Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies , mikä asia on naisessa tärkein kun etsit kestävää parisuhdetta?

Vierailija
10.04.2017 |

Kertokaa

Kommentit (404)

Vierailija
21/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinteät tissit

Vierailija
22/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voi tietää onko jollain naisella ollut yhdenillan juttuja? Jos on vaikka ollut ulkomailla lomalla ja pannut joka päivä paikallisten eri miesten kanssa niin ei se asia tule koskaan selville jos nainen itse ei kerro. Ja miksi kukaan kertoisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tissit!

Vierailija
24/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ei tatskoja koko keho täynnä

- Ei eläinhulluutta

- Ei tupakointia

- Ei liika tissuttelua tai biletystä

- Liikunta ei aiheuta harmaita hiuksia

- Tasa-arvoinen ajattelutapa.

- Käy töissä. Tai jos on työtön on joku suunnitelma.

- Jotain kokemusta seurustelusta.

- Ei ole harrastanut yhdenyön juttuja.

- Kykenee sitoutumaan

Siinäpä se... Voin sanoa että millään muulla ei ole väliä. Mutta olen varautunut että loppuelämän olen poikamiehenä =D

Terv, sinkkumies 28v

Tässä on aika kattava lista jonka voi 99% miehistä varmasti allekirjoittaa.

Esim tinderissä jos selaa naisia niin tatuoinnit/koirat/epäterveelliset elämäntavat tuntuu olevan suoranainen epidemia.

Se fiilis kun käyt treffeillä ja myöhemmin naiselta paljastuu tatuointi vaikka selästä :(

Siis jos tapaat naisen, jonka kanssa sinulla synkkaa hyvin ja joka vastaa muuten ihanteitasi, niin homma kaatuu siihen, jos naiselta löytyykin jostain vaatteiden peittämästä paikasta tatuointi, vaikkapa pieni perhosen kuva tms. naisellinen motiivi? Oikeasti? :D

Minulla ei itsellänikään ole tatuointeja koska se ei ole minun juttuni, mutta ihmettelen kyllä, että tuollainen pikkuasia pilaa mielestäsi koko ihmisen. Aika herkkä minosa taida kyllä olla...

Ei se homma kaatunut tuohon tatuointiin mutta homma kaatui myöhemmin siihen että henkilö oli liian erilainen mitä minä, tatuointi oli vain ensimmäinen varoittava tekijä.

Vierailija
25/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ei eläinhulluutta

- Ei tupakointia

- Kykenee sitoutumaan

Siinäpä se... Voin sanoa että millään muulla ei ole väliä. Mutta olen varautunut että loppuelämän olen poikamiehenä =D

Terv, sinkkumies 28v

Kappas, minuun täsmää hyvin nuo luetellut asiat, mutta olen kyllä naimisissa ja perheellinen lähemmäs 4-kymppinen nainen. Näin "ideaaliin" sopivana naisena on kyllä pakko sanoa, että jos sinkkuaikoinani joku mies olisi tullut tuollaisen listan kanssa puheilleni, niin se olisi ollut aikamoinen turn off. Kumppanin etsiminen kestävään parisuhteeseen ei ole sama asia, kuin että mennään vaatimulistan kanssa autokauppaan valkkaamaan mieluista ajopeliä. 

Jos luulet että juttelen naisille tuo lista kädessä niin olet väärässä. Tuo lista on mielessäni koko ajan mutta ei siitä ääneen naisille tolkoteta.

Terv, sinkkumies 28v

Selvä, mutta ihan vain näin vanhemman täti-ihmisen elämänkokemuksella voin sanoa, että sahaat omaa oksaasi, jos olet liikkeellä kiveen kirjoitetuilla spekseilla siitä, millainen kumppanisi "pitää" olla. Lopputulos on silloin todennäköisimmin se, että jäät yksin. Sitä vastoin jos olet avoimin mielin ja yrität tutusta ihmisiin ennakkoluulottomasti ja kohdata heidät sellaisina kuin he ovat, niin vastaan voi tulla ihminen, joka oikeasti "kolahtaa" epätäydellisyyksistään huolimatta. Koska ihan kaikki ihmiset ovat omalla tavallaan epätäydellisiä, eikä se ole paha asia.

T. kommentoimasi.

Ymmärän pointtisi. Spekseissäni ei ollut silti mitään pituuteen tai hiustenväriin tai kuppikokoon liittyviä vaatimuksia. Saati siihen mitä harrastaa tai mitä tekee työkseen.

Nuo asiat mistä viime lauseessa puhuin ovat suurimman osan naisista vaatimuslistoilla kun käännät ne miesten ominaisuuksiksi. Asioita mihin ei ihminen välttämättä pysty itse vaikuttamaan mitenkään. Tinder naisten vaatimuslistoista puhumattakaan.

Just saying.

Terv, sinkkumies 28v

Vierailija
26/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintäänkin siistitty karvoitus.

Vierailija
27/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, mikä tästä listasta tekee hankalan, on sen subjektiivisuus. Minun maailmassani tuon täyttää 95% naisista nykyäänkin, mutta käytännössä paljastuu, että kirjoittaja määrittelee kriteerinsä toisin kuin minä, vaikka lista vaikuttaa ihan samalta - ja hänen määriltemäänsä kukaan ei enää täytäkään. Epäilemättä voi sattua myös niin, että listan käyttäjä ihan tiedostamattaan, milloin mistäkin psykologisesta syystä, määrittelee kriteerinsä joka kerta uudelleen niin, että käsillä oleva kumppaniehdokas ei täytä niitä. Tämä käy päinsä, koska lista on täynnä erilaisia subjektiivisia kvalifiointeja:

- Ei tatskoja koko keho täynnä - mitä tarkoittaa koko keho täynnä: ainakin yhdelle tai kahdelle kirjoittjalle se tarkoitti yhtä piilossa olevaa tatuointia. Ei sillä, koko omassa tuttavapiirissäni vain yhdellä naisella on tatuiointi, sekin piilossa.

- Ei eläinhulluutta - mikä on eläinhulluuden ja lemmikin omistamisen ero?

- Ei tupakointia - tämän luulisi olevan selkeä asia, mutta ei välttämättä sekään

- Ei liika tissuttelua tai biletystä - mikä on liikaa?

- Liikunta ei aiheuta harmaita hiuksia - eli pitää osata liikkua just oikea määrä siihen nähden, mitä kirjoittaja haluaa, ei pätkääkään liian vähän eikä yhtään liikaa. Varmaan myös oikeant lajit tarvitaan.

- Tasa-arvoinen ajattelutapa - tiedämme kaikki, miten eri lailla lassukat ja normaalit ihmiset ajattelevat tasa-arvosta

- Käy töissä. Tai jos on työtön on joku suunnitelma. - paljonko pitää tienata?

- Jotain kokemusta seurustelusta - paljonko, kenen kanssa?

- Ei ole harrastanut yhdenyön juttuja. - tämä tulikin jo esille aikaisemmassa keskustelussa

- Kykenee sitoutumaan - kenen ehdoilla?

Vierailija
28/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotettava, tasapainoinen ja rauhallinen.

Tämä + hyvännäköinen.

M35

Vierailija
29/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ei eläinhulluutta

- Ei tupakointia

- Kykenee sitoutumaan

Terv, sinkkumies 28v

Hyvä lista, lisäisin tuohon vielä nämä:

-henkisesti tasapainossa

-ei ylipainoa

-ei luonnottomia hiusvärejä

-ei somehuora

-ei lapsia, ainakaan missään tapauksessa useammalle kuin yhdelle miehelle

Vierailija
30/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ei eläinhulluutta

- Ei tupakointia

- Kykenee sitoutumaan

Terv, sinkkumies 28v

-henkisesti tasapainossa

-ei ylipainoa

-ei somehuora

Kannattaa ruveta lottoon, on suurempi todennäköisyys saada 7 oikein ku löytää henkisesti tasapainoinen nainen 😂

Vierailija
31/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ei eläinhulluutta

- Ei tupakointia

- Kykenee sitoutumaan

Terv, sinkkumies 28v

-henkisesti tasapainossa

-ei ylipainoa

-ei somehuora

Kannattaa ruveta lottoon, on suurempi todennäköisyys saada 7 oikein ku löytää henkisesti tasapainoinen nainen 😂

Siinä olen täysin samaa mieltä, nauratti itseäkin tuon kirjoittaminen listalle koska tiedän sen olevan täysin turha toivo. Mutta lottokin on vetämässä. :D

Vierailija
32/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ei eläinhulluutta

- Ei tupakointia

- Kykenee sitoutumaan

Terv, sinkkumies 28v

Tässä on aika kattava lista jonka voi 99% miehistä varmasti allekirjoittaa.

Esim tinderissä jos selaa naisia niin tatuoinnit/koirat/epäterveelliset elämäntavat tuntuu olevan suoranainen epidemia.

Se fiilis kun käyt treffeillä ja myöhemmin naiselta paljastuu tatuointi vaikka selästä :(

Lista ok, mutta täytäthän mies itse samat vaatimukset?

Vierailija
33/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinkkumies 28 v, kuka sä oot ja mistä sut löytää!

T. Sinkkunainen 23 v

P.s. Täytätkö itse nuo naiselta vaatimasi ehdot?

P.p.s. Ootko pitkä?😍

Vierailija
34/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa

Tasapainoinen luonne ja elämänhallinta. Ei jaksa mitään temperamenttista ongelmatapausta vuodesta toiseen.

Vierailija
35/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Muuten kaikki kriteerit täyttyvät minun kohdallani, mutta yhden illan juttu 15 vuotta sitten teki minusta kelvottoman. :(

No niin draamakuningatar: miehille ei vielä 2017:aan kerrota, että on ollut yhden illan juttu (tai pari); tai että on sekstaillut jonkun muun kuin valkoisen suomalaisen miehen kanssa.

Vierailija
36/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes poikkeuksetta naiset jotka läpäisee tuon keskustelussa puhutun listan on parisuhteessa.

Niin se vain on että tuo on erittäin haluttu naistyyppi... Vastaavia miehiä on tuhansittain vastoin tahtoaan sinkkuina. Mutta ei siitä sen enempää se ei ollut keskustelun idea.

Vierailija
37/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ei eläinhulluutta

- Ei tupakointia

- Kykenee sitoutumaan

Terv, sinkkumies 28v

-henkisesti tasapainossa

-ei ylipainoa

-ei somehuora

En oikein ymmärrä tätä juttua nyt. Täytän kaikki tämän listan kriteerit ja myös sen edellisen listan kriteerit. Jopa niin, että en juo ollenkaan alkoholia eikä ole yhtään niitä tatuointeja, palkkakin on hyvä ja elämänhallinta kunnossa, rauhallinenkin olen enkä temperamenttinen. Onko tämä oikeasti niin kamalan harvinaista?? Siis että tällainen nainen on olemassa. No, minä en enää ole sinkku nyt silti kuitenkaan, vielä muutama vuosi sitten olin.

N36

Vierailija
38/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla kokemusta seurustelusta?

Ja toisaalta yksikin ns. yhden yön juttu menneisyydessä on ratkaiseva no-no?

Mikä logiikka tossa on?

Plussaa, jos on joskus rakastanut ja sitoutunut toiseen mieheen, mutta miinusta jos on joskus "vain" pannut jonkun kanssa?

Jos ei ole seurustelusta kokemusta, voi helposti olla aivan epärealistinen kuva siitä, mitä parisuhde on ja minkälaisen kumppanin itse tarvitsee. Näistä voi tulla ongelmia. Tietysti jostain on aloitettava jokaisen.

Yhden yö jutut eivät normaalilla itsetunnolla varustettua miestä häiritse. Ne pelottavat niitä miehiä, jotka luulevat että heitä vertaillaan seksikumppanina näihin aiempiin kokemuksiin ja uskovat jäävänsä huonommaksi syystä tai toisesta. Siihen voi toki olla syytäkin.

Vierailija
39/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ei eläinhulluutta

- Ei tupakointia

- Kykenee sitoutumaan

Terv, sinkkumies 28v

Kappas, minuun täsmää hyvin nuo luetellut asiat, mutta olen kyllä naimisissa ja perheellinen lähemmäs 4-kymppinen nainen. Näin "ideaaliin" sopivana naisena on kyllä pakko sanoa, että jos sinkkuaikoinani joku mies olisi tullut tuollaisen listan kanssa puheilleni, niin se olisi ollut aikamoinen turn off. Kumppanin etsiminen kestävään parisuhteeseen ei ole sama asia, kuin että mennään vaatimulistan kanssa autokauppaan valkkaamaan mieluista ajopeliä. 

Jos luulet että juttelen naisille tuo lista kädessä niin olet väärässä. Tuo lista on mielessäni koko ajan mutta ei siitä ääneen naisille tolkoteta.

Terv, sinkkumies 28v

Selvä, mutta ihan vain näin vanhemman täti-ihmisen elämänkokemuksella voin sanoa, että sahaat omaa oksaasi, jos olet liikkeellä kiveen kirjoitetuilla spekseilla siitä, millainen kumppanisi "pitää" olla. Lopputulos on silloin todennäköisimmin se, että jäät yksin. Sitä vastoin jos olet avoimin mielin ja yrität tutusta ihmisiin ennakkoluulottomasti ja kohdata heidät sellaisina kuin he ovat, niin vastaan voi tulla ihminen, joka oikeasti "kolahtaa" epätäydellisyyksistään huolimatta. Koska ihan kaikki ihmiset ovat omalla tavallaan epätäydellisiä, eikä se ole paha asia.

T. kommentoimasi.

No ei tuo lista nyt paha ole. Omani on aika samanlainen, ja olen siis nainen. Kirjoittaja vaikuttaa hyvin fiksulta, enkä saa vaikutelmaa, että hän on sitä mieltä että "pitää olla/pakko olla" ja että ei joustaisi. Varmaan rakkauden koiraan hyväksyy, mutta ei nyt kettutyttöä ota. Ja kuten sanoikin, yhdenyönpanojakin voi olla muutama, kunhan ei nyt joka viikko ole ollut tai useita per viikko viimeiset muutama vuosi.

Vierailija
40/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei sinkkumies 28 v, kuka sä oot ja mistä sut löytää!

T. Sinkkunainen 23 v

P.s. Täytätkö itse nuo naiselta vaatimasi ehdot?

P.p.s. Ootko pitkä?😍

Aijai särähti korvaan tuo pituuden tärkeys.

Olen 177cm pitkä k

Joten aikalailla keskipituinen. Pääkaupunkiseudulla asun.

Niin ja täytän nuo ehdot ja paljon enemmän mutta en vaadi kauheasti muuta.

Lähdetkö kahvelle vai onko pituus probleema?

Terv, sinkkumies 28v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän