Too big to be me blogi. Kirjoittajan varallisuus?
Olen lukenut kyseisen blogin vanhoja tekstejä. Todella mielenkiintoiselta vaikuttaa (olen lukenut vuoden 2013 juttuja), mutta kovasti mietityttää mistä kaikki raha tulee? Tuona aikana kirjoittaja oli kotona ja vain mies kävi töissä. Silti oli varaa käydä ulkomailla ja jatkuvasti oli juttua vaatteiden ostosta, kahviloista ja HopLopista. Käsittääkseni kirjoittaja vielä tänäpäivänäkin opiskelee, mutta nyt on jo rakennettu oma talokin? Hyvä heille, että rahaa riittää mutta kiinnostaa vain kovasti mistä se tulee.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Anna kuulemma tienaa blogilla ihan kivasti. Kyllä sillä summalla lainoja makselee ja matkoja ostelee. Koko ajan on blogissa jotain kaupallisia yhteistöitä. Niistä kun tienaa tonnin per postaus (ellei enemmän) niin ihan mukavasti sillä maksaa kaiken!
Ohhoh! Voiko blogilla oikeasti tienata niin paljon??
Tuntuu ettei blogissa enää ole juuri muuta kuin niitä kaupallisia yhteistöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kuulemma tienaa blogilla ihan kivasti. Kyllä sillä summalla lainoja makselee ja matkoja ostelee. Koko ajan on blogissa jotain kaupallisia yhteistöitä. Niistä kun tienaa tonnin per postaus (ellei enemmän) niin ihan mukavasti sillä maksaa kaiken!
Ohhoh! Voiko blogilla oikeasti tienata niin paljon??
Tonni per postaus blogimaailmassa kaupallisissa kampanjoissa on ihan normi. Toki kaikki eivät tällaisia summia saa, mutta suosituimmat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu ettei blogissa enää ole juuri muuta kuin niitä kaupallisia yhteistöitä.
Jep ja se tarkoittaa ettei kohta ole lukijoitakaan eikä sen jälkeen myöskään enää kaupallisia kampanjoita....tällä menolla blogi ei ole kovin pitkäikäinen. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan lähdössä Mallorcalle ja sitten San Franciscoon. Näin kahden opiskelijan perheessä matkustellaan.
Joo, ei ole ihan pikkurahasta puutetta. Nyt A suunnittelee lähtöä kaikkien lasten kanssa opiskelijavaihtoon Wieniin ja mies jää siksi aikaa ok-taloon. Ei tule halvaksi tuokaan asuntoineen ja kaikkineen.
Anna varmasti tienaa blogillaan hyvin, koska siellä on jatkuvasti yhteistyöpostauksia. Voihan myös olla, että joko Annan tai hänen miehen vanhemmat ovat aikoinaan sijoittaneet rahaa lapselleen. Minun mieskin sijoittaa ja on jo tienannut niillä ihan mukavasti. Aiomme itsekin perustaa lapsellemme/lapsillemme (jos meille sellainen/sellaisia siunaantuu) sijoitustilin heti, niin sijoitukset ovat varmasti tuottaneet mukavaa voittoa sitten, kun lapsemme on/ovat täysi-ikäisiä ja tarvii alkaa maksamaan vuokraa yms. kustannuksia.
Minäkin opiskelen tällä hetkellä ja monet opiskelijakaverini ovat aina kyselleet, miten meillä on varaa matkustella 2-4 kertaa vuodessa. Mutta meilläkin vaan mies on hyväpalkkaisessa työssä ja on sijoittanut rahojaan jo jonkin aikaa.
Jaahas, taas ollaan reissussa. Vasta oli koko perheen voimin laivalla ja Imatralla kylpylässä...Haluaisin tietää miten tuon kokoinen perhe ja opiskelijavanhemmat reissaavat koko ajan...
Tämä Anna taitaa olla faceryhmässä vauva 2019. Eli olisiko vauvahaaveita :)
No ehkä ovat voittaneet vaikka eurojackpotissa. Mistä sitä tietää eikä tarvikaan tietää ainakaan minun.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Anna taitaa olla faceryhmässä vauva 2019. Eli olisiko vauvahaaveita :)
Kovasti on ainakin turvonnut taas. Naamasta ainakin ja kroppakuvia ei ole tainnut aikoihin laittaa postauksiin.
Mitä tämä Anna opiskelee? Entä miehensä?
Vierailija kirjoitti:
Anna on ravitsemustieteilijä.
Seuraako kukaan enään tätä blogia? Neljäs lapsi tulossa..
Vanha ketju, mutta edelleen kummastuttaa mistä moiset massit. Omakotitali Helsingissä ja nyt vielä sijoitusasuntokin. Anna valmistui vasta, ei ole saanut töitä. Olikohan miehensäkin hiljattain vasta valmistunut? Ihan jäätävästi tuntuu olevan kyllä massia, neljä lasta + asunnot + jatkuvaa reissausta, esim. pelkästään laivalla useita kertoja vuodessa. Tax Freessä tietty hypistellään uusia vaatteita jota voisi ostaa.
Oishan se kiva että itselläkin olis tähän malliin rahaa, mutta välillä alkaa ahdistaa tuo jatkuva ostelu. Oon siis varmaan 10 vuotta seurannut blogia, tai aiis seurasin kun se vielä oli.
Ihmetellyt oon aivan samaa. Ei tuo ole millään tavalla tavallisen lapsiperheen elämää. Nyt lähtevät taas viikoksi kylpylään...
Yritätkö saada lisää lukijoita kyseiselle blogille? Olet itse blogin kirjoittaja?
Uusimmassa blogitekstissä luki, että on vielä jonkin aikaa Keskolla töissä, mutta määräaikaisuus päättyy tänä vuonna. Anna haluaisi myös jatkaa tohtoriopintoihin.
Sussu5 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna on ravitsemustieteilijä.
Ei ole ravitsemustieteilijä, gradunsa tehnyt elintarviketeknologiasta.