Mies , mikä asia on naisessa tärkein kun etsit kestävää parisuhdetta?
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
- Ei tatskoja koko keho täynnä
- Ei eläinhulluutta
- Ei tupakointia
- Ei liika tissuttelua tai biletystä
- Liikunta ei aiheuta harmaita hiuksia
- Tasa-arvoinen ajattelutapa.
- Käy töissä. Tai jos on työtön on joku suunnitelma.
- Jotain kokemusta seurustelusta.
- Ei ole harrastanut yhdenyön juttuja.
- Kykenee sitoutumaanSiinäpä se... Voin sanoa että millään muulla ei ole väliä. Mutta olen varautunut että loppuelämän olen poikamiehenä =D
Terv, sinkkumies 28v
Tää oli aika hyvä lista ja sai itseasiassa ajattelemaan, että ei mulla oo kaveripiirissä ketään, joka täyttäisi listan jokaisen kohdan.
N28
Yhden yö jutut eivät normaalilla itsetunnolla varustettua miestä häiritse. Ne pelottavat niitä miehiä, jotka luulevat että heitä vertaillaan seksikumppanina näihin aiempiin kokemuksiin ja uskovat jäävänsä huonommaksi syystä tai toisesta. Siihen voi toki olla syytäkin.
Ei nyt ehkä ihan näinkään. Naisena sanoisin, että enemmäkin runsaissa yhdenyönsuhteissa rasittaa ihmiskäsitys (naiset reikiä), ja erittäin paljon tautipolitiikka. Jos on yhdenyönjutussa henkilön kanssa, jolla näitä on 100 tältä vuodelta ja ei ole sukupuolitautitestiä tehtynä tuloksineen ennen minua, niin saan noiden 100 mahdolliset taudit tämän tyypin lisäksi. Miehet ei tahdo millään käyttää kondomia, suurin osa vetelee paljaalla. Jos itselläni on sama määrä, niin siinä kohtaa 202 ihmisen mahdolliset taudit. Mm. herpes ei välttämättä näy kantajalla, tai kondyloooma, hiiva myös tarttuu limakalvoilta. Myös oraalissa. Esim. maksullisissa käyvillä on tietty arvomaailma, joka vuotaa läpi ja joka on niin erilainen kuin minulla - koen nämä ihmiset aika raakoina, kamalina, hyväksikäyttäjinä; ei naista arvostavina (miestä, jos nainen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ei eläinhulluutta
- Ei tupakointia
- Kykenee sitoutumaanSiinäpä se... Voin sanoa että millään muulla ei ole väliä. Mutta olen varautunut että loppuelämän olen poikamiehenä =D
Terv, sinkkumies 28v
Hyvä lista, lisäisin tuohon vielä nämä:
-henkisesti tasapainossa
-ei ylipainoa
-ei luonnottomia hiusvärejä
-ei somehuora
-ei lapsia, ainakaan missään tapauksessa useammalle kuin yhdelle miehelleKannattaa ruveta lottoon, on suurempi todennäköisyys saada 7 oikein ku löytää henkisesti tasapainoinen nainen 😂
Eihän siinä kauaa taas mennytkään kun päästiin solvaamaan naisia. Saisko kohta vielä ne perinteiset jutut huoraavasta lompakkoloisesta ja rumasta Suomi lehmästä. Sit toisessa ketjussa mies silmät kirkkaina käskee naisia arvostamaan suomalaista miestä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ei eläinhulluutta
- Ei tupakointia
Terv, sinkkumies 28v
Tää oli aika hyvä lista ja sai itseasiassa ajattelemaan, että ei mulla oo kaveripiirissä ketään, joka täyttäisi listan jokaisen kohdan.
N28
Minä taas tunnen useitakin. Siskontyttönikin kumpikin, 20 ja risat. On toki upeina nuorina naisina kumpikin jo viety.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ei eläinhulluutta
- Ei tupakointia
Terv, sinkkumies 28v
Hyvä lista, lisäisin tuohon vielä nämä:
-henkisesti tasapainossa
-ei ylipainoa
-ei luonnottomia hiusvärejä
-ei somehuora
-ei lapsia, ainakaan missään tapauksessa useammalle kuin yhdelle miehelleEn oikein ymmärrä tätä juttua nyt. Täytän kaikki tämän listan kriteerit ja myös sen edellisen listan kriteerit. Jopa niin, että en juo ollenkaan alkoholia eikä ole yhtään niitä tatuointeja, palkkakin on hyvä ja elämänhallinta kunnossa, rauhallinenkin olen enkä temperamenttinen. Onko tämä oikeasti niin kamalan harvinaista?? Siis että tällainen nainen on olemassa. No, minä en enää ole sinkku nyt silti kuitenkaan, vielä muutama vuosi sitten olin.
N36
No miehille ei kuitenkaan sitten kelpaa ne ns. tavisnaiset. Ne ei edes näe meitä/heitä - kun väittävät, että meitä ei olisi.
Vierailija kirjoitti:
30vnainen kirjoitti:
Myös täälä on 30v nainen jolle täsmää nuo asiat. Toki minäkin olen pitkässä parisuhteessa. Mutta onko tuollaisen naisen löytäminen sit nykypäivänä vaikeaa?
Jos puhuit minun listastani niin oman kokemuksen mukaan on vaikeaa. Nuo ns listan arvot on aika vanhanaikaisia ja useinmiten listan täyttäjät kuten sinäkin olet jo parisuhteessa.
Terv, sinkkumies 28v
No sinkkumies 28, minä täytän kaikki listan kriteerit, ja olen aina täyttänyt ne. Mutta olen 37-vuotias. Haittaako ikäni sinua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinkkumies 28 v, kuka sä oot ja mistä sut löytää!
T. Sinkkunainen 23 v
P.s. Täytätkö itse nuo naiselta vaatimasi ehdot?
P.p.s. Ootko pitkä?😍Aijai särähti korvaan tuo pituuden tärkeys.
Olen 177cm pitkä k
Joten aikalailla keskipituinen. Pääkaupunkiseudulla asun.Niin ja täytän nuo ehdot ja paljon enemmän mutta en vaadi kauheasti muuta.
Lähdetkö kahvelle vai onko pituus probleema?
Terv, sinkkumies 28v
En mä sanonu et se on tärkeetä, se on vaan kivaa. Oot sä mua 3 cm pidempi✌🏻
Paljon enemmän? Kerro toki lisää ;)
En kyl juo kahvia et täytyy varmaan skipata🤔
T. Se sama sinkkunainen 23 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sinkkunainen 23 v
Olen 177cm pitkä k
Joten aikalailla keskipituinen. Pääkaupunkiseudulla asun.Niin ja täytän nuo ehdot ja paljon enemmän mutta en vaadi kauheasti muuta.
Terv, sinkkumies 28v
En näe oikeastaan syytä miksi kertoisin sinulle lisää. Toivottavasti löydät hakemasi miehen.
Terv, sinkkumies 28v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ei eläinhulluutta
- Ei tupakointia
Terv, sinkkumies 28v
N28
Minä taas tunnen useitakin. Siskontyttönikin kumpikin, 20 ja risat. On toki upeina nuorina naisina kumpikin jo viety.
Mistä sä tiedät, että sun siskontytöt ei oo harrastanu yhdenillanjuttuja? Ei niistä nyt varmaan sukulaisille kerrota :D
Sinkkumies 28v vaikuttaa katkeralta tapaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies 28v vaikuttaa katkeralta tapaukselta.
Mitä hittoa? =D
Sellaiset kevyet perustelut olisi hyvä aina lisätä. No en lähde asiaa puimaan muuten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sinkkunainen 23 v
Olen 177cm pitkä k
Terv, sinkkumies 28v
En näe oikeastaan syytä miksi kertoisin sinulle lisää. Toivottavasti löydät hakemasi miehen.
Terv, sinkkumies 28v
heko heko pakit tuli. .... mitä päättelemme miehistä?
Ei liikaa turn-offeja, ja tarpeeksi turn-oneja.
Turn-offeja ovat esimerkiksi tupakointi, liika alkoholin kulutus ja yöelämässä ravaaminen, liika meikkaaminen, liika pinnallisuus (some täynnä selfieitä jne), jos löytyy jo lapsia.
Turn-oneja on samat mielenkiinnonkohteet, melko samanlaiset arvot, persoonallinen luonne, huumori josta tykkään, ulkonäkö jolla erottuu edukseen muista naisista.
Otsikossa on tuo sana yksikkö-muodossa, eli tärkein, ei tärkeimmät. Aivan heti tuli mieleen tuo samat mielenkiinnonkohteet. Vapaa-aikaa kuitenkin enimmäkseen vietettäisiin tehden jotain muuta kuin nukkuen ja nu***en, joten tylsäksi menisi, jos ei voitaisi keskustella yhteisistä intohimoistamme ja puuhata niitä yhdessä. Jos naisen mielenkiinnonkohteita ovat matkustelu, tanssiminen, jooga, ja muut vastaavat, niin en kokisi että kuulumme yhteen. Jos taas jotkut sellaiset asiat jotka minua kiinnostavat, saattaisin kokea että kuulumme yhteen. Riippuen haluanko tutustua kaverina tai romanttisesti, tähän vaikuttaisi muut kohdat.
Luotettavuus.
Mahdollisimman vähän seksikumppaneita.
Sivistys.
Sinkkumiehellä kauhea lista vaatimuksia ja yllättäen alkoi itkemään, kun joku vaatisikin häneltä jotain (pituutta). :D Vitun katkerat kääpiömiehet taas ulisee. XD
Että jaetaan samanlainen elämäntyyli ja yhteiset arvot sekä ajatusmaailma.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ulkonäkö, hoikkuus, sopuisa luonne, käy töissä ja tuo omat rahansa parisuhteeseen, korkea koulutus, liikunnallisuus, älykkyys.
Kaikki muu olisi löytynyt, mutta tuo töissä käynti ei osunut. Elelen osinkotuloilla. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30vnainen kirjoitti:
Myös täälä on 30v nainen jolle täsmää nuo asiat. Toki minäkin olen pitkässä parisuhteessa. Mutta onko tuollaisen naisen löytäminen sit nykypäivänä vaikeaa?
Jos puhuit minun listastani niin oman kokemuksen mukaan on vaikeaa. Nuo ns listan arvot on aika vanhanaikaisia ja useinmiten listan täyttäjät kuten sinäkin olet jo parisuhteessa.
Terv, sinkkumies 28v
No sinkkumies 28, minä täytän kaikki listan kriteerit, ja olen aina täyttänyt ne. Mutta olen 37-vuotias. Haittaako ikäni sinua?
No sinkkumies, mites on :) ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ei eläinhulluutta
- Ei tupakointia
Terv, sinkkumies 28v
N28
Mistä sä tiedät, että sun siskontytöt ei oo harrastanu yhdenillanjuttuja? Ei niistä nyt varmaan sukulaisille kerrota :D
Voisin lyödä vetoa, että eivät. Kumpikin löysi lukiosta nykyisen kumppanin ja uskon jokaisen näistä 4 nuoresta olevan edelleen toistensa ensimmäiset.
En toki moralisoi; en voi heittää ensimmäistä kiveä. ;-)
En lähde, liian lyhyt yäk.