juoksee karkuun jos alkaa jotain ällöttävän romanttista vääntämään ensimmäisillä treffeillä. Riittää, että on siisti ja asiallinen ja pitää hauskaa naisen kanssa.
Joo tosiaan, älykkäät naiset juoksee karkuun jos tarjoat kahvin, kehut naista kauniiksi ja kysyt vielä lopuksi tarvitseeko hän kyydin kotiinsa ja kerrot että sinulla oli hauskaa. Kylläkyllä..
Mikä tuossa on mielestäsi ällöttävän romanttista? Toisaalta miehen ei pitäisi tarjota naiselle, koska tuo on hyvä paikka testata, että onko nainen rahan perässä vai miehen perässä.
kiirettä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otsikon aloittajalle:
Tuossa tulee se ongelma että vaikutat joltain palkinnolta jos menen kanssasi (tai saman ajattelutavan omaavan naisen kanssa) treffeille.
Ei kiinnosta tilanne jossa sinä olet joku palkinto jonka eteen minun on uurastettava saadakseni sinut, samalla kun sinun tehtäväsi on lähinnä arvioida että olenko minä tarpeeksi hyvä sinulle.
M30
On myös asioita jotka yhtälailla naisten tulee ottaa huomioon. Mielestäni kummankin on hieman uurastettava saadakseen toisensa. En ainakaan itse tyydy ihan keneen tahansa, jota ei kiinnosta pieni vaivannäkö treffeille. Mutta aloituksessa käsittelin tällä kertaa vain miehiä, naisille lista olisi luultavasti ihan saman pituinen. Eihän kukaan nyt treiffeille voi mennä vain näyttämään nätilt, yhtälailla esimerkiksi naisen on osattava flirttailla erilaisilla eleillä eikä rivouksilla.
ap
Laitahan ap samalla tähän tasa-arvon nimissä listaa naisille tavoista joita pitäs omata sillä niitäkin riittää ja paljon opittavaa. Itse en vain nyt ehdi ja jaksa alkaa kirjoittamaan. Itse huomannut että monet naiset odottaa jotain brad pitt meiningin miestä tai jotain aivan eri tasoa mitä itse ovat
Lienee turhaa vauvautua. 'Nainen mikä asi miehessä on tärkeää . . .' keskustelun alkuun juntit totesi, että siinähän on listat: Asia on todettu ja miehiseen tapaan faktat esitetty. Miksi niistä mukasyvällisesti pitää jauhaa?
Toisinpäin naiset keskusteli pitkään toiveista, kyseli lisää ja haastoi väitettyjä faktoja.
Tässä kävisi ihan samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aloiteseksiiin kirjoitti:
Kertokaahan toki samalla naiset miten miehen pitäs tehdä se aloite siihen seksiin sitten varsinkin uuden tuttavuuden kanssa niin että teillekkin kelpaisi koska oletan että itsehän ette aloitetta tee.???? ?
Minä olin treffeillä herrasmiehen kanssa. Siisti mies, fiksut siistit jutut ja ei yritystä kopeloida tai muuta. Mies pyysi toisille treffeille illan lopuksi, minä talutin sänkyyni.
Koira sai palkinnon.
Perustele? Mies sai naisen ehdottamaan seksiä, onko sinulla jokin toimivampi ja kunnioitetumpi keino?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä tunkkisi.
Olet pihalla kuin leppäkeihäs; en toisi sinulle ruusua.
Sehän on hyvä, sillä en haluaisi ruusua. Jos semmoisen toisit, sinä olisit pihalla kuin leppäkeihäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa älykkäistä naisista juoksee karkuun jos alkaa jotain ällöttävän romanttista vääntämään ensimmäisillä treffeillä. Riittää, että on siisti ja asiallinen ja pitää hauskaa naisen kanssa.
Joo tosiaan, älykkäät naiset juoksee karkuun jos tarjoat kahvin, kehut naista kauniiksi ja kysyt vielä lopuksi tarvitseeko hän kyydin kotiinsa ja kerrot että sinulla oli hauskaa. Kylläkyllä..
Mikä tuossa on mielestäsi ällöttävän romanttista? Toisaalta miehen ei pitäisi tarjota naiselle, koska tuo on hyvä paikka testata, että onko nainen rahan perässä vai miehen perässä.
Siis sillä huoltsikan termospullokahvikupposella, joka maksaa 1.50 e?
Miehille kysymys jotka peräänkuluttavat täällä että naisilta vaadittava sama: Ihanko oikeasti syvästi ihastuisitte naiseen joka pyytäisi teitä ulos, suunnittelisi treffit, nainen hakisi sinut kotoasi autollaan, ihastelisi uutta huiviasi ja miten oletkaan söpö tänään, avaisi sinulle oven ja auttaisi istumaan riisuen sinulta takin, nainen ojentaisi sinulle tarjoilijalta ostamansa ruusun ja hymyillen iskisi silmää "ruusu kaunokaiselle ;)" ruuan jälkeen nainen nappaisi laskun ja maksaisi sen, veisi sinut kotiin ja yrittäisi suudella. Really?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä tunkkisi.
Eli miehille romantiikan ja käytötapojen vastike on että nainen tekee kotityöt. Kysytkö heti ensitreffeillä tiskaako nainen?
Jos olisin APn miespuolinen vastine, niin kysyisin. Mutta en ole, joten en kysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ja apn tekstissä on erona että tämä kuvailee naista josta ei kiinnostu. Ap kertoo miten voi päästä niille toisille treffeille.
Niinpä, ikipessimistinen Suomi-juntti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sillä huoltsikan termospullokahvikupposella, joka maksaa 1.50 e?
Kyllä.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Miehille kysymys jotka peräänkuluttavat täällä että naisilta vaadittava sama: Ihanko oikeasti syvästi ihastuisitte naiseen joka pyytäisi teitä ulos, suunnittelisi treffit, nainen hakisi sinut kotoasi autollaan, ihastelisi uutta huiviasi ja miten oletkaan söpö tänään, avaisi sinulle oven ja auttaisi istumaan riisuen sinulta takin, nainen ojentaisi sinulle tarjoilijalta ostamansa ruusun ja hymyillen iskisi silmää "ruusu kaunokaiselle ;)" ruuan jälkeen nainen nappaisi laskun ja maksaisi sen, veisi sinut kotiin ja yrittäisi suudella. Really?
Minä ainakin ihastuin.
Aina kun olen tehnyt miehelle aloitteen, on hän olettanut että helppoa seksiä tiedossa, eikä enää tarvi edes käyttäytyä, toihan sen aloitteen teki. Ei kiitos enää.