Miehet jotka ette saa naista tässä teille ohjeita
Miehet ottakaa mallia tv-sarjoista ja olkaa luovia. Mikään ei ole itselleni enempää turn off kuin mielikuvitukseton, tylsä ja juntti suomalainen mies. Siinä missä amerikkalaiset treffikumppanini ovat vieneet mua piknikille taivasalle, polttaneet ällöromanttisia mixtapeja, tuoneet yllärinä kukkia ja tehneet mulle illallisen, suomalaiset ovat lähinnä vieneet kahville huoltoasemalle (eikä edes tarjonneet sitä kahvikupposta vaikka ovat itse treffeille kutsunut) ja kyselleet sitten että hei milloinkas pannaan. :DDD Suomalainen mies ei osaa edes flirttailla, Amerikkalaiset ovat osanneet pitää kipinää ja jännitystä hienosti olemalla salaperäisiä ja ns. vaikeasti tavoiteltavia ja romanttisia. Suomalaisen käsitys flirttailusta on omien kokemuksieni mukaan ilmeisesti rivoja vitsejä ja epäsuoria viittauksia ja kysymyksiä seksikokemuksista. nice.
Eli jos haluat että naiset pyörii sun ympärillä:
1. _Panosta ulkonäköön_. Ihan oikeasti vuonna 2017 naiset katsoo eniten niitä miehiä jotka on trendikkäitä, pukeutuu hyvin ja huolehtii itsestään. Liian monta suomimiestä tulee hupparissa treffeille, kun taas nainen pistää parastaan. Huoh!
2. Ota vinkkejä vaikka elokuvista, tee romanttisia asioita myös arjessa ja yritä huomata arjen pienetkin romanttiset asiat. Kaikki suomalaiset naiset ei kuitenkaan tykkää ehkä ihan korneimmista jutuista (tai no mä tykkään haha), mutta tee jotain herrasmiesmäistä ja romanttista silti pienemmässä mittakaavassa!
3. Käytä mielikuvitusta, tee treffeistä unohtumattomat ja uniikit. Anna kukkia, avaa ovia, hae ovelta ja vie keskellä yötä katsomaan tähtiä, pidä kädestä, halaa pitkään.
4. Flirttailu ei ole rivoja vitsejä!! Se on katseita, kosketuksia, hymyjä, kiusoittelua ja kehumista.
5. Kaikista tärkeintä on varmaan se että teet naiselle olon että hän olisi ainoa nainen maailmassa, ainoa jota juuri sinä haluat. Älä vastaa puheluihin treffien aikana, älä puhu eksistä, kerro että olet ajatellut juuri häntä jne.
6. Muista että treffeille suostuminen ei ole lupaus tulevaisuudesta, edes seuraavat treffit ei ole itsestäänselvyys. Panosta treffeihin, ole läsnä, keksi puheenaiheita päässäsi jo etukäteen, ole kohtelias ja huomaavainen.
Tässä ois niin paljon mitä haluaisin vielä sanoa mutta laittakaa alle omia vinkkejänne!
T: Asunut Amerikassa, nyt muuttanut Suomeen ja käynyt treffeillä ja traumatisoitunut. :DD
Kommentit (515)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki miehille on olemassa yksi pirun simppeli vaihtoehto, maksulliset. Saanti on myös takuuvarmaa ja tulee vieläpä halvemmaksi. Teidän juttuja kun lukee ihan mielellään rupeaa käyttämään noita palveluja. Mutta varmasti Suomessakin noita klovneja tulee riittämään jotka hyppää vaikka kaivoon, kun nainen vilauttaa säärtä.
Mua niin huvittaa nää miehet, jotka tuohtuu ja uhoaa, kun ymmärtää naistenkin nykyään olevan tasa-arvoisia ja kykeneviä elämään ihan yksin. Silloin sitä naista ei saakaan tekemättä mitään - tai kuten nämä miehet ilmaisevat "olemalla omia itseään". Jokainen vaivannäkö on jotenkin kauhistuttavaa, ja pidetään itsestäänselvyytenä, että se vaiva kuuluu edelleen naisille. Lukemattomissa suhteissa nainen tekee leijonaosan kaikesta huomioinnista, kun mies on saanut olla edelleen kuin pieni lapsi. Onhan se nyt kamalaa kun suomalaisen heteromiehen asemaa uhataan näin radikaalisti.
Höpsistä, kun ilmaisee tarpeeksi usein ettei kaivata ja suorastaan vihaa miehiä, on miestenkin tehtävä elämässä muita ratkaisuja, turha jäädä odottamaan armopaloja ja naisten hyväksyntää. Myös miesten pitää ottaa vastuu omasta seksielämästä ja elämästä muulla tavoin, kenenkään ei tarvitse tyytyä nyky suominaiseen ilmankin pärjää eikä nyky suominaisessa ole oikein mitään tavoittelemisen arvoistakaan.
Ei ihme että olet noin katkeroitunut jos ole ajatellut että naisilla on vastuu sinun seksielämästäsi.
Ei vaan myös meidän miesten pitää ryhtyä riippumattomaksi teistä naisista, tulla itsenäisiksi niin että teillä ei ole mitään vaikutusvaltaa. Kilttien, tottelevaisten pikku työmuurahaisten aika lähenee loppua.
Totta. Nykykuvio Suomessa on se, että mies mukautuu naisen valtaan ja oikkuihin ja nostaa naisen tosiasialliseen valtaan, joka ulottuu myös häneen itseensä. Ei se, että mies hallinnoisi tilannetta ja kokonaisuutta ja nainen olisi se vikisijä kuten perinteisesti on.
Sepä se, kun ei tarvitse. Jokainen mies voi tehdä sen päätöksen ja siltä se näyttää, että yhä useampi mies niin tekee.
Jännästi ne päätöksen tehneet miehet viihtyvät täällä meidän mammojen seurassa ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa tämäkin ketju on muuttunut naisten haukkumiseksi. No, samapa se minulle jos joku ei halua kehittää itseään, sitten vaan pitää itkeä loppuelämä miten ei saa naista ja vika on naisessa mutta ovea en ainakaan avaa saati maksa mitään kahvia ikinä en! :)
Tässä ilmoittautuu jälleen kerran yksi nainen, joka EI halua että hänelle availlaan ovia ja EI halua että hänelle maksellaan kahveja. Miksi hemmetissä toisen pitäisi sukupuolielintensä vuoksi olla velvoitettu maksamaan mulle kahveja? Kun emme me naisetkaan halua olla velvoitettuja yhtään mihinkään vain sukupuolemme vuoksi?
Ja mikään ei ole ärsyttävämpää kuin mies joka ei suostu kulkemaan ovesta. Vaan jää siihen keskelle kulkuväylää tien tukkeeksi yrittämään pitämään ovea auki, ja vaatimalla vaatii että yritän tunkea hänen ohitseen ovesta ensin. Tällainen sankari on sekä työpaikalla että kotitalossa ja aiheuttavat pelkkää haittaa minulle tuolla "kohteliaisuudellaan".
Joo, minua ei myöskään tarvitse kiittää ikinä ja on ihan ok sanoa "anna tänne se suola ämmä!!!" jos mies pöydässä haluaa suolan ja se on lähempänä minua. Minua EI tarvi kohdella edes ihmisenä!
Joo siis nämä asiathan ovat AIVAN TÄYSIN verrannollisia kahvin maksamiseen ja ovien avaamiseen!
-sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huohhoh. Olin itse vaihtarina etelä-osavaltiossa ja opin todella hyvin paikalliset flirttijutut kun flirttailevia ihalijoita oli todella paljon ja piti antaa takaisin samalla mitalla. Ennen sitä Suomessa ei kukaan tyttö koulussa edes minua moikannut eli oli todella suuri kontrasti. Toi kyllä tosin selittää aika hyvin miksi suomalainen mies on huono naisten kanssa. Miten se olisi edes mahdollista tulla hyväksi kun naiset ovat tuollaisia?
Sitten kun palasin suomeen niin hyi v.ittu. Ei suomalaisiin naisiin mikään ystävällinen jenkkiflirtti todellakaan tepsinyt. Sen sanon että jotkut ovat kyllä todella epäinhimillisen hyviä olemaan tosi kusipäitä jätkälle joka ei ole ollut mitään muuta kuin todella ystävällinen. Ovat just tuollaisia kyllä minä itse maksan ja avaan ovet, älä sano mitään tunteellista paskaa, kunnon pano vaan joka viikonloppu eri jännämieheltä kiitos. Eivät vahingossakaan flirttaile takaisin jos jotain sellaista yrittää. Niitten kun nyt on niin vaikeata sanoa yhtäkään hyvää sanaa miehestä paitsi ehkä joitain rivoja juttuja joskus kännissä. Saman jutun näkee tälläkin palstalla, pelkkää haukkumista vaan. Suomimies on paska tinderissä, sekä myös livenä, ulkomaalainen mies parempi kaikessa, tässä ohjeet sinulle v-tun luuseri koska et naisia saa (tosin täysin paskat sellaiset) jne.
Opin kyllä sitten kantapään kautta miten suominaisten pokaaminen onnistuu. Se on täysin rutiiniomaista ja tylsää. Mikä tahansa rutiinista poikkeaminen takaa sen että juttu menee pipariksi. Juttu toimii niin että mennään vaan juttelemaan niin kuin se olisi joku tavallinen ystävä. He olettavat heti että mies on kiinnostunut kun se tulee juttelemaan joten ei sitä kinnostusta tarvitse (eikä pidä) mitenkään erikseen ilmaista. Toisin sanoen älä kehu kauniiksi tai jotain sen tyyppistä, pipariksi menee. Se on harhaluulo että voi mitenkään hienoilla puheilla vaikuttaa siihen tykkääkö se vai ei. Jenkeissä tosin jostain syystä pystyi. Suomessa puheilla voi olla pelkästään negatiivinen vaikutus joten älä puhu paljon. Kyllä se sitten päätyy nopeasti limailemaan ja panemaan jos se tykkää. Jos sitä ei kiinnosta niin se häipyy vessaan tulematta takaisin. Siinä tapauksessa yrität vaan seuraavaa. Homma on pelkkää numeropeliä. Mitään vakavampaa suhdetta ei kannata harkita koska eivät ne kykene mihinkään sellaiseen. Yleensä päätyvät sitten 3-kymppisinä naimisiin jonkun jätkän kanssa jota eivät rakasta koska kello tikittää. Avioelämä sitten kuivaa tai yhtä helvettiä ja päätyy useasti eroon.
Nykysin asun ulkomailla ihan vaan naisten takia. Vaihto-oppilas vuoden jälkeen minulla oli muutaman vuoden aikana aika monta suomalaista tyttöystävää ja sen aikana sain ihan tarpeekseni niistä loppuelämäksi.
Samanlaisia fiiliksiä mullakin, suomalaiset naiset vihaa lähes patologisesti Suomessa miehiä ja sitten he ihmettelee miksi me olemme mitä me olemme. Itse en halua olla naisten kanssa missään tekemisissä tuon heidän vihaamisen takia ja lopetinkin kaiken kontaktin naisiin, tuntuu että itse voin paljon paremmin nykyään kun tein tuon päätöksen.
Olisi mukava tutustua naisiin jotka ei vihaa sinua, ulkomailla se voisi onnistua.
Minun on älyttömän vaikea ymmärtää miksi mies, joka ei halua olla naisten kanssa missään tekemisissä, viettää päiväänsä vauvalehden naisvoittoisella keskustelupalstalla parisuhdeaiheisessa keskustelussa.
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa tämäkin ketju on muuttunut naisten haukkumiseksi. No, samapa se minulle jos joku ei halua kehittää itseään, sitten vaan pitää itkeä loppuelämä miten ei saa naista ja vika on naisessa mutta ovea en ainakaan avaa saati maksa mitään kahvia ikinä en! :)
Tässä ilmoittautuu jälleen kerran yksi nainen, joka EI halua että hänelle availlaan ovia ja EI halua että hänelle maksellaan kahveja. Miksi hemmetissä toisen pitäisi sukupuolielintensä vuoksi olla velvoitettu maksamaan mulle kahveja? Kun emme me naisetkaan halua olla velvoitettuja yhtään mihinkään vain sukupuolemme vuoksi?
Ja mikään ei ole ärsyttävämpää kuin mies joka ei suostu kulkemaan ovesta. Vaan jää siihen keskelle kulkuväylää tien tukkeeksi yrittämään pitämään ovea auki, ja vaatimalla vaatii että yritän tunkea hänen ohitseen ovesta ensin. Tällainen sankari on sekä työpaikalla että kotitalossa ja aiheuttavat pelkkää haittaa minulle tuolla "kohteliaisuudellaan".
Joo, minua ei myöskään tarvitse kiittää ikinä ja on ihan ok sanoa "anna tänne se suola ämmä!!!" jos mies pöydässä haluaa suolan ja se on lähempänä minua. Minua EI tarvi kohdella edes ihmisenä!
Joo siis nämä asiathan ovat AIVAN TÄYSIN verrannollisia kahvin maksamiseen ja ovien avaamiseen!
-sama
Niin ovat. Kiittäminen, oven avaaminen, "saisinko" "ojentaisitko" perus hyviä käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sama
Useinhan kun kutsutaan kylään, niin vieraalle tarjotaan jotain, esim. kahvi. Ei tarvitse itse ottaa termospulloa mukaan. Ollaan kohteliaita vieraalle. (Toki nyyttäritkin on keksitty.)
Kun kutsuu toisen treffeille, niin joidenkin mielestä tässä ketjussa on kohteliasta tarjota kahvi. Ollaan kohteliaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sama
Niin ovat. Kiittäminen, oven avaaminen, "saisinko" "ojentaisitko" perus hyviä käytöstapoja.
Hyviä käytöstapoja miehen vai naisen tekemänä? Tarvitseeko naisen sanoa kiitos tai saisinko, jos ei kerran tarvitse itse sitä ovea avata vaan pitäisi jäädä odottamaan että mies sen tekee?
-sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sama
Useinhan kun kutsutaan kylään, niin vieraalle tarjotaan jotain, esim. kahvi. Ei tarvitse itse ottaa termospulloa mukaan. Ollaan kohteliaita vieraalle. (Toki nyyttäritkin on keksitty.)
Kun kutsuu toisen treffeille, niin joidenkin mielestä tässä ketjussa on kohteliasta tarjota kahvi. Ollaan kohteliaita.
Onkin paljon todenmukaisemmin sanottu että "joidenkin mielestä on kohteliasta tarjota kahvi" kuin se että kahvin tarjoamattomuus olisi sama kuin sanoa "anna tänne se suola ämmä", ja se ettei halua toisen tarjoavan sitä kahvia sama kuin "minua EI tarvitse kohdella edes ihmisenä". Eikös?
-sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuttiin vaihtokaupasta...missä ovat miehiä(än) kehuvat, hemmottelevat ja rakastavat naiset? Katsokaa peiliin. Jos oman miehen kehuminen, kotityöt ja paitojen silittäminen ei kuulu tasa-arvoiseen suhteeseen, niin eivät siihen kuulu nuo teidänkään vaatimanne asiat. Kakkua ei voi sekä syödä että säästää.
No esim. Mun vanhemmilla on aina ollut todella hyvä tasapainoinen ja rakastava suhde. Mun äiti kehuu isää komeaksi, halailee ja antaa suukon ennen isän töihin lähtöä, vie sen kaljan sinne autotalliin pyytämättä, ostaa isälle vaikka uuden kauluspaidan, tekee iskän lempiruokaa, pitää kahdenkeskisiä leffailtoja iskän kanssa ja ottaa viinit esiin, pitää itsestään huolta ja varaa joskus heille kahdenkeskisen kylpylämatkan.
Iskä taas huomioi äitiä ihan samalla tavalla. Tuo joskus kukkia kotiin, kehuu ruokaa ja pussaa poskelle. Halailevat avoimesti. Joka äitienpäivänä ostaa hienon korun tai keksii jonkun elämysjutun.
Ei se niin vaikeaa ole, tää tapahtuu ihan arjessa ja koko perhe on voinut aina tosi hyvin. Kaikilla siaruksillakin terveet parisuhteet, ollaan opittu rakastamaan ja huomioimaan toisia kotona.
Ohis, mutta meillä on juuri päinvastoin: äiti ja isä ovat aina olleet todella viileissä väleissä, parhaimmillaan kämppiksiä. Minulle on jo pienestä asti ollut normaalia, että äiti ja isä eivät ole toisiinsa rakastuneita ja että he vuorotellen haukkuvat toisiaan joko päin naamaa tai meille lapsille, tai sitten hyvällä tuulella ollessaan käyttäytyvät toisiaan kohtaan, kuin työtoverit.
Muistan, kun olin ehkä 6-vuotias ja isä humalassa veti äidin syliinsä, pussasi häntä ja sanoi minulle, että sinulla ja veljelläsi on ihana, kaunis äiti. Olin ihan äimänä, että mikä ihme isään on mennyt kun osoittaa kiintymystä äitiä kohtaan? Äiti tietenkin töni isän inhoten pois.
Kahdenkeskeisiä iltoja he eivät viettäneet koskaan. Ei menty ravintolaan, eikä leffaan, kavereiden kanssa kyllä menivät. Kumpikaan ei kehunut toista, vanhempieni keskinäinen vuorovaikutus taisi olla lähinnä sietämistä.
Erohan heille tietenkin tuli, eihän tuommoisessa suhteessa kukaan jaksa olla.
Ja, yllätys yllätys, sekä minä, että veli ei olla koskaan seurusteltu, ollaan 20 ja 22v, kumpaakaan ei vain huvita kun mielikuva parisuhteesta on noin tympeähkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sama
Tarjoan kahvin tai oluen miehillekin monesti. Asia joka on ruvennut ärsyttämään kuinka oletetaan johtuvan sen jonkun alapään takia. Olen miettinyt etten enää tarjoa naisille mitään koska he ymmärtää sen niin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sama
Hyviä käytöstapoja miehen vai naisen tekemänä? Tarvitseeko naisen sanoa kiitos tai saisinko, jos ei kerran tarvitse itse sitä ovea avata vaan pitäisi jäädä odottamaan että mies sen tekee?
-sama
Molempien tietysti, mutta tämä ketju oli miehille jotka eivät saa naista. Ei kukaan tietenkään jää odottamaan että joku muu avaa oven, mutta jos ei avaa se vain tarkoittaa ettei osaa käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sama
Tarjoan kahvin tai oluen miehillekin monesti. Asia joka on ruvennut ärsyttämään kuinka oletetaan johtuvan sen jonkun alapään takia. Olen miettinyt etten enää tarjoa naisille mitään koska he ymmärtää sen niin väärin.
Niin no totta, ketju käsitteli lähinnä hetero miehiä, pahoittelut siitä. Tietysti tarjoat miehelle treffeillä jos hänet kahville pyydät :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-sama
Niin no totta, ketju käsitteli lähinnä hetero miehiä, pahoittelut siitä. Tietysti tarjoat miehelle treffeillä jos hänet kahville pyydät :)
Heh, heh mä ihan oikeasti tarjoan kahvit tai oluenkin vaikka miehelle, no big deal. Mutta jos tuollainen numero asiasta tehdään, niin naisille tarjoaminen ei tunnu enää luontevalta.
Jos ne amerikkalaismiehet ovat olleet niin ihania, minkäs takia et sellaisen kanssa ole pysynyt yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä odottelen sitä miesten listaa mihin ei kuulu perus herrasmiesmäisyydet kun ne ovat naurettavaa pelleilyä...
En ole mitään perus herrasmiesmäisyyksiä tehnyt ikinä, hyvin olen naisia saanut. En edes tiennyt, että te naiset haluatte tuollaista, no aina oppii jotain uutta. Minä kuitenkin aion olla tekemättä niitä tulevaisuudesssakaan.
En tiedä miksi edellinen kommenttini poistettiin?? Mutta miten sitten teet vaikutuksen naiseen, jos et huolehdi ollenkaan ulkonäöstäsi, et mitenkään huomioi naista jne?
Huolehdin ulkonäöstä ja mulla on siistit kuteet, olen mukava ja ystävällinen, se riittää enkä tee noita asioita naisten takia. Itseni takia pukeudun ja olen myös miehille mukava ja ystävällinen, oma itseni. En esitä mitään.
Juu eli teet niitä siis kuitenkin, kiität, availet ovia, tulet puhtaana ja laittautuneena treffeille, tarjoat apuasi.. Kiitos turhasta vastauksesta kun toimit juuri herrasmiesmäisesti :)
Mutta kun ei tuo johdu siitä että olet nainen ja saisit sentakia jotain erikoiskohtelua, siinä sulla menee homma pieleen ja minua ärsyttää kun te ette tajua tuota.
Sinulle on yritetty tavata, että olisi hyvä antaa erityiskohtelua TREFFIKUMPPANILLE, eli yrittää liehitellä, hurmata, vietellä hänet - yrittää saada hänet innostumaan upeasta persoonastasi.
Jos mieluummin trefffailet miehiä, niin se on kuule ihan salllittua Suomesssa. Mitä sinä yrität naisia, kun vihaat heitä sydämesi pohjasta?Tietysti saa kettuilla myös sille treffikumppanille ja esittää itsensä niin huonossa valossa kuin ikinä pystyy, mutta tällä palstalla on useaan kertaan jo kysytty, että miksi hemmetissä sitten lähteä treffeille?
Et tule tältä palstalta saamaan virallista lupaa olla kettumainen, paskamainen, inhottava ja ällöttävä treffikumppanillesi.
Mutta kun se riittää, että olen oma itseni, ihmiset myös naiset tuntuu pitävän minusta ja olen hauskaa seuraa, näin minulle on kerrottu. Minun ei tarvitse esittää mitään.
Niin siis otsikossa lukee, "miehet jotka ette saa naisia..." miksi sinun on pakko tulla sitten retostelemaan, että sinä kyllä saat, vaikka kuinka monta, eikä edes tarvitse kuin olla oma itsensä? Jos olet yhtään lukenut palstaa, niin paljon on miehiä, joiden "olla oma itse" ei ole tuottanut lainkaan tulosta, joten jotain pitäisi tehdä varmaan toisin.
Capisce?
Mitä rakentavaa tämä sinun jankkaaminen on tehnyt heidän eteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä odottelen sitä miesten listaa mihin ei kuulu perus herrasmiesmäisyydet kun ne ovat naurettavaa pelleilyä...
En ole mitään perus herrasmiesmäisyyksiä tehnyt ikinä, hyvin olen naisia saanut. En edes tiennyt, että te naiset haluatte tuollaista, no aina oppii jotain uutta. Minä kuitenkin aion olla tekemättä niitä tulevaisuudesssakaan.
En tiedä miksi edellinen kommenttini poistettiin?? Mutta miten sitten teet vaikutuksen naiseen, jos et huolehdi ollenkaan ulkonäöstäsi, et mitenkään huomioi naista jne?
Huolehdin ulkonäöstä ja mulla on siistit kuteet, olen mukava ja ystävällinen, se riittää enkä tee noita asioita naisten takia. Itseni takia pukeudun ja olen myös miehille mukava ja ystävällinen, oma itseni. En esitä mitään.
Juu eli teet niitä siis kuitenkin, kiität, availet ovia, tulet puhtaana ja laittautuneena treffeille, tarjoat apuasi.. Kiitos turhasta vastauksesta kun toimit juuri herrasmiesmäisesti :)
Mutta kun ei tuo johdu siitä että olet nainen ja saisit sentakia jotain erikoiskohtelua, siinä sulla menee homma pieleen ja minua ärsyttää kun te ette tajua tuota.
Sinulle on yritetty tavata, että olisi hyvä antaa erityiskohtelua TREFFIKUMPPANILLE, eli yrittää liehitellä, hurmata, vietellä hänet - yrittää saada hänet innostumaan upeasta persoonastasi.
Jos mieluummin trefffailet miehiä, niin se on kuule ihan salllittua Suomesssa. Mitä sinä yrität naisia, kun vihaat heitä sydämesi pohjasta?Tietysti saa kettuilla myös sille treffikumppanille ja esittää itsensä niin huonossa valossa kuin ikinä pystyy, mutta tällä palstalla on useaan kertaan jo kysytty, että miksi hemmetissä sitten lähteä treffeille?
Et tule tältä palstalta saamaan virallista lupaa olla kettumainen, paskamainen, inhottava ja ällöttävä treffikumppanillesi.
Mutta kun se riittää, että olen oma itseni, ihmiset myös naiset tuntuu pitävän minusta ja olen hauskaa seuraa, näin minulle on kerrottu. Minun ei tarvitse esittää mitään.
Niin siis otsikossa lukee, "miehet jotka ette saa naisia..." miksi sinun on pakko tulla sitten retostelemaan, että sinä kyllä saat, vaikka kuinka monta, eikä edes tarvitse kuin olla oma itsensä? Jos olet yhtään lukenut palstaa, niin paljon on miehiä, joiden "olla oma itse" ei ole tuottanut lainkaan tulosta, joten jotain pitäisi tehdä varmaan toisin.
Capisce?
Mitä rakentavaa tämä sinun jankkaaminen on tehnyt heidän eteen?
Pari kommenttia ei ole jankkaamista, kunhan vain kerroin että ihan vain olemalla oma itsesi pärjää, jos perusluonne on hyvä ei tarvitse mitään ulkoa opeteltuja maneereita tai rupeat esittämään jotain mitä et ole.
Ihan kivoja vinkkejä, mutta ei kenenkään miehen tarvitse miellyttää joka ainutta naista maailmassa, riittää kun löydä yhden sinulle sopivan ja miellytät häntä.
Aloittajalla menee homma jo pahasti heti aloituksessa pieleen. Miehet eivät ole mitään leikkaa-liimaa-askartele-paperinukkeja Babrie-lehdessä. Ja muut mammat jankkaa perässä kuinka miesten pitää toimia juuri naisen haluamalla tavalla.
Well, täytyypä katsella Kaunarit alusta asti ja opetella tavoille.
Niin americano, niin americano.
Elävästä elämästä tiedän, että nämä naiset jotka sanovat ettei miehellä tarvi käytöstapoja juuri olla, ei tarvi avata ovea eikä olla kohtelias, ovat niitä jotka eivät valitettavasti oikein sellaista ansaitsekkaan.. Ihan eri tasoa, ei hyvällä, kun ne jotka arvostavat kohteliaisuutta.
Dampereelta. Per_ele, ei tartte auttaa!!!!! ;-)