Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten säästää lapsille? Rahastoista tms. tietävät kertokaa mielipiteenne.

Vierailija
23.03.2006 |




Nyt kun palailen töihin, voisi osan lapsilisistä ihan oikeasti ohjata lapsille. Kovasti nyt rahastosäästämisestä on juttua mutta kun en itse siitä ymmärrä yhtään mitään niin olen ihan pankkitätien höynäytettävissä (nehän kauppaa aina sellaista josta itse hyötyy)



Eli pörssihait tms. : mihin sijoittaisit n. 60-80 eur/ kk? Puolet tavalliselle säästötilille, puolet rahastoon vai? Riskin ei pidä olla mitenkään suuri, mutta tuotto saisi olla kuitenkin yli 2% vuodessa.





Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis eikö kukaan säästä lapsilisiä täällä palstalla?????

Vierailija
2/2 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa melko pientä riskiä, joskaan ei valtaisaa tuotto-odotustakaan, mutta taatusti parempaa kuin normaali säästötili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi