Ananasraasteen miessekoilut
http://ananasraaste.indiedays.com/2017/04/10/fck-men/
Loistava esikuva kaikille häntä seuraaville 10-14 vuotiaille tytöille. Eletään huhtikuun alkua ja alkuvuoden aikana ehtinyt olla jo kolme "suhdetta" ja yksi jopa ah niin vakava että nyt on elämä hajalla.
Kommentit (81)
Joo, nyt tuli Sinin kerrottua hippasen liikaa... Haluaako todella tieten tahtoen antaa itsestään jakorasian kuvan?
Muutenkin ärsyttävä, joka toinen sana vittu ja raskaan kuuloinen ällävika. Ketkä yrityksistä buukkaavat näinä sinejä ja uinoja mainostamaan yrityksiään? Haloo.
Jotenkin todella korni teksti. Mikä saa ihmisen jakamaan kaiken netissä, miksei yksityiset asiat voi pitää yksityisinä?
En tykkää slutsheimauksesta, mutta ei toi retostelukaan ole kaunista.
Ketä kiinnostaa jonkun paskablogistin edesottamukset???
"Oli pitkiä soittoja mun ennustajalle, että mitä mä nyt teen. Koska ekaa kertaa mun elämässä musta oikeesti tuntui, että tartten joltain ylemmältä taholta apua. Vaikka terapia tunteja oli Jennyn kanssa vietetty satoja, niin halusin vaan, että joku kertoo mulle, mitä tehdä. Mitä mä teen, oikeesti."
Suora lainaus. Mitä?
Vierailija kirjoitti:
"Oli pitkiä soittoja mun ennustajalle, että mitä mä nyt teen. Koska ekaa kertaa mun elämässä musta oikeesti tuntui, että tartten joltain ylemmältä taholta apua. Vaikka terapia tunteja oli Jennyn kanssa vietetty satoja, niin halusin vaan, että joku kertoo mulle, mitä tehdä. Mitä mä teen, oikeesti."
Suora lainaus. Mitä?
Toi :) :)
"Mun ennustajalle".
Minkä ikäinen tää ihminen on? ja onko siis jotenkin suosittu bloggaaja? Kuulostaa ihan joltain 16-vuotiaalta, joka kuvittelee olevansa suurikin julkkis.
"Eihän surussa ole mitään väärää. Varsinkin, sen jälkeen mitä mä olen joutunut kestämään tässä kevään mittaan." Tää tyyppi saa pari baarista napattua yhen yön juttua jotka ei johtaneetkaan elämänmittaiseen parisuhteeseen (kuka yllätty käsi ylös) kuulostamaan siltä kun ois tapahtunu joku suurempikin kriisi. XD
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen hän on?
28v... ei uskoisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen hän on?
28v... ei uskoisi
Oikeesti??? :D Vaikuttaa ennemmin parikymppiseltä kuin kolmekymppiseltä.... Apuaaa.
Joo tässähän normaali kolmekymppinen fiksu nuori aikuinen.
Sini on rohkee kun uskaltaa olla noin avoin blogissaan. Harva tuohon pystyy! Se on paljon pahempaa jos kieltää tunteensa ja väittää kaikille olevansa ok..Iso peukku noin henkilökohtaiselle tekstille. Blogeissa on ihan liikaa sitä pintaliitoa ja täydellisiä kuvia. Ketä sellainen oikeasti kiinnostaa. Musta ainakin parhaita bloggaajia on ne ketkä on aitoja omia itsejään niinkuin Auroora Aamurusko, Emmi Tissari ja Ananasraaste. Kuka muka määrää sen miten 28-v. muijan pitäisi käyttäytyä?
Miksi mun kommentti poistettiin? Eikö tänne saa linkata youtube-videoita?
En jaksanut edes lukea loppuun, aivan kauheaa ininää ihmiseltä, jolla ei ole oikeita ongelmia
Onhan se kamalaa jos ei ensimmäisenä baarista tai tinderistä mukaan tarttuva mies olekaan se oikea. Traagista jos se ei ole myöskään toinen tai kolmas.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut edes lukea loppuun, aivan kauheaa ininää ihmiseltä, jolla ei ole oikeita ongelmia
Aivan salettiin on psyykkeen ja itsetunnon/itsensä kunnioittamisen, sekä itsensä hyväksymisen ja rakastamisen kanssa ongelmia.
Niin yleistä noille nykyajan pissiksille, kun on vähän "vaikeeta"
"Olisi vaan niin läppä jakaa näitä asioita, ainut ongelma on kun oon aika varma, että ei menisi kauan kun ne toiset osapuolet olisivat täällä lukemassa juttuja myös, ja eivät ehkä olisi kovin tyytyväisiä. Varsinkin kun on tilanteita, missä esimerkiksi parin viikon takainen eksä vonkuu takas ja tämän hetkinen on autuaan tietämätön asiasta. Ei passaa sekoittaa pakkaa sen enempää :D Ehkäpä voisin alkaa kirjoittaa oman elämäni sinkkuelämää palstaa tietokoneelle ja aina kun matka jatkuu seuraavaan mieheen niin tuo vanhoja tarinoita päivänvaloon."
Parin viikon takainen eksä? Montako eksää tällä on? Ketkä kaikki lasketaan eksiksi? Jokainen yhden yön juttu?
Ketä voi kiinnostaa joku porkkanaraaste?
Ymmärrän tekstin pointin, mutta tuo tilitys menee vähän yli. Hän on mua muutaman vuoden vanhempi ja elämä tuntuu olevan draamaa täys miessäätöjensä vuoksi. Vaikea samaistua tuollaiseen. Ehkä tuota ei olisi kuitenkaan tarvinnut julkaista suurelle yleisölle.