Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ananasraasteen miessekoilut

Vierailija
10.04.2017 |

http://ananasraaste.indiedays.com/2017/04/10/fck-men/

Loistava esikuva kaikille häntä seuraaville 10-14 vuotiaille tytöille. Eletään huhtikuun alkua ja alkuvuoden aikana ehtinyt olla jo kolme "suhdetta" ja yksi jopa ah niin vakava että nyt on elämä hajalla.

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
14.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin kattoa sitä uutta videota jossa kertoi jotain kommentteja mitä on saanut (?). En päässyt alkua pitemmälle, en jaksa kuunnella sen sössöttävää kikattelevaa puhetyyliä. Okei puhevioille ei ehkä mitään voi, mutta sen jatkuvan hihihihahahihimhmhhmhihihmhih vois jättää pois...

Ja kun ne eivät olleet edes hauskoja?? Mainosti myös lukevansa tinder- ja whatsappkeskusteluja ääneen ja sit ne oli tyyliin 'se laitto moi ja mä vastasin vaan lol hihihihiihihhi siis pelkän lol hahahahahah ja sen jälkeen en oo kuullu siitä'

Tuli kyllä niiiin myötähäpeä tuosta videosta. Juuri tuo, että sssiisss LOL mä kysyin siltä että Onks sen jääkaapissa viiniä, hahahaha. 

Olin muuten tänään kaupassa pääsiäismunaostoksilla ja tajusin ensimmäistä kertaa, kenelle ne Rähinän suklaamunat on suunnattu, joissa lukee "Todella kova muna" tai "Muna menee suuhun." Voin niin kuvitella, kuinka Sini ostaa niitä ja hihihihi siis tajuuttekste muna menee suuhun, hahahaa siis lol täs viitataan sexiin hihihihihi

Vierailija
62/81 |
15.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin kattoa sitä uutta videota jossa kertoi jotain kommentteja mitä on saanut (?). En päässyt alkua pitemmälle, en jaksa kuunnella sen sössöttävää kikattelevaa puhetyyliä. Okei puhevioille ei ehkä mitään voi, mutta sen jatkuvan hihihihahahihimhmhhmhihihmhih vois jättää pois...

Ja kun ne eivät olleet edes hauskoja?? Mainosti myös lukevansa tinder- ja whatsappkeskusteluja ääneen ja sit ne oli tyyliin 'se laitto moi ja mä vastasin vaan lol hihihihiihihhi siis pelkän lol hahahahahah ja sen jälkeen en oo kuullu siitä'

Tuli kyllä niiiin myötähäpeä tuosta videosta. Juuri tuo, että sssiisss LOL mä kysyin siltä että Onks sen jääkaapissa viiniä, hahahaha. 

Olin muuten tänään kaupassa pääsiäismunaostoksilla ja tajusin ensimmäistä kertaa, kenelle ne Rähinän suklaamunat on suunnattu, joissa lukee "Todella kova muna" tai "Muna menee suuhun." Voin niin kuvitella, kuinka Sini ostaa niitä ja hihihihi siis tajuuttekste muna menee suuhun, hahahaa siis lol täs viitataan sexiin hihihihihi

Enpä voisi enempää samaa mieltä olla! Jotenkin jälkijättöisen ja lapsellisen oloinen. Kasvattanut kovan ja kylmän kuoren, mutta taitaa sisältä olla lopulta aika "heikko". Tai enempi haavoittuvainen. Voisi ehkä aikuistua hiukan, kauhea myötähäpeä tulee noista videoista. Me harrastettiin tuota poikien viesteille kikattelua silloin, kun oltiin kasiluokalla. Kultaiset muistot. Ja häpeä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! 😀

Vierailija
64/81 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmassa postauksessa kertoo olleensa mökillä, onkohan uusi poikaystävä kyseessä joka on ollut mukana? 

Vierailija
65/81 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ananasraasteella joku uus mies?

Vierailija
66/81 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman raskain finglish-sönkkö on muuttanut Espanjaan! Hurraa.

Vierailija
67/81 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh, musta on kiva, että Sini on vihdoin saanut tehtyä haaveilemansa muuton. Vaikuttaa onnelliselta videoissaan.

Vierailija
68/81 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jep. Isi, lähetä rahaa. 😂

Vierailija
69/81 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea juttua, mutta vaikuttaa siltä, että tyyppi on liian epäitsevarma ja sen takia ruokkii fuckboy-ilmiötä, kun ei osaa vaatia miehiltä yhtään mitään. Tyytyy johonkin säätämiseen kunnes mies kyllästyy.

Vierailija
70/81 |
30.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin tolle tekstille täysin. Kunnon teini-tilitys;,,, D Voi tätä myötähäpeää, no ei nyt kai, ei myötähävetä yhtään vaan naurattaa :Dd

Vierailija
71/81 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
72/81 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaanko Sinin elää ihan omaa elämäänsä ja mun mielestä hän saa julkaista ihan sellasia tekstejä, kun haluaa. Jos ei jutut kiinnostaa tai se saa aikaan näinkin suurta vihaa niin miksi sitten Siniä pitää seurailla? Voi hyvänen aika aikuiset ihmiset!

Vierailija
73/81 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kuka lie tämä... ai taitaa olla ko. bloggaaja

Vierailija
74/81 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!❤

Vierailija
75/81 |
24.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhu eksyin ekaa kertaa tänne vauvapalstalle ja ei herranjumala te ootte kamalia. Onneks mun elämä ei oo näin sisällötöntä, että pitäis täällä haukkua ja pönkittää omaa itsetuntoaan mollaamalla toisia.

Vierailija
76/81 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mitä kommentteja.

Vierailija
77/81 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ananasraaste eronnut?

Vierailija
78/81 |