Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet jotka ette saa naista tässä teille ohjeita

Vierailija
12.04.2017 |

Miehet ottakaa mallia tv-sarjoista ja olkaa luovia. Mikään ei ole itselleni enempää turn off kuin mielikuvitukseton, tylsä ja juntti suomalainen mies. Siinä missä amerikkalaiset treffikumppanini ovat vieneet mua piknikille taivasalle, polttaneet ällöromanttisia mixtapeja, tuoneet yllärinä kukkia ja tehneet mulle illallisen, suomalaiset ovat lähinnä vieneet kahville huoltoasemalle (eikä edes tarjonneet sitä kahvikupposta vaikka ovat itse treffeille kutsunut) ja kyselleet sitten että hei milloinkas pannaan. :DDD Suomalainen mies ei osaa edes flirttailla, Amerikkalaiset ovat osanneet pitää kipinää ja jännitystä hienosti olemalla salaperäisiä ja ns. vaikeasti tavoiteltavia ja romanttisia. Suomalaisen käsitys flirttailusta on omien kokemuksieni mukaan ilmeisesti rivoja vitsejä ja epäsuoria viittauksia ja kysymyksiä seksikokemuksista. nice.

Eli jos haluat että naiset pyörii sun ympärillä:
1. _Panosta ulkonäköön_. Ihan oikeasti vuonna 2017 naiset katsoo eniten niitä miehiä jotka on trendikkäitä, pukeutuu hyvin ja huolehtii itsestään. Liian monta suomimiestä tulee hupparissa treffeille, kun taas nainen pistää parastaan. Huoh!
2. Ota vinkkejä vaikka elokuvista, tee romanttisia asioita myös arjessa ja yritä huomata arjen pienetkin romanttiset asiat. Kaikki suomalaiset naiset ei kuitenkaan tykkää ehkä ihan korneimmista jutuista (tai no mä tykkään haha), mutta tee jotain herrasmiesmäistä ja romanttista silti pienemmässä mittakaavassa!
3. Käytä mielikuvitusta, tee treffeistä unohtumattomat ja uniikit. Anna kukkia, avaa ovia, hae ovelta ja vie keskellä yötä katsomaan tähtiä, pidä kädestä, halaa pitkään.
4. Flirttailu ei ole rivoja vitsejä!! Se on katseita, kosketuksia, hymyjä, kiusoittelua ja kehumista.
5. Kaikista tärkeintä on varmaan se että teet naiselle olon että hän olisi ainoa nainen maailmassa, ainoa jota juuri sinä haluat. Älä vastaa puheluihin treffien aikana, älä puhu eksistä, kerro että olet ajatellut juuri häntä jne.
6. Muista että treffeille suostuminen ei ole lupaus tulevaisuudesta, edes seuraavat treffit ei ole itsestäänselvyys. Panosta treffeihin, ole läsnä, keksi puheenaiheita päässäsi jo etukäteen, ole kohtelias ja huomaavainen.

Tässä ois niin paljon mitä haluaisin vielä sanoa mutta laittakaa alle omia vinkkejänne!

T: Asunut Amerikassa, nyt muuttanut Suomeen ja käynyt treffeillä ja traumatisoitunut. :DD

Kommentit (515)

Vierailija
101/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua joskus ihan itkettää miten ihanan miehen mun kaveri on löytänyt. Sunnuntaisin se tuo vaimolle kahvit sänkyyn, vie kerran kuukaudessa treffeille vaikka luontopolulle ja suukottelee kuulemma joka aamu.

Mistä tommosia saa :( Jollekkin vois olla ällömakeeta mutta mulle toi tois just semmosen fiiliksen että tää ihminen rakastaa mua. Ei tarvis ees olla mitään noin isoo. Mun mies on just semmone suomijuntti ei ees lasten kanssa tee mitää. :(

Minulla on samanlainen. Kahvia ei tuo sänkyyn, kun olen kertonut, että minulle paras aamu on sellainen kun juodaan kahvit aamiaispöydässä samalla Hesaria lukien, mutta aamiaispöydässä odottaa milloin sydämen muotoon aseteltuja marjoja smoothien päällä tai milloin jotain muuta huomaavaista (mikä ei maksa käytännössä juuri mitään). Rakkaudesta hän ei puhu, lirkuttelua on ihan turha odottaa, mutta on valmis esimerkiksi ajamaan reilun tunnin matkan myöhään illalla luokseni, jos minulla on ollut rankka päivä töissä tai kaipaan lohtua jostain syystä. Muistaa naistenpäivänä ja nimipäivänä ja syntymäpäivänä ja tuo pieniä yllätyslahjoja muulloinkin, jos näkee jotain, mistä tietää minun pitävän. Jne.

Toisaalta on myös niin jämäkkä ja itseään ja omia rajojaan arvostava, että hän ei katselisi hetkeäkään mitään pelleilyä minun puoleltani. Hänen pohjanmaalaistaustansa näkyy siinä, että kun hän on kerran sanonut haluavansa sitoutua tähän suhteeseen niin hän ei tosiaan ala rakkauttaan sanallisesti vakuutella vaikka minulla olisi millainen pms.

Eli et oikeasti edes ole yhdessä miehen kanssa. Puhu sitten kun asutte yhdessä ja olette jakaneet 20 vuotta elämänne.

Vierailija
102/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua joskus ihan itkettää miten ihanan miehen mun kaveri on löytänyt. Sunnuntaisin se tuo vaimolle kahvit sänkyyn, vie kerran kuukaudessa treffeille vaikka luontopolulle ja suukottelee kuulemma joka aamu.

Mistä tommosia saa :( Jollekkin vois olla ällömakeeta mutta mulle toi tois just semmosen fiiliksen että tää ihminen rakastaa mua. Ei tarvis ees olla mitään noin isoo. Mun mies on just semmone suomijuntti ei ees lasten kanssa tee mitää. :(

Minulla on samanlainen. Kahvia ei tuo sänkyyn, kun olen kertonut, että minulle paras aamu on sellainen kun juodaan kahvit aamiaispöydässä samalla Hesaria lukien, mutta aamiaispöydässä odottaa milloin sydämen muotoon aseteltuja marjoja smoothien päällä tai milloin jotain muuta huomaavaista (mikä ei maksa käytännössä juuri mitään). Rakkaudesta hän ei puhu, lirkuttelua on ihan turha odottaa, mutta on valmis esimerkiksi ajamaan reilun tunnin matkan myöhään illalla luokseni, jos minulla on ollut rankka päivä töissä tai kaipaan lohtua jostain syystä. Muistaa naistenpäivänä ja nimipäivänä ja syntymäpäivänä ja tuo pieniä yllätyslahjoja muulloinkin, jos näkee jotain, mistä tietää minun pitävän. Jne.

Toisaalta on myös niin jämäkkä ja itseään ja omia rajojaan arvostava, että hän ei katselisi hetkeäkään mitään pelleilyä minun puoleltani. Hänen pohjanmaalaistaustansa näkyy siinä, että kun hän on kerran sanonut haluavansa sitoutua tähän suhteeseen niin hän ei tosiaan ala rakkauttaan sanallisesti vakuutella vaikka minulla olisi millainen pms.

Eli et oikeasti edes ole yhdessä miehen kanssa. Puhu sitten kun asutte yhdessä ja olette jakaneet 20 vuotta elämänne.

Olet se tyyppi, jonka mielestä oikeaa parisuhdetta ei voi olla muuten kuin avo- tai avioliitossa :-) No, elä sinä tavallasi, minä elän tavallani. Ja olen mieluummin onnellinen kuin sinun mielestäsi oikeassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ottakaa mallia tv-sarjoista ja olkaa luovia. Mikään ei ole itselleni enempää turn off kuin mielikuvitukseton, tylsä ja juntti suomalainen mies. Siinä missä amerikkalaiset treffikumppanini ovat vieneet mua piknikille taivasalle, polttaneet ällöromanttisia mixtapeja, tuoneet yllärinä kukkia ja tehneet mulle illallisen, suomalaiset ovat lähinnä vieneet kahville huoltoasemalle (eikä edes tarjonneet sitä kahvikupposta vaikka ovat itse treffeille kutsunut) ja kyselleet sitten että hei milloinkas pannaan. :DDD Suomalainen mies ei osaa edes flirttailla, Amerikkalaiset ovat osanneet pitää kipinää ja jännitystä hienosti olemalla salaperäisiä ja ns. vaikeasti tavoiteltavia ja romanttisia. Suomalaisen käsitys flirttailusta on omien kokemuksieni mukaan ilmeisesti rivoja vitsejä ja epäsuoria viittauksia ja kysymyksiä seksikokemuksista. nice.

1. _Panosta ulkonäköön_. Ihan oikeasti vuonna 2017 naiset katsoo eniten niitä miehiä jotka on trendikkäitä, pukeutuu hyvin ja huolehtii itsestään. Liian monta suomimiestä tulee hupparissa treffeille, kun taas nainen pistää parastaan. Huoh!

2. Ota vinkkejä vaikka elokuvista, tee romanttisia asioita myös arjessa ja yritä huomata arjen pienetkin romanttiset asiat. Kaikki suomalaiset naiset ei kuitenkaan tykkää ehkä ihan korneimmista jutuista (tai no mä tykkään haha), mutta tee jotain herrasmiesmäistä ja romanttista silti pienemmässä mittakaavassa!

3. Käytä mielikuvitusta, tee treffeistä unohtumattomat ja uniikit. Anna kukkia, avaa ovia, hae ovelta ja vie keskellä yötä katsomaan tähtiä, pidä kädestä, halaa pitkään.

4. Flirttailu ei ole rivoja vitsejä!! Se on katseita, kosketuksia, hymyjä, kiusoittelua ja kehumista.

5. Kaikista tärkeintä on varmaan se että teet naiselle olon että hän olisi ainoa nainen maailmassa, ainoa jota juuri sinä haluat. Älä vastaa puheluihin treffien aikana, älä puhu eksistä, kerro että olet ajatellut juuri häntä jne.

6. Muista että treffeille suostuminen ei ole lupaus tulevaisuudesta, edes seuraavat treffit ei ole itsestäänselvyys. Panosta treffeihin, ole läsnä, keksi puheenaiheita päässäsi jo etukäteen, ole kohtelias ja huomaavainen.

Tässä ois niin paljon mitä haluaisin vielä sanoa mutta laittakaa alle omia vinkkejänne!

T: Asunut Amerikassa, nyt muuttanut Suomeen ja käynyt treffeillä ja traumatisoitunut. :DD

Nainen joka kaipaa noita on ihminen jonka kanssa en halua olla missään tekemisissä.

Juuri tuosta syystä tulet jäämään yksin tai saat korkeintaan jonkun läheisriipuvaisen, joka tyytyy sinuun, koska ei osaa olla yksin.

Vierailija
104/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuttiin vaihtokaupasta...missä ovat miehiä(än) kehuvat, hemmottelevat ja rakastavat naiset? Katsokaa peiliin. Jos oman miehen kehuminen, kotityöt ja paitojen silittäminen ei kuulu tasa-arvoiseen suhteeseen, niin eivät siihen kuulu nuo teidänkään vaatimanne asiat. Kakkua ei voi sekä syödä että säästää.

Etkö nyt ymmärrä.

Jos mies aidosti on herrasmies niin nainen alkaa ihailla miestä. Ihailemaansa miestä nainen haluaa.Tämä ihailu taas ilahduttaa miestä.

Vierailija
105/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh tuota listaa. Itselleni moni noista olisi totaalinen turn off! 

Yksinkertainen ohje parisuhdetta halajavalle, miehelle tai naiselle: aloita itsestäsi. Mieti millaista kumppania havittelet ja mieti sitten oletko itse sellainen kumppani, jonka kanssa hän haluaisi olla. Jos et, on ehkä aika vähän tehdä töitä itsensä kanssa.

Yleisesti hyvään parisuhteeseen pääsee olemalla hyvä ihminen: ystävällinen, kohtelias, huomaavainen, välittävä. Samalla karsiutuvat kaikki ne, jotka hakevat jostain syystä parisuhdetta, jossa voivat läpikäydä omia traumojaan hakeutumalla heitä huonosti kohtelevien tyyppien seuraan.

Tosiasia on se, että vaikka olisitkin ihana, hyvä ja hellä parisuhteen löytämiseen voi mennä aikaa. Kannattaa silti yrittää, mutta omia hermoja säästääkseen kannaattaa karsia jo alkuvaiheessa suurten lupausten tekijät ja sellaiset, jotka eivät soita kun lupaavat. Onnellisen elämän voi elää ilman parisuhdettakin, mutta silloin kannattaa ainakin panostaa ystävyyssuhteisiin. Jos nekin tuntuvat vaikeilta, voi käydä vaikka terapiassa ihmettelemässä miten voisi osata paremmin olla toiselle ihmiselle hyvä. Ihminen on aika simppeli olento ja viihtyy yleensä sellaisten seurassa, jotka huomioivat hänet ja kohtelevat häntä hyvin.

Vierailija
106/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuttiin vaihtokaupasta...missä ovat miehiä(än) kehuvat, hemmottelevat ja rakastavat naiset? Katsokaa peiliin. Jos oman miehen kehuminen, kotityöt ja paitojen silittäminen ei kuulu tasa-arvoiseen suhteeseen, niin eivät siihen kuulu nuo teidänkään vaatimanne asiat. Kakkua ei voi sekä syödä että säästää.

Voi vi_du... sinusta siis kun puhutaan romantiikasta niin pitää tehdä kotityöt ja silittää sun paitasi???

Just tyypillinen Suomi-juntti.

Pidä tunkkisi.

Jos et halua perinteisiä sukupuolirooleja, miksi sitten itket niitten perään, kuten ap tekee?

Ai niin, rusinat pullasta.

Vierailija
107/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, ei edes pussaa aamuisin? t: amerikkalaisen vaimo, joka saa pusut joka aamu, kahvit ja aamiaiset arkenakin ja vie lapset luontopoluille

Tämä ketju saa todella arvostamaan omaa miestä. Toi ensitreffeille lahjan, saattaa tuoda Prismasta ne parin euron ruusut ihan muuten vaan tai jotain muuta pientä, laitaa aamupalan jos herää ensin ja vie lapsia ulos jotta saan olla välillä rauhassa. Edellisessä suhteessa ei voinut edes kädestä pitää jos oltiin ulkona, nykyinen tykkää kaapata kainaloon ruokakaupassa.

En itse osannut ennen huomioda toista kun olin nuoresta asti ollut kylmässä suhteessa mutta nopeasti alkaa myös itse huomioimaan toista samoilla tavoilla.

On muuten ihan suomalainen joten ei tytöt hätää, on täällä ihan kunnon miehiä omasta takaa.

Vierailija
108/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä, paitsi että jos odotat ensitapaamiselta kukkia ja kestittelyä, "mallia tv-sarjoista" meininkiä (!!!!) niin emme pääsisi ikinä suhteeseen asti. Kunnon Harlekiineillä syövytetty ajattelutapa.

M39

Vierailija
109/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi vi_du... sinusta siis kun puhutaan romantiikasta niin pitää tehdä kotityöt ja silittää sun paitasi???

Pidä tunkkisi.

Jos et halua perinteisiä sukupuolirooleja, miksi sitten itket niitten perään, kuten ap tekee?

Ymmärrätkö kotitöiden ja toisen huomioimisen treffeillä eron?

Vierailija
110/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö nyt ymmärrä.

Jos mies aidosti on herrasmies niin nainen alkaa ihailla miestä. Ihailemaansa miestä nainen haluaa.Tämä ihailu taas ilahduttaa miestä.

Mies palvelee, hoitaa ja maksaa. Nainen ihailee. Heh. Juu juu, onpas kylmää ja laskelmoivaa, naiselta ei saa missään nimessä odottaa yhtään mitään. Ei yllätä että sivistyneisyys on AV:lla vain miesten tehtävä. Ei edes sallita ketjua missä asiallisesti annetaan vinkkejä miten nainen voisi toimia, huomioidaakseen miestä.

Vierailija
111/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä tunkkisi.

Ymmärrätkö kotitöiden ja toisen huomioimisen treffeillä eron?

Juu, tässä tapauksessa toinen on naisen eduksi miehen kustannuksella, joten hyvä. Toinen vaatisi jotain naiselta, joten huono.

Vierailija
112/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroppas sitten samalla fiksuna se miten tuosta kaikesta kohteliaisuudesta ja tekemisestä lopulta pitäisi edetä seksiin niin että nainenkin olisi tyytyväinen ja halukas asian suhteen koska harvemmin hyvin harvat ainakin ovat olleet sellaisia naisia joista on helppo lukea milloin heillä tekee mieli ja milloin ei ja jos ei osaa itse olla tarpeeksi selkeä ja viestiä tarpeeksi selkeästi mitä mielessä on ei voi syyttää miestä siitä ettei osaa lukea ajatuksia

Vierailija
113/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan toki samalla naiset miten miehen pitäs tehdä se aloite siihen seksiin sitten varsinkin uuden tuttavuuden kanssa niin että teillekkin kelpaisi koska oletan että itsehän ette aloitetta tee.????  ? 

Vierailija
114/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tepsi aikuiseen realistiseen suomalaisnaiseen, ainakin itseä suomalaismiehen amerikkalainen käytös paitsi noudattaisi myös epäilyttäisi.

Vierailija
115/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kyllä niin naiset jotka ovat asenteella " minähän en alotteita tee koska olen nainen ". Pidemmän päälle tällaisen naisen kanssa menee sukset ristiin tai on ainakin aiemmin mennyt kyllä. Onneksi on vielä aloitteellisiakin naisia vaikkakaan ei kovin paljoa. Aina vain puhutaan mitä miehen pitäs tehä mutta entä naisen aloitteet

Vierailija
116/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi pitäisi yrittää noin kovasti. Minä vain olen ja naiset on yrittäneet iskeä minua paljon useammin kuin minä naisia.

Vierailija
117/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tepsi aikuiseen realistiseen suomalaisnaiseen, ainakin itseä suomalaismiehen amerikkalainen käytös paitsi noudattaisi myös epäilyttäisi.

*naurattaisi*

Vierailija
118/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloiteseksiiin kirjoitti:

Kertokaahan toki samalla naiset miten miehen pitäs tehdä se aloite siihen seksiin sitten varsinkin uuden tuttavuuden kanssa niin että teillekkin kelpaisi koska oletan että itsehän ette aloitetta tee.????  ? 

Minä olin treffeillä herrasmiehen kanssa. Siisti mies, fiksut siistit jutut ja ei yritystä kopeloida tai muuta. Mies pyysi toisille treffeille illan lopuksi, minä talutin sänkyyni.

Vierailija
119/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aloiteseksiiin kirjoitti:

Minä olin treffeillä herrasmiehen kanssa. Siisti mies, fiksut siistit jutut ja ei yritystä kopeloida tai muuta. Mies pyysi toisille treffeille illan lopuksi, minä talutin sänkyyni.

Koira sai palkinnon.

Vierailija
120/515 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2842030/naiset-jotka-ette-saa-miesta-tas…

Tein tällaisen puolestaan.

Ei ole todellista, moderaattorinainen poisti sen jo, vaikka ei ollut edes mikään provo vaan ihan samanlaisia asiallisia pointteja millä nainen voisi näyttää paremmalta miehen silmissä :D :D :D

Kyllä huomaa että on naisten sivusto tämä kun miehiä saa arvostella ja kertoa mitä miesten pitää muuttaa itsessään, mutta naisia ei saa kehottaa tekemään samaa.........

Onneksi ehdin copy pastettamaan tekstin ennenkuin keskusteluketju poistettiin joten moderaattorinaisen harmiksi tasa-arvo toteutuu ja tässä tulee siis vihjeet mitä sinkkunaisten kannattaa puolestaan ottaa huomioon jos haluavat miehen saada:

1. Jos omaat ajattelutavan että "ei ole mies eikä mikään jos ei osaa sitä ja tätä" niin unohda sellainen, sillä kukaan mies ei tykkää kun nainen asettaa miehelle velvoitteita vaan sen vuoksi että hänellä on penis jalkojen välissä. Eivät edes ne jotka hallitsevat ne miehiset hommat. Sitä voi verrata tilanteeseen jossa mies toteaa vaikkapa että "ei ole nainen eikä mikään jos hänellä ei ole isot tissit".

2. En voi kieltää teitä hankkimasta koiraa, jos niistä kovasti pidätte, mutta teidän on silloin hyväksyttävä se, että koiran omistaminen vaikeuttaa miehen löytämistä ja vähentää runsaasti potentiaalisten kumppanien määrää. Moni on allerginen koirille, jotkut eivät siedä sitä että koirat räksyttävät ja saattavat jopa purra, ja jotkut eivät vaan pidä siitä miten paljon koira vie aikaa omistajalta, jonka hän voisi käyttää miesystävänsä huomioimiseen.

3. Yritä tehdä itse aloite, mutta jos se on syystä tai toisesta mahdotonta sinulle, niin ei ainakaan kannata kertoa ääneen että sinusta miehen kuuluu tehdä aloite. Saattaa karkottaa potentiaalisen miehen, kun hänestä alat kuulostamaan liian passiiviselta.

4. Jos teet profiilin deittisivustolle niin kannattaa laittaa vähän tekstiäkin siihen. Ei tarvitse koko elämän tapahtumia kerrata, mutta jos on pelkkiä kuvia niin vaikuttaa siltä että sinusta tärkeintä ja olennaisinta on että olet kaunis. Ja jos sinulla on tekstinä pelkästään joku sinun mielestäsi hauska sanonta, niin miehen mielestä se ei todennäköisesti kerro kuitenkaan juuri mitään sinusta........ei ainakaan tarpeeksi. On myöskin ihan turhaa laittaa kuvia itsestäsi bikineissä tai minihameessa. Ei tositarkoituksella seuraa hakeva mies arvosta sellaisen kuvien julkaisemista korkealle.......hän ehtii nähdä sinut vähissä vaatteissa myöhemminkin ja vähissä vaatteissa poseeraaminen deittisivustolla saattaa antaa sinusta kuvan lähinnä helppona/hutsahtavana naisena, ja sitä tuskin haluat.

ALLEKIRJOITAN NIIN TUON ALOITTEEN JA SEN SUUNNATTOMAN SUUREN MÄÄRÄN NAISTEN DEITTI-ILMOITUKSIA JOISSA EI LUE MITÄÄN MUUTA KUIN KORKEINTAAN INSTAGRAM NIMIMERKKI TAI IKÄ. Nainen voitko olettaa saavasi paljonkin kiinnostusta muustakin kuin ulkonäöstäsi jos et esim deitti-ilmoituksessa viitsi kertoa mitään itsestäsi. Samalla se viestii siitä että jos ei paria lausetta saa itsestä esittelyä niin kertoo se ihmisestä paljon muutakin. Naiset vaan vois ite alkaa tekemään kans alotteita ennen kuin odottaa sitä ikäänkuin kaikilta miehiltä siksi että se nyt vaan on " miehen tehtävä ". Todella tyhmää ajatella että jotkin asiat ois toisen tehtävää sen perusteella roikkuuko jalkovälissä karvaiset kivespussit vai häpyhuulet