Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet jotka ette saa naista tässä teille ohjeita

Vierailija
12.04.2017 |

Miehet ottakaa mallia tv-sarjoista ja olkaa luovia. Mikään ei ole itselleni enempää turn off kuin mielikuvitukseton, tylsä ja juntti suomalainen mies. Siinä missä amerikkalaiset treffikumppanini ovat vieneet mua piknikille taivasalle, polttaneet ällöromanttisia mixtapeja, tuoneet yllärinä kukkia ja tehneet mulle illallisen, suomalaiset ovat lähinnä vieneet kahville huoltoasemalle (eikä edes tarjonneet sitä kahvikupposta vaikka ovat itse treffeille kutsunut) ja kyselleet sitten että hei milloinkas pannaan. :DDD Suomalainen mies ei osaa edes flirttailla, Amerikkalaiset ovat osanneet pitää kipinää ja jännitystä hienosti olemalla salaperäisiä ja ns. vaikeasti tavoiteltavia ja romanttisia. Suomalaisen käsitys flirttailusta on omien kokemuksieni mukaan ilmeisesti rivoja vitsejä ja epäsuoria viittauksia ja kysymyksiä seksikokemuksista. nice.

Eli jos haluat että naiset pyörii sun ympärillä:
1. _Panosta ulkonäköön_. Ihan oikeasti vuonna 2017 naiset katsoo eniten niitä miehiä jotka on trendikkäitä, pukeutuu hyvin ja huolehtii itsestään. Liian monta suomimiestä tulee hupparissa treffeille, kun taas nainen pistää parastaan. Huoh!
2. Ota vinkkejä vaikka elokuvista, tee romanttisia asioita myös arjessa ja yritä huomata arjen pienetkin romanttiset asiat. Kaikki suomalaiset naiset ei kuitenkaan tykkää ehkä ihan korneimmista jutuista (tai no mä tykkään haha), mutta tee jotain herrasmiesmäistä ja romanttista silti pienemmässä mittakaavassa!
3. Käytä mielikuvitusta, tee treffeistä unohtumattomat ja uniikit. Anna kukkia, avaa ovia, hae ovelta ja vie keskellä yötä katsomaan tähtiä, pidä kädestä, halaa pitkään.
4. Flirttailu ei ole rivoja vitsejä!! Se on katseita, kosketuksia, hymyjä, kiusoittelua ja kehumista.
5. Kaikista tärkeintä on varmaan se että teet naiselle olon että hän olisi ainoa nainen maailmassa, ainoa jota juuri sinä haluat. Älä vastaa puheluihin treffien aikana, älä puhu eksistä, kerro että olet ajatellut juuri häntä jne.
6. Muista että treffeille suostuminen ei ole lupaus tulevaisuudesta, edes seuraavat treffit ei ole itsestäänselvyys. Panosta treffeihin, ole läsnä, keksi puheenaiheita päässäsi jo etukäteen, ole kohtelias ja huomaavainen.

Tässä ois niin paljon mitä haluaisin vielä sanoa mutta laittakaa alle omia vinkkejänne!

T: Asunut Amerikassa, nyt muuttanut Suomeen ja käynyt treffeillä ja traumatisoitunut. :DD

Kommentit (515)

Vierailija
301/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kisoihin valmistaumassa kirjoitti:

Ennen kaikki oli niin paljon helpompaa. Nykyään treffeillä käyntikin vaatii jo niin paljon ohjeita ja viilaamista, ettei käytännössä tiedä, miten päin perin pitäisi olla. Vähän sama kuin nämä ohjeet "Näin teet naiseen vaikutuksen nettideiteissä". Tutustu naisen profiiliin hyvin, laadi persoonallinen aloitus ja mitä yhteistä teillä voisi olla, miksi kirjoitit juuri hänelle, kerro itsestäsi jotain tärkeää, kirjoita hauskasti, yritä erottua joukosta, vältä ainakin alussa kirjoitusvirheitä. Sitten, kun olen tehnyt jotain. Ei ei. Tekstisi oli liian pitkä ja en jaksanut lukea loppuun asti, joten seuraava... kiitos.

Tietysti kiva, että joku jaksaa ohjeistaa ja ehkä ajattelee vain auttavansa, mutta täytyy sanoa, että kilpailu on kovaa, kun ei suomalainen "jurrikka" meinaa pärjätä enää omana itsenään ;). Itse olen peruskohtelias, kiltti, ihan mukava ja kiva, mutta harvemmin teen mitään kummoista vaikutusta naisiin. No sentään vanhemmat tädit yleensä pitävät, mutta ikävä kyllä vanhempien tätien tyttäret eivät yhtä usein ;).

Juuri näin. Melkoisen laskelmoivaa touhua. Vähän kuin työpaikankin hakeminen, johon löytyy samanlaisia oppaita, miten voittaa muut. Kilpailua koko touhu.

Ihan voi vaihtoehtoisesti istua kotona koneen ääressä ja miettiä, josko joku nainen tulisi hakemaan. Aika harvelle tulee.

Vierailija
302/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, itse olen tullut siihen tulokseen. että naiset ovat täysin epäromanttisia olentoja. Naiset vain olettavat, että HEILLE TEHDÄÄN romanttisia asioita, eivätkä itse tee mitään sen eteen.

Olen pitkässä suhteessa oleva mies, vaimo kyllä väittää rakastavansa mutta:

- ei koskaan sano sitä

- ei koskaan tule halaamaan

- ei koskaan tule antamaan suudelmaa

- ei koskaan kosketa

- ei koskaan ylitä parisängyn keskiviivaa

Kaikki yllämainitut asiat ovat täysin minun kontollani. Lahjoja ja kukkia saa viedä, mutta mihinkään yllä listattuihin asioihin se ei vaikuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle iso ongelma on aina ollut se, että en erityisemmin pidä naisten seurasta muuten kuin seksimielessä. Tuo on syy miksi en tule koskaan hankkimaan lapsia tai ryhdy vakavaan parisuhteeseen.

Ilman seksiä en luultavasti olisi missään tekemisissä naisten kanssa. 

Vierailija
304/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huohhoh. Olin itse vaihtarina etelä-osavaltiossa ja opin todella hyvin paikalliset flirttijutut kun flirttailevia ihalijoita oli todella paljon ja piti antaa takaisin samalla mitalla. Ennen sitä Suomessa ei kukaan tyttö koulussa edes minua moikannut eli oli todella suuri kontrasti. Toi kyllä tosin selittää aika hyvin miksi suomalainen mies on huono naisten kanssa. Miten se olisi edes mahdollista tulla hyväksi kun naiset ovat tuollaisia?

Sitten kun palasin suomeen niin hyi v.ittu. Ei suomalaisiin naisiin mikään ystävällinen jenkkiflirtti todellakaan tepsinyt. Sen sanon että jotkut ovat kyllä todella epäinhimillisen hyviä olemaan tosi kusipäitä jätkälle joka ei ole ollut mitään muuta kuin todella ystävällinen. Ovat just tuollaisia kyllä minä itse maksan ja avaan ovet, älä sano mitään tunteellista paskaa, kunnon pano vaan joka viikonloppu eri jännämieheltä kiitos.  Eivät vahingossakaan flirttaile takaisin jos jotain sellaista yrittää. Niitten kun nyt on niin vaikeata sanoa yhtäkään hyvää sanaa miehestä paitsi ehkä joitain rivoja juttuja joskus kännissä. Saman jutun näkee tälläkin palstalla, pelkkää haukkumista vaan. Suomimies on paska tinderissä, sekä myös livenä, ulkomaalainen mies parempi kaikessa, tässä ohjeet sinulle v-tun luuseri koska et naisia saa (tosin täysin paskat sellaiset) jne. 

Opin kyllä sitten kantapään kautta miten suominaisten pokaaminen onnistuu. Se on täysin rutiiniomaista ja tylsää. Mikä tahansa rutiinista poikkeaminen takaa sen että juttu menee pipariksi. Juttu toimii niin että mennään vaan juttelemaan niin kuin se olisi joku tavallinen ystävä. He olettavat heti että mies on kiinnostunut kun se tulee juttelemaan joten ei sitä kinnostusta tarvitse (eikä pidä) mitenkään erikseen ilmaista. Toisin sanoen älä kehu kauniiksi tai jotain sen tyyppistä, pipariksi menee. Se on harhaluulo että voi mitenkään hienoilla puheilla vaikuttaa siihen tykkääkö se vai ei. Jenkeissä tosin jostain syystä pystyi. Suomessa puheilla voi olla pelkästään negatiivinen vaikutus joten älä puhu paljon. Kyllä se sitten päätyy nopeasti limailemaan ja panemaan jos se tykkää. Jos sitä ei kiinnosta niin se häipyy vessaan tulematta takaisin. Siinä tapauksessa yrität vaan seuraavaa. Homma on pelkkää numeropeliä. Mitään vakavampaa suhdetta ei kannata harkita koska eivät ne kykene mihinkään sellaiseen. Yleensä päätyvät sitten 3-kymppisinä naimisiin jonkun jätkän kanssa jota eivät rakasta koska kello tikittää. Avioelämä sitten kuivaa tai yhtä helvettiä ja päätyy useasti eroon.

Nykysin asun ulkomailla ihan vaan naisten takia. Vaihto-oppilas vuoden jälkeen minulla oli muutaman vuoden aikana aika monta suomalaista tyttöystävää ja sen aikana sain ihan tarpeekseni niistä loppuelämäksi.

Vierailija
305/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli miehen pitää käyttäytyä valheellisesti että saa treffikaverin ihastumaan itseensä.

Jep, jep, siitä se lähtee, tasa-arvoinen suhde. Oho, suututin kumppanin. Kyllä se leppyy kun ostan sille uuden auton.

Jos et väli treffikumpanista sen vertaa että viitsit panostaa yhtään miksi lähdet edes treffeille?

Vierailija
306/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä oikeudella joku ventovieras nainen vaatii tuollaista, miksi miesten pitää olla joku yhden miehen viihdytysjoukko mielellään vielä niin että visakin vinkuu piikki auki, ilman mitään takeita mistään.

Kertokaa, mikä tuo oikeus on, miksi nainen sinä et viihdytä joskus meitä miehiä, annat vaikka sylitanssin ekoilla treffeillä lätkämatsin jälkeen jonka sinä kustannat juomineen. 

K o s k a   m i n u n   e i   t a r v i t s e. Ymmärrätkö? Koska aina on olemassa miehiä, jotka ovat valmiita näkemään vaivaa minun vuokseni. En ole aloittaja, mutta ymmärsin kyllä oikein hyvin, että nämä ohjeet olivat niille   m i e h i l l e, j o t k a   e i v ä t   s a a   n a i s i a   k i i n n o s t u m a a n  i t s e s t ä ä n.

Hieno juttu, on myös aina olemassa maksullisia joten minunkaan ei tarvitse, eikö ole jännä. Kenenkään ei tarvitse, joten siinähän kiljutte ja vaaditte.

Kiljutte ja vaaditte xD ap teki ketjun miten käyttäytymällä joku yksinäinen mies VOISI EHKÄ saada naisen. Kyllä tämä on nyt elämäntehtäväni että tämä mies ja kaikki käyttäytyvät niin!!! Huhhuh.. Ei neuvosta tarvitse ottaa vaaria jos on ihan tyytyväinen siellä äitöön peräkammarissa. Just saying.

Ei vaan yritän vain kertoa kuinka yhdenkään miehen ei tarvitse tehdä yhtään mitään jos ei halua, joten vaadi mitä haluat meiltä miehiltä mitä lystäät. Jokainen pystyy olemaan ilman ja seksiäkin saa yhtä helposti kuin pizzaa tilaamalla.

No ei tietenkään tarvitse poitsukulta. Mitä sinä olet? 15 ja saat ilmeiset kiksit  ja kovat (!) tästä naisvihaesityksistäsi. Ei kukaan vaadi sinua täälläkään olemaan: jokin tässä (meidän keskustelussa) näyttää vain kovasti kiinnostavan?

Ottaako päähän kun et pysty kontrolloimaan minua, etkä vaatimaan mitään eikä sinulla ole mitään valtaa. Samanlaisia miehiä on jo nykyään paljon joihin teillä ei ole mitään valtaa ja te olette ihmeissänne, kun ei kukaan edes katso teidän suuntaan, olette täysin näkymättömiä.

Voi muru kun ei kukaan ole sinua tai muita miehiä kotroloimassa vaan nämä oli vinkkejä niille miehille jotka haluat päästä myös toisille treffeille.

Vierailija
307/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huohhoh. Olin itse vaihtarina etelä-osavaltiossa ja opin todella hyvin paikalliset flirttijutut kun flirttailevia ihalijoita oli todella paljon ja piti antaa takaisin samalla mitalla. Ennen sitä Suomessa ei kukaan tyttö koulussa edes minua moikannut eli oli todella suuri kontrasti. Toi kyllä tosin selittää aika hyvin miksi suomalainen mies on huono naisten kanssa. Miten se olisi edes mahdollista tulla hyväksi kun naiset ovat tuollaisia?

Sitten kun palasin suomeen niin hyi v.ittu. Ei suomalaisiin naisiin mikään ystävällinen jenkkiflirtti todellakaan tepsinyt. Sen sanon että jotkut ovat kyllä todella epäinhimillisen hyviä olemaan tosi kusipäitä jätkälle joka ei ole ollut mitään muuta kuin todella ystävällinen. Ovat just tuollaisia kyllä minä itse maksan ja avaan ovet, älä sano mitään tunteellista paskaa, kunnon pano vaan joka viikonloppu eri jännämieheltä kiitos.  Eivät vahingossakaan flirttaile takaisin jos jotain sellaista yrittää. Niitten kun nyt on niin vaikeata sanoa yhtäkään hyvää sanaa miehestä paitsi ehkä joitain rivoja juttuja joskus kännissä. Saman jutun näkee tälläkin palstalla, pelkkää haukkumista vaan. Suomimies on paska tinderissä, sekä myös livenä, ulkomaalainen mies parempi kaikessa, tässä ohjeet sinulle v-tun luuseri koska et naisia saa (tosin täysin paskat sellaiset) jne. 

Opin kyllä sitten kantapään kautta miten suominaisten pokaaminen onnistuu. Se on täysin rutiiniomaista ja tylsää. Mikä tahansa rutiinista poikkeaminen takaa sen että juttu menee pipariksi. Juttu toimii niin että mennään vaan juttelemaan niin kuin se olisi joku tavallinen ystävä. He olettavat heti että mies on kiinnostunut kun se tulee juttelemaan joten ei sitä kinnostusta tarvitse (eikä pidä) mitenkään erikseen ilmaista. Toisin sanoen älä kehu kauniiksi tai jotain sen tyyppistä, pipariksi menee. Se on harhaluulo että voi mitenkään hienoilla puheilla vaikuttaa siihen tykkääkö se vai ei. Jenkeissä tosin jostain syystä pystyi. Suomessa puheilla voi olla pelkästään negatiivinen vaikutus joten älä puhu paljon. Kyllä se sitten päätyy nopeasti limailemaan ja panemaan jos se tykkää. Jos sitä ei kiinnosta niin se häipyy vessaan tulematta takaisin. Siinä tapauksessa yrität vaan seuraavaa. Homma on pelkkää numeropeliä. Mitään vakavampaa suhdetta ei kannata harkita koska eivät ne kykene mihinkään sellaiseen. Yleensä päätyvät sitten 3-kymppisinä naimisiin jonkun jätkän kanssa jota eivät rakasta koska kello tikittää. Avioelämä sitten kuivaa tai yhtä helvettiä ja päätyy useasti eroon.

Nykysin asun ulkomailla ihan vaan naisten takia. Vaihto-oppilas vuoden jälkeen minulla oli muutaman vuoden aikana aika monta suomalaista tyttöystävää ja sen aikana sain ihan tarpeekseni niistä loppuelämäksi.

Samanlaisia fiiliksiä mullakin, suomalaiset naiset vihaa lähes patologisesti Suomessa miehiä ja sitten he ihmettelee miksi me olemme mitä me olemme. Itse en halua olla naisten kanssa missään tekemisissä tuon heidän vihaamisen takia ja lopetinkin kaiken kontaktin naisiin, tuntuu että itse voin paljon paremmin nykyään kun tein tuon päätöksen.

Olisi mukava tutustua naisiin jotka ei vihaa sinua, ulkomailla se voisi onnistua.

Vierailija
308/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä oikeudella joku ventovieras nainen vaatii tuollaista, miksi miesten pitää olla joku yhden miehen viihdytysjoukko mielellään vielä niin että visakin vinkuu piikki auki, ilman mitään takeita mistään.

Kertokaa, mikä tuo oikeus on, miksi nainen sinä et viihdytä joskus meitä miehiä, annat vaikka sylitanssin ekoilla treffeillä lätkämatsin jälkeen jonka sinä kustannat juomineen. 

K o s k a   m i n u n   e i   t a r v i t s e. Ymmärrätkö? Koska aina on olemassa miehiä, jotka ovat valmiita näkemään vaivaa minun vuokseni. En ole aloittaja, mutta ymmärsin kyllä oikein hyvin, että nämä ohjeet olivat niille   m i e h i l l e, j o t k a   e i v ä t   s a a   n a i s i a   k i i n n o s t u m a a n  i t s e s t ä ä n.

Hieno juttu, on myös aina olemassa maksullisia joten minunkaan ei tarvitse, eikö ole jännä. Kenenkään ei tarvitse, joten siinähän kiljutte ja vaaditte.

Kiljutte ja vaaditte xD ap teki ketjun miten käyttäytymällä joku yksinäinen mies VOISI EHKÄ saada naisen. Kyllä tämä on nyt elämäntehtäväni että tämä mies ja kaikki käyttäytyvät niin!!! Huhhuh.. Ei neuvosta tarvitse ottaa vaaria jos on ihan tyytyväinen siellä äitöön peräkammarissa. Just saying.

Ei vaan yritän vain kertoa kuinka yhdenkään miehen ei tarvitse tehdä yhtään mitään jos ei halua, joten vaadi mitä haluat meiltä miehiltä mitä lystäät. Jokainen pystyy olemaan ilman ja seksiäkin saa yhtä helposti kuin pizzaa tilaamalla.

No ei tietenkään tarvitse poitsukulta. Mitä sinä olet? 15 ja saat ilmeiset kiksit  ja kovat (!) tästä naisvihaesityksistäsi. Ei kukaan vaadi sinua täälläkään olemaan: jokin tässä (meidän keskustelussa) näyttää vain kovasti kiinnostavan?

Ottaako päähän kun et pysty kontrolloimaan minua, etkä vaatimaan mitään eikä sinulla ole mitään valtaa. Samanlaisia miehiä on jo nykyään paljon joihin teillä ei ole mitään valtaa ja te olette ihmeissänne, kun ei kukaan edes katso teidän suuntaan, olette täysin näkymättömiä.

Voi muru kun ei kukaan ole sinua tai muita miehiä kotroloimassa vaan nämä oli vinkkejä niille miehille jotka haluat päästä myös toisille treffeille.

Mahtavia vinkkejä onkin, näitä lukiessa umpiheterostakin tulee homo.

Vierailija
309/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo sä senverran burnout bebe ette ihq jaxa lukee tosiasiaa?? Lol

Ap 

514 varmistan ihan varamsti se on se typrerä tietokone

Vierailija
310/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtavia vinkkejä onkin, näitä lukiessa umpiheterostakin tulee homo.

Onneksi tässä ketjussa on jo kerrottu mitä mies haluaa ensitreffeiltä. Kerro että tykkäät tehdä kaikki kotityöt yksin ja anna sylitanssi. Sitten mies rakentaa sinulle leikkimökin.

Vierailija
311/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlaisia fiiliksiä mullakin, suomalaiset naiset vihaa lähes patologisesti Suomessa miehiä ja sitten he ihmettelee miksi me olemme mitä me olemme. Itse en halua olla naisten kanssa missään tekemisissä tuon heidän vihaamisen takia ja lopetinkin kaiken kontaktin naisiin, tuntuu että itse voin paljon paremmin nykyään kun tein tuon päätöksen.

Olisi mukava tutustua naisiin jotka ei vihaa sinua, ulkomailla se voisi onnistua.

Nyt on tullut erreys. Ei kukaan vihaa miehiä, mutta useimmat sivistyneet ihmiset eivät viitsi hengata junttien kanssa.

Vierailija
312/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niinettä kirjoitti:

Niin kertokaapa nyt naiset se oikea tapa teidän mielestä miten haluatte että mies ehdottaa seksiä ??

No eikö nyt olisi pitänyt tulla jo selväksi, että aika moni ei toivo, että ekoilla trefeillä ehdotetaan seksiä (kysytään pornosuosikkeja; pidetään reikänä) EIKÄ ilmoiteta, että silität sitten mun paidat ja tiskaat, ku ne on naisten hommia (kotitalouskoneen tarve).

Ja että naiset tykkää romantiikasta, joskin tietysti sen sisältö vaihtelee naisittain. Ylipäätään tähän kohtaan kuulu hyvä käytös , huoliteltu ulkonäkö (ei likaisia työvaatteita), ja kiva paikka (ei huoltoaseman nurkkapöytä jonne neito saa ihan itse  ja yksin suunnistaa  läpi kaupungin).  Missään ei ole sitten väitetty, että kotoa pitäisi hakea Porchella tai limusiinilla; ihan käy kun olet oven takana ja mennän julkisilla ja pidät kädestä kiinni (joo tässä kohdin 95 % miehistä taas saa itkupotkuraivokohtauksen). Voin käyttää omaa kuukausilippuani, niin ei budjettisi ylity.  Huomioiminen ja kiinnostus.

Kerroppa sitten kun on se oikea aika ehdottaa seksiä että miloin se on ja miten haluaisit miehen sen tekevän niin että kelpaa :D?

Vierailija
313/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen on kuin karkeaa hiekkapaperia. Siis jos häntä alkaa vertaamaan toisten maiden naisiin. Otteissaan, puheissaan ja liikkeissään ronski ja siekailematon. Välillä fyysisesti tai ainakin henkisesti. Kaikki ulkomailla käyneet ja naisiin huomion kiinnittäneet miehet ovat luultavasti huomanneet tämän asian.

Ap on kuitenkin väärässä yhdessä asiassa: moni suomalainen nainen nimenomaan ei tykkää elokuvamaisesta flirtistä, kohteliaisuudesta ja romantiikasta mieheltä, vaan odottaa mieheltä sanotaanko karumpaa ja maanläheisempää toimintaa ja suhtautumista.

Vierailija
314/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 20v naimisissa eli omista deittikokemuksista on pitkä aika.

Onko deittikulttuuri oikeasti muuttunut ankeaksi kahvit ABC:llä tyyliseksi?

Silloin kun itse vielä deittailin, oli se enemmän sitä "amerikkalaista" tyyliä.

Käytiin piknikillä, käytiin hyvässä ravintolassa ja elokuvissa, tehtiin lounasta/päivällistä, tuotiin kukkia.

Vaikea uskoa että muutos olisi noin paha.

Vierailija
315/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytiin piknikillä, käytiin hyvässä ravintolassa ja elokuvissa, tehtiin lounasta/päivällistä, tuotiin kukkia.

Ei ihme, että ihmiset ovat masentuneita. Ei toisten huomioon ottamista, romantiikkaa. Häitäkään ei sovi viettää eikä muitakaan juhlia. Arkea vaan ja itse ostettuja kahvikuppeja huoltoasemalla verkkareissa. Arkista paneskelua ja kotitöitä. Elämä on ankeaa, arkista ja tasapaksua. Eipä siihen juuri toivo mahdu eikä onni.

Vierailija
316/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketjuhan on täynnä naisten itkua siitä mitä miehen pitäs tehdä samaan aikaan kun itse täydellisenä naisena ei saada aikaan edes aloitetta :D

Vierailija
317/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2017 ja joku polttaa levyjä? :D Niin ja sori mix tapea ei polteta vaan nauhoitetaan, cd voidaan polttaa :) sä oot turn off

T: mies

Vierailija
318/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin romantiikka on pehmoilua, teennäistä, tyhmää, lisäksi sovinistista. Laskelmointi, raha ja pano ovat korvanneet runot, kukat ja kauneuden. Tähän on joko sopeuduttava tai sitten on mentävä kulttuuriin, jossa on perinteitä enemmän kuten vaikka ketjussa mainittu USA:n eteläosat.

Vierailija
319/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki miehille on olemassa yksi pirun simppeli vaihtoehto, maksulliset. Saanti on myös takuuvarmaa ja tulee vieläpä halvemmaksi. Teidän juttuja kun lukee ihan mielellään rupeaa käyttämään noita palveluja. Mutta varmasti Suomessakin noita klovneja tulee riittämään jotka hyppää vaikka kaivoon, kun nainen vilauttaa säärtä.

Mua niin huvittaa nää miehet, jotka tuohtuu ja uhoaa, kun ymmärtää naistenkin nykyään olevan tasa-arvoisia ja kykeneviä elämään ihan yksin. Silloin sitä naista ei saakaan tekemättä mitään - tai kuten nämä miehet ilmaisevat "olemalla omia itseään". Jokainen vaivannäkö on jotenkin kauhistuttavaa, ja pidetään itsestäänselvyytenä, että se vaiva kuuluu edelleen naisille. Lukemattomissa suhteissa nainen tekee leijonaosan kaikesta huomioinnista, kun mies on saanut olla edelleen kuin pieni lapsi. Onhan se nyt kamalaa kun suomalaisen heteromiehen asemaa uhataan näin radikaalisti.

Vierailija
320/515 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen haluaa itse tehdä asiat ja olla tasavertainen miehen kanssa. Eikä niin, että joku kavaljeeri palvelee kuin missäkin näytelmässä. Jos panettaa niin pannaan eikä leperrellä ja niin edelleen. Maassa maan tavalla. Siksi nuo leffakikat eivät oikein toimi koska ne eivät ole aitoa elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi