Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin tänään tuttavallani, ja ärsytti aivan mielettömästi häne kotinsa, kaikki huoneet

Vierailija
23.03.2006 |

eri väriset. keittiö keltainen, olohuone punainen, makuuhuone sininen ja lasten huone vihreä. Jotenkin se ärsytti.

Olihan siinä plussaa se, että keittiö tosiaa oli keltainen, ettei sinne oltu muita värejä sotkettu ja sama asia kaikissa muissakin huoneis. Mun mielestä paljon tyylikkäämpää, että koko asunto samaa väriä, tai ainakin samaa sävyä.

" makunsa" kullakin

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo on ap:lla helppo elämä kun jaksaa ärsyyntyä tuttavan sisustuksesta

Vierailija
2/24 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meillä saisi lapset päättää, niin koko kämppä olisi vaaleanpunainen tai sitten sininen. Jos taas äiti sais päättää, kaikki huoneet olisivat ihana hillityä, vaaleaa/ valkoista. Jos taas isä saisi päättää, no siitä ei kait tulis yhtään mitään.



Kompromissejä on vaan tehtävä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koti on jokseenkin tuollainen, ja musta se on ihana. Meillä vaan kaksio, mutta makkari sininen, keittiö vihreä ja olkkari keltainen, josta yksi seinä oranssi.



Henkilökohtaisesti en voi ymmärtää ihmisiä, jotka maalaavat kämppänsä valkoiseksi, mutta ei se mua kyllä ärsytäkään. Itse pidän väreistä.

Vierailija
4/24 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No emmä pahaksikaan panis, jos joku, esim. tämä tuttavani pyytäis multa vähän neuvoa sisustukseen, koska se on itsekin huomannu kuinka kaunista ja tyylikästä meillä on.

Samaa sävyä kaikki, niin hillittyä

Vierailija
5/24 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla kaverilla vaan uusi kämppä, niin heti alkoi v...tuttaa

Vierailija
6/24 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitäisikö ystäväsi sisustaa kotinsa sellaiseksi, mistä SINÄ pidät eikä omien mieltymystensä mukaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut, että kaverisi jospa kaverisi ei pidä alkuunkaan sinun kämpästäsi??

Jos hän ei IKIMAAILMASSA voisi sisustaa omaa kotiaan niin kuin sinä. Mistä tiedät, jos han vaikka pitääkin sinun asuntoasi mielettömän tylsänä ja liian ankeana kun siellä on niiiiiiin hillittyä...?

Vierailija:


No emmä pahaksikaan panis, jos joku, esim. tämä tuttavani pyytäis multa vähän neuvoa sisustukseen, koska se on itsekin huomannu kuinka kaunista ja tyylikästä meillä on.

Samaa sävyä kaikki, niin hillittyä

Vierailija
8/24 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkipäivän väriterapiaa. Toiset tykkää toiset ei. Ymmärrän kyllä ihmisiä jotka pitävät tietynlaisesta harmoniasta värien suhteen. Onneksi voi laittaa kotinsa oman maun mukaan viihtyisäksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse ollaan värikäs ja räiskyvä perhe!



Mutta itse saat siellä asua ja olla onnellinen, suothan sen kuitenkin toisillekin?

Vierailija
10/24 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksikö kun me suomalaisetkin tunnumme hillitsevän ja hallitsevan kaiken sisälle ettei mitään elämää mielellään näy ulospäinkään? Joskus tekis itse kullekin hyvää vähän revitellä elämässään ja repästä vaikka vähän väriä seinään. Se nyt on vielä aika harmitonta. Oletko ehkä kateellinen ystävällesi, kun mieleesi hiipii ajatus että hän ehkä elää elämäänsä täydemmin ja aidommin kuin sinä, ja on ehkä vielä onnellinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkeasi vielä verisuoni päästä mikäli erehtyisit kylään...

Vierailija
12/24 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis meillä käynyt? meillä on kyllä sininen keittiö, ei keltanen mutta kuitenkin.. !0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on jumalattoman tylsä ja yksitoikkoinen väri.

Vierailija
14/24 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on väriä, just melkein kuin ap:n kaverilla. Me viihdytään loistavasti. Mehän siellä värien keskellä asutaan. Ei siitä tarvitse kenenkään ärsyyntyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


No meillä ei ole vielä tänään käynyt vieraita, joten et ole ainakaan meillä käynyt, vaikka meillä joka huone erivärinen ja eri tyylinen onkin :)



Meidän koti on meidän perhettä varten. Ei ehkä ihan tavallinen, mutta sellainen jossa me hyvin viihdymme :)



Olemme mieheni kanssa molemmat kotoisin perheistä, joissa koko asunto saman tyylinen ja " arvokkaan oloinen" . Ei meille sellaista ;)

Vierailija
16/24 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää koko jutsakahan olikin vain provo:) tiesin, et te käytte kimppuun...

t.mullakin aika värikäs koti

Vierailija
17/24 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitään niin tylsää kuin Ikea-tyyli ja valkoiset seinät....

Vierailija
18/24 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ap:n linjoilla, meillä kaikki seinät beigen väriset ja tykkään kovasti. Monet varmaan ajattelee että meillä tylsän näköistä, ja minä en taas voi sietää värikkäitä eri värisiä seiniä.

Kaverilla on punainen olohuone ja mä saan päänsäryn siitä

ja mun beiget seinät varmaan nukuttaa kaveriani. :)



Kuten ap sanoi MAKUNSA KULLAKIN>

Vierailija
19/24 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneessa ja vessassa tummanpunaista ja muuten beigeä.. Just mietitään, että mitä värejä laitettaisiin keittiöön ja makuuhuoneeseen.. Ehkä vedetään keittiö oranssiksi, sellaiseksi kirkkaan täyteläiseksi ja makuuhuone joko vihreäksi tai harmaaksi ;)

Vierailija
20/24 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onni siinä on että SINÄ et siellä asu, ystäväsi varmaan on tyytyväinen kotiinsa ja niinhän se pitää ollakin että kaikkila oman näköisensä koti olkoon sit vaikka kokonaan mustaksi maalattu!!