En halua mennä huomenna töihin
Masentaa ja ahdistaa ja harkitsen taas lopareiden ottamista. Ei vaan jaksa. Viikonlopun jälkeen aina vaikea palata arkeen...
Kommentit (24)
Saikkua huomenna ja irtisanomisilmoitus menemään? Näin ajattelin tehdä.
Työttömänä ei murheita töihin menemisestä. Huomenna pitäisi työkkärin virkailijan soittaa kun jätin soittopyynnön. Ihan vain tarkistan että onhan kaikki läksyt tehtynä ja työnhaku voimassa kuten pitäisi olla. Voi olla että kohta ikuisuuskarenssi näiden työkkärin typeryyksien takia.
Perjantai ja lauantai meni selvinpäin mutta huomisen takia aloin jo ottaa kaljaa. Ärsyttää stressata jatkuvasti meneekö päivärahat poikki ja tuleeko karenssi? Ehkä pitäisi ottaa karenssi niin sitten sitä ei enää hermoilisi?
Ymmärrän kyllä aloittajaa, työ vituttaa. Toisaalta työttömyyskin on stressaavaa rahan puutteen takia. Voi että kun töitä voisi jakaa. Vaikka siten että kuukausi töissä ja toinen työttömänä. Haaveena tietty se lottovoitto etei ikinä tarvisi muuta kuin nauttia vain elämästä ilman murheita rahan riittävyydestä.
Syksyyn saakka pitäisi jaksaa töissä, mutta olen ihan loppu jo nyt! Ei siinä kesäloma paljon auta.
Kenenkään ei ole pakko tehdä töitä, ellei halua.
Tehkööt ne , jotka haluavat
En minäkään. Yleensä nukun viikonloppuisin noin 40 tuntia ja vietän sen yksin poistumatta kotoa minnekkään. Nyt tuli oltua laivalla perheen kanssa ja unta sain viikonlopun aikana noin 15 tuntia ja tuntuu että olen elävä zombi. Voisin nukkua koko huomisen, miten mä jaksan tehdä töitä :( Harkitsen että soitan töihin ja valehtelen olevani kuumeessa.
Itsekkään en haluaisi mennä töihin, mutta totuus on että olen työssä aina. Ammatiltani narkomaani
En minäkään, vituttaa pelkkä ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Itsekkään en haluaisi mennä töihin, mutta totuus on että olen työssä aina. Ammatiltani narkomaani
Töitä tehdään yleensä rahan takia ja veikkaan, että sinä et tuosta nettoa. Kantsisko vaihtaa alaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töitä tehdään yleensä rahan takia ja veikkaan, että sinä et tuosta nettoa. Kantsisko vaihtaa alaa...
Ilmaisen asumisen ja syömisen muodossa nettoaa niin että loput rahat voi käytää työhön
Nyt kylläkin sunnuntaina juon vain kaljaa koska pidän oma lomaa enkä jaksa mennä työvälineitä hakemaan, ansaittu loma
No minäpäs aloitan huomenna uudessa työpaikassa! Ei aavistustakaan, millainen paikka ja millainen ilmapiiri! Miettikääs sitä 😂
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Yleensä nukun viikonloppuisin noin 40 tuntia ja vietän sen yksin poistumatta kotoa minnekkään. Nyt tuli oltua laivalla perheen kanssa ja unta sain viikonlopun aikana noin 15 tuntia ja tuntuu että olen elävä zombi. Voisin nukkua koko huomisen, miten mä jaksan tehdä töitä :( Harkitsen että soitan töihin ja valehtelen olevani kuumeessa.
Jos sinä et liioitellut nukkumisaikaasi n. kaksinkertaiseksi, niin kannattaa hakeutua pikimmiten tutkimuksiin. Joku fyysinen sairaushan sulla selvästi on.
Olenko ainoa, joka menee ihan hyvällä mielellä töihin? En jaksaisi maata koko päivää kotona. Menen mielelläni töihin.
Mee ap vuorotyöhön. Siinä ei ole tota sunnuntaiahdistusta!
Vuorotyö voisi olla ap:lle sopiva. Moni vuototöissä oleva tuttuni kokee, ettei jaksaisi millään viikkotyötä. Tai onko vika itse työpaikassa tai työyhteisössä, jolloin työ alkaa ahdistaa? Työpaikan vaihto voisi tehdä hyvää. Tsemppiä kuitenkin työpäivääsi!
Minuakin ahdistaa töihin meneminen. Meillä on ollut surua viikonloppuna. En ole juurikaan nukkunut. Toisaalta mukavaa päästä tekemään tavallisia juttuja ja saada ajatukset välillä muualle.
Tsemppiä kaikille!
Olenko seinähullu, kun pidän työstäni ja odotan aina innolla uutta huomenta? (Tosin tämä intoilu alkoi vasta raitistuttuani ja vaihdettuani uuteen työpaikkaan...)
Vierailija kirjoitti:
Olenko seinähullu, kun pidän työstäni ja odotan aina innolla uutta huomenta? (Tosin tämä intoilu alkoi vasta raitistuttuani ja vaihdettuani uuteen työpaikkaan...)
Kuinka kauan olet ollut nykyisessä työssäsi? Alkuinnostus on ihan normaalia, mutta katsotaan tilannetta parin vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, joka menee ihan hyvällä mielellä töihin? En jaksaisi maata koko päivää kotona. Menen mielelläni töihin.
En ''makaa'' koko päivää kun olen kotona. Puuhailen kotihommia, askartelen lapsen kanssa, käyn lenkillä, joogaan, teen ruokaa, leivon, luen kirjoja, hoidan kasveja, teen käsitöitä ja pieniä projekteja kuten nyt on tekeillä valokuvakirja viime vuoden juhlissa ym. otetuista valokuvista. Keksin vaikka mitä paljon mielekkäämpää kotona tehtävää juttua kuin töihinmeno. Eikä työni edes ole mitään hirveää, se on vain tylsähkö osa elämää. Haaveilen bed&breakfast-tyylisen paikan omistamisesta, mutta se ei ole realistinen haave, joten menen arkisin 8-16 työhöni ja sunnuntaisin manaan viikonlopun ja vapauden loppumista.
Samma här