Kävin tänään tuttavallani, ja ärsytti aivan mielettömästi häne kotinsa, kaikki huoneet
eri väriset. keittiö keltainen, olohuone punainen, makuuhuone sininen ja lasten huone vihreä. Jotenkin se ärsytti.
Olihan siinä plussaa se, että keittiö tosiaa oli keltainen, ettei sinne oltu muita värejä sotkettu ja sama asia kaikissa muissakin huoneis. Mun mielestä paljon tyylikkäämpää, että koko asunto samaa väriä, tai ainakin samaa sävyä.
" makunsa" kullakin
Kommentit (24)
eri värejä.Ja sulle ei kuulu paskan vertaa kaveris asunto asiat-Kateellinen kääkkä
kuvastaa omaa luonnetta. Ja siksi meillä jokaisella on oma persoonallinen kotimme - onneksi kaikki erilaisia. Rohket ja värikkäät persoonat tekevät omalla tavallaan ja rauhalliset & tasaiset omallaan. Eihän sitä todella voisikaan asua/viihtyä toisen sisustamassa kodissa niin hyvin kuin itseä varten tehdyssä. Ja minä olen iloinen siitä, että löytyy niin monenlaisia hienoja koteja. Olisi kurjaa mennä kylään aina oman kotinsa kopioon.
keittiössä keltaiset yläovet (tumman keltaiset oikeen) alaovet tumman oranssit seinät vaaleanpunaiset ja tiskipöydän takana missä nykyaikana kaakelit on musta muovisysteemi... missä valkoisia ohuita pystyraitoja...
sitten yläkertaan menevät rappuset tai siis niiden seinät on liilat, yläkerran toinen huone on vaalenvihreä, toisessa on joku ikivanha 70 luvun tapetti...
alakerrassa oli ennen toinen eteinen kirkkaan oranssi ja toinen myrkynvihreä... olo- ja makuuhuone alakerrasssa oli onneksi nätin vaalean keltaiset...
nyt ollaan pikkuhiljaa maalailtu, mutta keittö pitää tehä kokonaan uusiks joten on turha alkaa maalailemaan... että siinä sulle värejä...
hyvin ollaan tässä asuttu kohta 6 vuotta... oma kun ei ole niin ei oikeen voi mitään tehdä mutta nyt kun ehkä kohta on meidän niin ollaan alettu pikkuhiljaa laittaan paikkoja... toisaalta mitä väliä minkä värisiä on?
kaikki huoneet niitä helvatin hillittyä ja samaa sävyä... Miten sellaisessa tasapaksussa kämpässä pystyy asumaan? onneksi tuollaisia ei hillittyjä ei tuttavapiiriini kuulu