Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vituttaa

Vierailija
11.04.2017 |

Muutimme nopeasti yhteen ja olemme asuneet puoli vuotta saman katon alla.muutto tuli vähäniinkun erotaan tai muutetaan yhteen asenteella.muutin maalta kaupunkiin se ahdistaa.koti ei tunnu kodille.minulla on 6 vuotias poika ja miehelläni 4 vuotias.en tule toimeen ollenkaan hänen pojan kanssa.se on lellitty pilalle ja hän ostelee sille leluja ja juottaa limsaa ym.en tykkää lapsesta,ehkä sen kasvatuksen takia.mies motkottaa ja "kiusaa" omaa poikaani joka ikinen päivä ja poikani onkin sanonut ettei tykkää hänestä.miehellä on oma harrastus ja 2 työtä.narkomaaniko?minä vahdin hänen lastaan aina kun ei ole hoitoa,mutta hänelle on todella vaikeaa edes viedä minun lastani kouluun tai hakea.hän on pilkun viilaaja.lapseni pesee hampaita niin älä rävi,syödessä istu suorassa,jalat alas ja pissillä käydessä täytyy paperilla pyyhkiä itku silmässä pöntönreunaa toisen naljaillessa vieressä.minä en saisi hänen ollessa kotona olla oman lapsen kanssa vaan hänen.hän käskee lapsen aina omaan huoneeseen enkä saisi lohduttaa häntä.kuulemma olen kasvattanut pumpulissa.kova kuri minulla on ollut aina ja yksin olen lapseni kasvattanut ja kehuja siitä olen saanut.minun pitäisi olla aina kotona ja vaan kotona.hän haukkuu minua kusipääksi.viimmeksi tänään,kun en antanut hänelle seksiä.hän väittää,että petän häntä.hän suuttui ja kielsi lähtemästä siskoni kanssa ulos viikonloppuna.käyn todella harvoin ulkona.aina pitäisi mennä yhdessä.aina ja jokapaikkaan ja olla vaan kotona.lisäksi hän sanoi kerran,että petän sinua,että ymmärrät.syyttelee pettäjäksi,vaikka en ole aihetta antanut.ahdistaa.romanttiset tunteet alkaa hävitä.hän haluaisi kokoajan kyöhnätä ja sekstailla.ei vaan ole minun juttu.olen edellisessä suhteessa ollut niin sanotusti hellan ja nyrkin välissä ei kiitos enää.haaveilen kahdestaan olosta oman poikani kanssa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto mikä ukon turilas. Kuulostaa siltä, että ihan jo poikasi hyvinvoinnin ja kehityksen parhaaksi olisi erota. Heti. Oikeesti yök, miten siedät tommosta? Tai ilmeisesti olet jokseenkin alistuvaa sorttia kun ennenkin olet joiltain osin samakaltaisessa suhteessa ollut?

Vierailija
2/5 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en siedäkkään.edellisestä suhteesta opin,että vastaan pistän ja niin oon pistänykkin.ei sitä vaan sillon toinen näyttäny millanen oikeesti on ennenkun nyt alkaa hahmottumaan liiankin selvästi.muuten on sitten oikein ihannemiestä aina välillä.ostelee lahjoja ym. Mitä en tarvitse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en siedäkkään.edellisestä suhteesta opin,että vastaan pistän ja niin oon pistänykkin.ei sitä vaan sillon toinen näyttäny millanen oikeesti on ennenkun nyt alkaa hahmottumaan liiankin selvästi.muuten on sitten oikein ihannemiestä aina välillä.ostelee lahjoja ym. Mitä en tarvitse

Niin, eli hänen omaamat positiiviset puolet ovat tarpeettomia joten eroa. Tuo on pojallesi todella huono ja haitallinen kasvuympäristö.

Ymmärrän kyllä, että miehestä löytyy kivojakin puolia, kaikista löytyy (ihan oikeasti KAIKISTA), mutta sinun ja poikasi tarpeita hän ei kykene tyydyttämään vaan hän on haitaksi, hän tekee vahinkoa. Itsekin ymmärrät, että nuo lahjojen ostelut ja muu vastaava on täysin arvotonta jos perussetti on epäsopiva omaan tilanteeseesi/persoonaasi. Lahjat yms. on kivaa extraa jos kaikki muu on hyvin, ei niiden varaan perhettä voi perustaa.

Vierailija
4/5 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä sen pystyt muuttamaan! Pidä siitä kiinni!

Vierailija
5/5 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena poikasi varmaan tulee oireilemaan tuosta miehestä,jos hän nyt jo ei pidä hänestä.Älä tee sitä pojallesi.Teidän on lopulta parempi olla kahden tai löytää kiltimpi mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme