Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme uranaisessa tai varakkaassa naisessa häiritsee miehiä?

Vierailija
11.04.2017 |

Olen raitis, en käy baareissa, en tupakoi, minulla ei ole tatuointeja, en ole koskaan harrastanut yhden yön juttuja, olen kotikeskeinen ja perhekeskeinen arvoiltani. Olen "naisen näköinen" eli pitkähiuksinen, meikkaan hillitysti, ja pukeudun ns. klassisesti, olen normaalipainoinen. Kunnostani huolehdin lenkillä käymällä, tai pyöräilemässä, välillä uimassa. Olen kohtelias ja huomaavainen, rakastavainen ja empaattinen, ja tykkään tehdä asioita miehen mieliksi, en koko ajan myöskään jauha tasa-arvosta. Ihan puhelias olen, en mikään ujo. Mielestäni olen ihan fiksu, ainakin minulla on hyvä yleissivistys ja monesti ihmiset kysyvät minulta neuvoja hankaliin tilanteisiin. Selfieitä en ota enkä somessa roiku. Tykkään tehdä hyvää ruokaa. En valita miehen sukista lattialla enkä kyttää miehen menemisistä. Mielestäni siis olen ihan kelpo nainen. Tottakai minussakin vikoja on, mutta kuvittelisin, että olisi monella tapaa catch. Iältäni olen 35-vuotias, ja itse ajattelisin, että minulle sopisi noin 32-42-vuotiaat miehet.

Mutta. Olen korkeasti palkatussa työssä. Ja urani on minulle tärkeä, panostan siihen paljon, vaikka en ajallisesti enempää kuin 8 tuntia päivässä. Satuin menemään opiskelemaan alalle, joka avasi paljon menestyksen ovia. Lisäksi ikävä kyllä vanhempani ovat jo kuolleet, joten olen perinyt ison omaisuuden heiltä. En kehuskele rahoillani, pikemminkin yritän salata palkkaani ja omaisuuttani. En omista edes hienoa autoa, suurin osa rahoista on sijoitettuna. Mutta kun uramenestykseni ja varallisuuteni selviää tapailukumppani-miehelle, niin hyvin alkaneeseen tapailuun tulee kummallinen pätkäys. Aluksi ollaan tultu tosi hyvin toimeen, ja sitä kemiaakin on, mutta miehen asenne muuttuu jotenkin. Ja moni suhde hiipuu tähän.

Tulkitsen niin, että uranainen ja varakas nainen on huono asia miehen näkökulmasta, vaikka muuten tämä nainen olisi kaikin puolin sopiva ja kiva. Miksi?

Kommentit (290)

Vierailija
281/290 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhan moni mies haluaa itselleen alisteisen naisen, jota voi kyykyttää ja velvoittaa palvelemaan itseään. He tajuavat, etteivät voi koskaan päästä sinusta niskan päälle, koska voit kävellä ulos ovesta milloin vain. Anna sellaisten miesten mennä, toivottavasti löydät itsellesi sopivan, joka haluaa aitoa kumppanuutta.

Vai mistä muusta mielestänne kertovat nämä jatkuvat naisten listimiset, kuin siitä, että mies näkee naisen omaisuutenaan, jonka elämästä hän päättää ja jota hän rankaisee, jos nainen ei käyttäydy niinkuin hän haluaa?

Tämä. Suomi on Euroopan toiseksi vaarallisin maa naiselle. Miesten taso on helvetissä.

Vierailija
282/290 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voi syyttää jatkossakin miehiä siitä että eivät ole kiinnostuneita ja ihmetellä miksi on luotaantyöntävä.

AP ei eroa mitenkään incel-miehestä joka ihmettelee miksei saa itselleen kotiorjanaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/290 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhan moni mies haluaa itselleen alisteisen naisen, jota voi kyykyttää ja velvoittaa palvelemaan itseään. He tajuavat, etteivät voi koskaan päästä sinusta niskan päälle, koska voit kävellä ulos ovesta milloin vain. Anna sellaisten miesten mennä, toivottavasti löydät itsellesi sopivan, joka haluaa aitoa kumppanuutta.

Vai mistä muusta mielestänne kertovat nämä jatkuvat naisten listimiset, kuin siitä, että mies näkee naisen omaisuutenaan, jonka elämästä hän päättää ja jota hän rankaisee, jos nainen ei käyttäydy niinkuin hän haluaa?

Tämä. Suomi on Euroopan toiseksi vaarallisin maa naiselle. Miesten taso on helvetissä.

Jokainen suomalaisnainen joka levittää tätä debunkattua hevonpaskaa on syystäkin ikuisesti sinkku.

Luulisi että olisit sitten vain tyytyväinen ettet joudu olemaan miehen kanssa.

Vierailija
284/290 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haluaa lapsia ja on suunnitellut niin, että nainen on vastuussa kodista ja lapsista, tuo voi romauttaa monen miehen vaaleanpunaiset haaveet.

No eiköhän miehelle ole tullut selväksi se naisen urakeskeisyys jo heti alussa. Eihän se omaisuus vähennä mahdollisuutta naiselle jäädä kotiin.

Vierailija
285/290 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aloittajaa vanhempi, mutta ihan samoihin ilmiöihin olen törmännyt. Miehen itsetunnon täytyy hyväksyä naisen itsenäisyys. Ja tosi rakkaus ei näitä arvoja katso. Joten ihan varmasti  löydät kumppanin, kenen kanssa suhde toimii.

Vierailija
286/290 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti tai häiritse ettei se laita mun tilille rahaa tarpeeksi. Aina kun kävi kaupassa, niin kassan pääte valitteli, sitten piti soittaa iana että laita rahaa lisää.

Vierailija
287/290 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy itseltäsi minkälaisen miehen ja parisuhteen haluat. Sinun on osattava kuvailla vain itsellesi minkälainen on juuri se mies jonka haluat kumppaniksi ja minkälainen suhteenne on. 

Vierailija
288/290 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kylläkin että ap:lle sopisi vähän vanhemmat miehet mieluummin. Papat donkkaa tykimmin.

t.m45

Vierailija
289/290 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkitsen niin, että uranainen ja varakas nainen on huono asia miehen näkökulmasta, vaikka muuten tämä nainen olisi kaikin puolin sopiva ja kiva. Miksi?

Niin koska sinussahan ei varmasti ole yhtään mitään vikaa vaan ainoastaan siksi miehet eivät kiinnostu sinusta, kun olet uranainen ja varakas :-D herätys!

Kiitos vastauksestasi. Jos satuit lukemaan aloitusviestini, niin varmasti huomasit, että siinä jo kirjoitin, että tietysti minussa on myös vikoja. Kuten meissä jokaisessa.

Aloituksessani kirjoitin miehistä, jotka ovat jo kiinnostuneet minusta, ja ollaan tapailtu, mutta tapailun sävy muuttuu kun miehelle paljastuu taloudellinen tilanteeni, sillä miehen asenne minuun selvästi vaihtuu jotenkin vältteleväksi. Tämä on tapahtunut monta kertaa, ja mietin syitä siihen. Ap.

Yhtäkkiä uskoisin, että todennäköisesti syy on joku ihan muu, mutta tunnut kiinnittävän erityisen paljon huomiota juuri tuohon asiaan. Sen seurauksena et sitten vain kiinnitä huomiota yhtä paljon muihin seikkoihin, kun olet jo etukäteen päättänyt, että juuri tämä kyseisen asia on ongelma miehille.

-eri 

Vierailija
290/290 |
23.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen jatkaa esimerkiksi otsikossakin etsit vikoja. Miksi? Haluat löytää vastauksen. Kyllä, mutta mietitään asiaa positiivisemmin siltä kantilta, että mies juuri haluaa sinut - naisen, joka on motivoitunut, urakeskeinen ja hyvin tienaava. Mies, joka kunnioittaa sinua juuri sellaisena ja arvostaa sinua että saavutuksiasi ja kenties on itsekin samanlainen. Kuulostaako paremmalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme