Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ananasraasteen miessekoilut

Vierailija
10.04.2017 |

http://ananasraaste.indiedays.com/2017/04/10/fck-men/

Loistava esikuva kaikille häntä seuraaville 10-14 vuotiaille tytöille. Eletään huhtikuun alkua ja alkuvuoden aikana ehtinyt olla jo kolme "suhdetta" ja yksi jopa ah niin vakava että nyt on elämä hajalla.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe. Taitaa olla silleen, että joku mies on heittäny viestillä pari kertaa, niin typy luulee miehen haluavan häntä välittömästi kanssaan loppuelämän kestävään suhteeseen. Tytsyllä on liian suuret luulot itsestään ja luulee miesten vonkaavan häntä kilvan. Tuollaista draamailijaa ei kukaan mies jaksa katsoa pidemmän päälle. Monella on elämässään ihan oikeitakin ongelmia ja siihen päälle vielä joku vedettäväksi perässä ja kannateltavaksi, niin harvempi mies jaksaa.

Vierailija
22/81 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en tiedä kuka "ihanneikänen" 33-36v mies tollasta kattelis tosissaan. Kyllähän ulkopuolelta sen tajuaa mitä ne miehet tolta haluaa ja eksät vonkaa, ja sitä vissiin helposti myös saa. :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on mua kaks vuotta nuorempi! Ehkä siinä on puolensa, että oon elänyt raskaan elämän.

Vierailija
24/81 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista kitinää, en jaksanut edes lukea loppuun. Mutta onhan se jostain sisältö elämäänsä revittävä.

Vierailija
25/81 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slutshamea en kestä laisinkaan, mutta jotenkin Ananasraasteen tekstistä tuli sellainen fiilis, että tekisi mieli vain taputtaa Siniä päähän ja sanoa että kyllä se siitä. Kauheen dramaattista, kauheen yliampuvaa - sekä jotenkin... lapsellista? Olen itse "huomattavasti" nuorempi (22v), enkä todellakaan enää jaksaisi tuollaisia miessäätöjä. Tulee myös jotenkin outo fiilis tuosta perään viestittelystä... 

Vierailija
26/81 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa kyseistä ihmistä missään somessa, nimi on tuttu mutta siis.. Voi luoja miten kiusallinen teksti! Niin kliseinen ja niin olevinaan ainutlaatuinen. Muistan kirjoitelleeni vastaavia joskus 15-vuotiaana :D "Ihanat" noi englanninkieliset mietelauseetkin aina välissä, kun suomi ei vaan riitä.. 

Kaiken kruunaa noi myötähäpeää aiheuttavat Sinkkuelämää-kuvat tekstin välissä, onko mitään kliseisempää parisuhdepostaukseen kun jotkut Sinkkis-filosofiat?! 

Vierailija
27/81 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta iästä ....meinasin kysyä, että mit vit onx tää teini palsta????

.

hips heijaa zensuurille vaan! 

Vierailija
28/81 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän miettiä, että kenelle ja miksi tuo teksti on kirjoitettu?! Ei kukaan pikkufanikaan jaksa tuollaista jaaritusta lukea, tietämättä mistä on kyse. Kertoo suhdesekoiluistaan muttei kuitenkaan kerro.

Vierailija
29/81 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 10v nuorempi ja tosiaan toivon että 10v päästä mun elämässä on jotain muuta sisältöö ku blogin kirjotus ja nolojen YouTubevideoiden tekeminen mua 15v nuoremmille pikkulapsille. Niin ja jokaviikonloppunen ryyppääminen ja yhen yön jutut.

Vierailija
30/81 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja nyt tätä tekstiä mainostavaan Instagramkuvaan ovat kommentoineet kymmenet pikkutytöt jotka toivottaa Sinille haleja ja tsemppiä ja voimia ja suitsuttavat miten hän on niin rohkea ja vahva ja kunnioitettava nainen.

Vierailija
31/81 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä pointin tekstin takana ja tunnistan itseni nuorempana. Itselläni oli vahva kontrolli itsestä ja omista tunteista vaikean eron jälkeen, enkä antanut itselleni lupaa ihastua, saatikka rakastua. Pelkäsin epäonnistumista ja kun vihdoin uskalsin tuntea jotain, pettymyksiä pettymysten jälkeenhän sieltä tuli. Eikä se tuntunut hyvältä.

Vierailija
32/81 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eihän surussa ole mitään väärää. Varsinkin, sen jälkeen mitä mä olen joutunut kestämään tässä kevään mittaan." Tää tyyppi saa pari baarista napattua yhen yön juttua jotka ei johtaneetkaan elämänmittaiseen parisuhteeseen (kuka yllätty käsi ylös) kuulostamaan siltä kun ois tapahtunu joku suurempikin kriisi. XD

Jotkut on niin parisuhdeihmisiä että se voi olla iso juttu. Ja jos vaikka luottamus on jollain lailla petetty niin ei ole ihme että on rikki. Ja tämä asia voi olla vain jäävuoren huippu. Joka tapauksessa, ei toisen tunteita voi mitätöidä.

Vierailija
33/81 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida osua tämä teksti blogin kohdeyleisöön, joka on n. 12-15 vuotiaat lapset

Vierailija
34/81 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten nämä uinot ja sinit saa jotain tyydytystä siitä että pikkutytöt palvovat heitä ja suitsuttavat maasta taivaisiin. Sitten kuvaillaan kännivideoita ja annetaan ihan älyttömän hyvää esimerkkiä nuoremmille.

Vierailija
35/81 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa heijastua surkea isä-tytär -suhde suoraan näihin miessuhteisiin, ei kai kukaan tervejärkinen suhtautuisi tuolla tavalla yhden illan juttujen loppumiseen?

Vierailija
36/81 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tämä Sinin elämänmuutos oli, mikä jäi toteuttamatta tämän elämänsä rakkauden astuessa kuvioon? Eikös Sini ollut myymässä tavaroitaankin jo pois vai muistanko väärin?

Vierailija
37/81 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo vähän korni teksti, voimalauseet ja Sinkkuelämää jne, enkä usko että jaksaisin Siniä esim. kaverina ollenkaan, mutta... Toi asian kirjoittaminen on varmasti auttanut Siniä edes jotenkin, ja sehän on vaan hyvä juttu. Kyllä mä muistan tollasia fiiliksiä sinkkuajoilta, se kaikki tuntuu jotenkin tosi dramaattiselta ja elämää kuluttavalta kun on sinkku ja ihmisiä tulee ja menee. Oon Sinin kanssa saman ikäinen, mutta en näe Siniä mitenkään "lapsellisena". Ei mun "tyylinen" ihminen yhtään, mutta annan olla. 

Vierailija
38/81 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tämä Sinin elämänmuutos oli, mikä jäi toteuttamatta tämän elämänsä rakkauden astuessa kuvioon? Eikös Sini ollut myymässä tavaroitaankin jo pois vai muistanko väärin?

En tiedä, mutta jos suunnitellun ja odotetun elämänmuutoksen jättää toteuttamatta pari viikkoa sitten tavatun baarituttavuuden takia niin ei voi syyttää kuin itseään.

Vierailija
39/81 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jessus mikä sekopää.

Vierailija
40/81 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa aika tasapainottomalta ihmiseltä, mieli muuttaa suuntaa kuin tuuliviiri. Varmasti raskasta lähipiirille