Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Danny matkusti bisnesluokassa lemmenlomalle – turistiluokkaan tyytynyt Erika-rakas tunnustaa Iholla-sarjassa: ”Ei olisi rahoja siihen”

Vierailija
11.04.2017 |

http://www.is.fi/viihde/art-2000005165511.html
Pariskunnan lemmenloma alkoi lennolla Phuketiin. Pari ei kuitenkaan viettänyt lentomatkaa yhdessä, sillä Erika Vikmanin istumapaikka oli koneen takaosassa.

– Kävin moikkaamassa Dannya tuolla bisnesluokassa. Tein havainnon, että vois huonomminkin olla asiat. Hyvä että ne edes päästi mua sinne käymään, Vikman kuvailee bisnesluokan olosuhteita vaikuttuneena.

23-vuotias tangokuningatar toteaa myöhemmin jaksossa turistiluokan olevan hänelle aivan riittävä tapa matkustaa.

– Sen verran mulla on järkeä päässä ja haluan pitää kiinni taloudestani, että kyllä se turistiluokka on ihan ok mulle. Oon kuitenkin nuori ja suht pienikokoinen ihminen, eikä mulla olisi mitään rahojakaan laittaa bisnesluokkiin, Vikman kertoo kameralle.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo joku vitsi? Miksi Danny ei kustantanut sille paikkaa vierestään? Eivät taida olla mikään pari edes. Pelkkää kusetusta koko juttu. Sinänsä hyvin epäkiinnostavaa.

Vierailija
2/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä! Mahtaa olla ihana lemmenloma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny on kyllä Äijien Äijjä. Köyrii puolivuosisataa nuorempaa tyttistä ja lennätyttää sen kaukomaille jyystettäväksi ö-luokassa ja tyttis maksaa  sen itse :DDD

Vierailija
4/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiii... miksiiiiiiii?? Eeerika. Valoja päälle.

Lemmenlomalle lennetään käsi kynkässä. Jos parempituloinen haluaa bisnesluokkaan niin kustantaa toisenkin paikan, muuten lennetään yhdessä köyhien luokassa.

Vierailija
5/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny on kyllä niin nolo lässyttäjä kuin olla ja voi. Piti Armia jalkavaimonaan vuosikymmeniä. Armin kuoleman jälkeen poseerasi lehdissä Linnan herrana. Kovat jutut, ei muuta miehellä.

Vierailija
6/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemmenlomalle lennetään käsi kynkässä. Jos parempituloinen haluaa bisnesluokkaan niin kustantaa toisenkin paikan, muuten lennetään yhdessä köyhien luokassa.

Ehkä meidän muiden tulee laittaa valot päälle.

Danny ja Erika lienevät täysin tietoisia siitä ettei kyseessä ole mikään lemmenloma vaan käytänöllinen suhde.

Danny saa nuorta pesää, Erika saa apuja musiikkiuraansa.

Vierailija
7/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas niin määrää? Se jolla ei  varaa----->ei matkusta bisnesluokassa

Vierailija
8/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa Danny oliskin maksanut mutta Erika ei halunnut, tai sitten halusivat välttää näkymästä yhdessä matkan tuossa vaiheessa, joku olis salakuvan kuitenki ottanut. Varmaankin yhteisestä sopimuksesta ollaan kimpassa ja edistetään omia tarkoitusperiään, tuskin mikään kuuma rakkaus kyseessä. Erika varmaan tajuaa tilanteen kun tulee lapsenteko /perheen perustamisajatuksiin ja laulajan ura ei enää oikein elätä, mieskin alkaa olemaan jo liian äreä vanha ukko...

Vierailija
9/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen joka kunnioittaa itseään ja kumppaniaan. Silloin ei muuhun järjestelyyn suostu tai nostaa kytkintä.

Vierailija
10/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä. Kertoo siitä, että ei oikeasti olla mitään elämänkumppaneita eikä ole luottamusta toiseen. Normaalissa suhteessa rikkaampi olisi maksanut ainakin sen erotuksen tai sitten itsekin mennyt halvempaan luokkaan. Minun on äärettömän vaikea kuvitella, että lähtisin kumppanini kanssa yhteiselle lomalle niin, että matkustamme taloudellisista syistä erillään. Erika on niin nuori, ettei ymmärrä...

Vierailija
11/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen joka kunnioittaa itseään ja kumppaniaan. Silloin ei muuhun järjestelyyn suostu tai nostaa kytkintä.

Pakkoko sitä itseä ja/tai muita on aina kunnioittaa? On sitä muitakin tapoja olla ja elää. Kukin tyylillään.

Vierailija
12/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny ei ilmeisestikään halua mitään lompakkoloista;)

Vierailija
13/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde ei vaikka tarpeeksi pitkällä. Mitä sitä toisten matkoja makselee.  

Vierailija
14/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitellaan lemmenloman jatko, kun lento on laskeutunut.

Danny hyppää taksiin, Erika hakeutuu bussipysäkille. Onneksi Erikalla on vain käsimatkatavarat (ruumaan menevä laukku olisi maksanut erikseen).

Iltaisin käydään kivoissa ravintoloissa ruokailemassa ja viettämässä iltaa. Tai no, Danny käy. Erika kyykkii aidan takana kuppinuudeleineen.

Danny vuokraa moottoriveneen, Erikalla on kumipatja.

Jne jne jne... saa jatkaa!

Vierailija
15/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne tossavaiheessa vielä eläneet sitä, ei olla suhteessa vaihetta? Mutta jokatapauksessa ällöttävääääääääääää!!!

Vierailija
16/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just käytiin miehen kanssa lomalla, mulla olis lentopisteitä ollu upgradata itseni businessluokkaan mutta mieheni ei lennä niin paljon joten hän olisi joutunut maksamaan rahalla. Olisihan se ollu kiva siellä siemailla skumppaa ja istua leveästi, mutta menin kyllä miehen mukana turistiluokkaan koska aika suolainen hinta olisi tullut miehelle maksettavaksi. Ei tulisi mieleenkään matkustaa eri luokissa miehen kanssa!

Vierailija
17/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just käytiin miehen kanssa lomalla, mulla olis lentopisteitä ollu upgradata itseni businessluokkaan mutta mieheni ei lennä niin paljon joten hän olisi joutunut maksamaan rahalla. Olisihan se ollu kiva siellä siemailla skumppaa ja istua leveästi, mutta menin kyllä miehen mukana turistiluokkaan koska aika suolainen hinta olisi tullut miehelle maksettavaksi. Ei tulisi mieleenkään matkustaa eri luokissa miehen kanssa!

Entäpä sitten, jos TOISELLA teistä olisi vaikka polvi silleen kipee, että sitä on helpompi pitää suorana. Muutaman tunnin jälkeen alkais kipuja.... 

Itse olisin laittanu pisteillä toisen businekseen, mutta en olisi maksanu turhaan 'tervettä' sinne.

Vierailija
18/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi nyt on ihan eri, et ole varmaan yhtä rikas kuin iso D

Vierailija
19/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tyttöystävän matkoja maksais. Joten lopettakaan toi omaan mieheenne vertaaminen

Vierailija
20/46 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei herätkää!

Danny on tasan tarkkaan maksanut jokaikisen sentin mimmin matkoista. Tässä reissussahan ollaan hyvin tietoisia, että materiaalia käytetään tv-sarjassa.

Tässähän nyt haluttiin luoda mielikuva, että mimmi muka maksaa matkansa ihan itse, eikä käytä hyväksi papparaista ja toisaalta, ettei Danny osta rahalla seksiä. Siis täysin taktinen veto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä