Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ananasraasteen miessekoilut

Vierailija
10.04.2017 |

http://ananasraaste.indiedays.com/2017/04/10/fck-men/

Loistava esikuva kaikille häntä seuraaville 10-14 vuotiaille tytöille. Eletään huhtikuun alkua ja alkuvuoden aikana ehtinyt olla jo kolme "suhdetta" ja yksi jopa ah niin vakava että nyt on elämä hajalla.

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran joutunut kuulemaan Sinin ja Ainon juttuja eräällä julkisella paikalla ja voi jessus että oli raskasta! Jutut olivat kuin 16-vuotiaiden suusta. Miesasiat käytiin läpi kikattaen ja sitten otettiin someen vähän kuvaa ja videota. En olisi ikinä uskonut heitä parikymppisiksi muuta kuin ulkonäön perusteella! Ainon tunnistin naamasta, Sinistä en ollut koskaan ennen kuullutkaan.

Vierailija
42/81 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän tekstin kirjoittamiseen meni monta tuntia itkua tihrustaessa? Ei hyvää päivää tätä nyky"aikuisten" menoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa. Ja säälittävää.

Vierailija
44/81 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiä sentään mukavampi lukea kuin katsoa noita videoita. En meinaa saada millään selvää kun ässät on yhtä sössötystä ja ällääkään ei osaa lausua? Olisiko joku puhekurssi paikallaan ennenkuin alkaa tosissaan "sisällöntuottajaksi"

Vierailija
45/81 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinin Ainon kanssa tekemä spill your guts or fill your guts -video oli todella kiusallista katsottavaa, enkä loppuun asti viitsinytkään katsoa. Mitä lie tehnyt ilmaisen autokyydin eteen.

Vierailija
46/81 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ihmisen puhetyyli olla noin ärsyttävä? Ei pelkästään älläviat vaan toi sanojen venyttäminen ja vinkuminen ja finglish.

Vierailija
47/81 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avautuminen jatkuu blogissa :)

Vierailija
48/81 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenillanjuttukin voi näköjään jollekin olla Mr. Big 😂

Vierailija
49/81 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilauma tietysti yrittää lohduttaa ja samaistua tän kolmekymppisen juttuihin, huhhuh

Vierailija
50/81 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää muija on vaan liian nuori bloggaamaan suhdeasioista koko väelle. Kohdeyleisö: teinit näkevät ongelman, aikuisemmat kokeneet monet hutivedot kuulleet ja nähneet eivät näe tätä ongelmaa. Hän on vielä liian nuori etsimään mr.rightia ja siksi nämä suhteet kaatuvat. Lapsina näitä vielä leikitään joten hukkaan postaa näitä vakavasti otettavalla aiheella ihmisen elämässä.

Vi*un teinit

Vierailija
51/81 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v ja käyttäytyy kuin teini!

Vierailija
52/81 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 28-vuotiailla on tuossa elämänvaiheessa jokin korkeakoulututkinto, ura, puoliso, elämänkokemusta ja kypsyyttä ja ehkä mahdollisesti jo lapsiakin.

Mitäs tämä neiti on saanut aikaan? Vielä lähes kolmikymppisenä roikkuu kavereissaan, ketkä haluaisivat jo siirtyä perhe-elämään. Ei vieläkään hallitse juomistaan. Roikkuu kiinni miehissä keitä kyseinen pissaliisa ei kiinnosta. Kuvailee omaa naamaansa someen ja saa siitä rahaa.

Vierailija
53/81 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsilauma tietysti yrittää lohduttaa ja samaistua tän kolmekymppisen juttuihin, huhhuh

Eiköhän esiteinien ja teinien ole helpompi samaistua Siniin, kuin yli 20-vuotiaiden.. 

Vierailija
54/81 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän Siniä. Tosin en tiedä, paljonko asiaan vaikuttaa se että olen itse todella rikkinäinen ihminen enkä ole eläissäni kertaakaan kokenut tervettä miessuhdetta (ellei nyt aikuisiällä veljiä lasketa). Olen itse siis hyvin takertuva ja niin epävarma miesjutuissa, että kiinnostun lähes kenestä tahansa joka osoittaa vähänkään huomiota minulle. Ja jokaisesta "jutun" päättymisestä olen naurettavuuteen asti rikki. Tiedän, ei todellakaan ole tervettä, mutta juuri siksi pyrin pysymään erossa miehistä sekä käyn terapiassa.

Tarkoitan tällä siis sitä, että näin epävarma ja -vakaa ihminen voi löytää tekstistä jotain tuttua, jotain samaistuttavaa - mutta mitä se kertoo tekstistä tai kirjoittajasta? Itse en ehkä uskaltaisi kasvoillani kertoa tuollaisista asioista.

Vierailija
55/81 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä 28-vuotiailla on tuossa elämänvaiheessa jokin korkeakoulututkinto, ura, puoliso, elämänkokemusta ja kypsyyttä ja ehkä mahdollisesti jo lapsiakin.

Mitäs tämä neiti on saanut aikaan? Vielä lähes kolmikymppisenä roikkuu kavereissaan, ketkä haluaisivat jo siirtyä perhe-elämään. Ei vieläkään hallitse juomistaan. Roikkuu kiinni miehissä keitä kyseinen pissaliisa ei kiinnosta. Kuvailee omaa naamaansa someen ja saa siitä rahaa.

Voi luoja. Kaikkien 30-vuotiaiden on hyvä asua jo omistusasunnossa, käydä vakituisessa työssä, odottaa vähintään toista lastaan... Vähän epäilen tuotakin ettäkö Sinin kaverit haluaisi jo siirtyä perhe-elämään. Ettekö te käy/käynyt 28-vuotiaana ulkona ja juonut alkoholia jopa niin paljon että tulitte humalaan? 

Mitä se kuuluu kellekään muulle valmistuuko joku 20-vuotiaana vai 50-vuotiaana, jos ei tee lapsia ollenkaan, jos on sinkku vielä 45-vuotiaana tai vaikka aina, jos ei osta koskaan taloa... Ahdistaa ajatusmaailma ja normit jotka tukehduttaa ihmisiä muotteihin ja odotuksiin. Joo, saa kommentoida "menikö tunteisiin" jos se sua helpottaa, kyllä meni. 

Vierailija
56/81 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Kaikkien 30-vuotiaiden on hyvä asua jo omistusasunnossa, käydä vakituisessa työssä, odottaa vähintään toista lastaan... Vähän epäilen tuotakin ettäkö Sinin kaverit haluaisi jo siirtyä perhe-elämään. Ettekö te käy/käynyt 28-vuotiaana ulkona ja juonut alkoholia jopa niin paljon että tulitte humalaan? 

Mitä se kuuluu kellekään muulle valmistuuko joku 20-vuotiaana vai 50-vuotiaana, jos ei tee lapsia ollenkaan, jos on sinkku vielä 45-vuotiaana tai vaikka aina, jos ei osta koskaan taloa... Ahdistaa ajatusmaailma ja normit jotka tukehduttaa ihmisiä muotteihin ja odotuksiin. Joo, saa kommentoida "menikö tunteisiin" jos se sua helpottaa, kyllä meni. 

Mä oon kans kolmekymppinen ja oon käynyt niin kovan elämäm_kovan_koulun, että oon a) tyytyväinen kun olen hengissä ja b) tyytyväinen vakituloista, vaikka palkka on mitä on. Musta kuulostaa jopa hassulta hössöttää, että tässä ja tuossa iässä sitä ja tätä kun sekin on varsinainen ihme, että kykenee hengittämään. Joojoo.

Vierailija
57/81 |
12.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä. En. Vaan. Kestä. Ihmisiä.

Kikattavat teinit ja aikuiset jotka käyttäytyy ku teinit. Ääääää :'(

Vierailija
58/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tänään Ananasraasteen keskustassa. Vähän meinasi naurattaa. :D

Ap

Vierailija
59/81 |
13.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kattoa sitä uutta videota jossa kertoi jotain kommentteja mitä on saanut (?). En päässyt alkua pitemmälle, en jaksa kuunnella sen sössöttävää kikattelevaa puhetyyliä. Okei puhevioille ei ehkä mitään voi, mutta sen jatkuvan hihihihahahihimhmhhmhihihmhih vois jättää pois...

Vierailija
60/81 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin kattoa sitä uutta videota jossa kertoi jotain kommentteja mitä on saanut (?). En päässyt alkua pitemmälle, en jaksa kuunnella sen sössöttävää kikattelevaa puhetyyliä. Okei puhevioille ei ehkä mitään voi, mutta sen jatkuvan hihihihahahihimhmhhmhihihmhih vois jättää pois...

Ja kun ne eivät olleet edes hauskoja?? Mainosti myös lukevansa tinder- ja whatsappkeskusteluja ääneen ja sit ne oli tyyliin 'se laitto moi ja mä vastasin vaan lol hihihihiihihhi siis pelkän lol hahahahahah ja sen jälkeen en oo kuullu siitä'