Minua naurattaa se, että vihreät ottivat kunnolla turpiinsa Hgissä :D
Kommentit (67)
Anteeks vaan mutta kuinkakohan moni näistä "stadilaisista" ovat edes syntyneet stadissa saatikka heidän vanhempansa tai isovanhempansa? :D
Onneksi olkoon kokoomuksen äänestämisestä työttömät rajakit. Jatkakaa samalla tavalla niin saatte sen aktiivisuutta edellyttävän työttömyysturvan :)
Vierailija kirjoitti:
Joku asiantuntija sanoikin aamu-tv:ssä että moskeija ja maahantuloasiat eivät voineet olla vaikuttamatta kokoomuksen suosioon.
Itse äänestin nimenomaan kokoomusta, jotta vihreiden valta helsingissä päättyisi.
Eli siis ihmiset haluavat lisää maahanmuuttoa, koska Kokoomusta äänestettiin paljon?
Kokoomushan on jo vuosien ajan toitottanut haluavansa lisää maahanmuuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku asiantuntija sanoikin aamu-tv:ssä että moskeija ja maahantuloasiat eivät voineet olla vaikuttamatta kokoomuksen suosioon.
Itse äänestin nimenomaan kokoomusta, jotta vihreiden valta helsingissä päättyisi.
Eli siis ihmiset haluavat lisää maahanmuuttoa, koska Kokoomusta äänestettiin paljon?
Antirasistiset puolueet saivat huikean voiton. Suomen kansan syvät rivit ovat osoittaneet halveksivansa rasismia.
Wannabe stadilaiset helvettiin stadista kirjoitti:
Anteeks vaan mutta kuinkakohan moni näistä "stadilaisista" ovat edes syntyneet stadissa saatikka heidän vanhempansa tai isovanhempansa? :D
Täällä on kyllä äänioikeus muillakin kuin paljasjalkaisilla.
Vierailija kirjoitti:
Eipä päättynyt. Pieleen meni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antirasistiset puolueet saivat huikean voiton. Suomen kansan syvät rivit ovat osoittaneet halveksivansa rasismia.
Totta. Kaikista puolueista kokoomus on historian aikana varmaan edistänyt eniten maahanmuuttoa. Haluavat halpoja työntekijöitä tänne ja edistivät sitä agendaa eduskunnassakin oikein huolella vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä!
Vierailija kirjoitti:
Ottaapa se nyt koville. +1,8% on mielestäni suurin lisäys kaikista puolueista.
Merkityksetöntä riehua jostain 1,8% suorastaan naurettavaa kun kokoomus ylivoimainen ykkönen.
Mä en hopea tilasta jossa jäisin voittajalle 100 metriä 200 metrin juoksussa iloitsisi yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Siinä mielessä ottivat turpiinsa, että Kokoomuksen Vapaavuori on nyt vahvoilla seuraavaksi kaupunginjohtajaksi. Ilman Anni Sinnetännemäen ja jättimoskeijan synnyttämiä antipatioita, vihreillä olisi mennyt vielä paremmin.
Kyllä ne antipatiat kohdistuu vihreisiin kokonaisuudessaan. Helsingissä kansa on saanut tarpeekseen vihreästä tyranniasta!
No Helsingissä tuo oli kyllä vähän huono tulos oppositiopuolueelle, mutta Espoossa nousu oli jo parempi. Ihmettelen, että vihreillä meni noinkin hyvin, koska niiden liikenne ja -kaavauslinjaukset ovat kaikin puolin älyttömiä. Toisaalta Keskuspuiston hakkaamista ja toisaalta kaupunkibulevardisointia, joka tappaa toimivat liikenneväylät. Mitään järkevää sieltä ei tule.
Muualla Suomessa ihmiset eivät vielä tiedä miten hölmöjä päätöksiä vihreät tekevät .
Hesassa ihmiset kyllästyivät jo vihreisiin.
Jan Vapaavuori on tänään ilmoittanut, että tekee kaikkensa estääkseen suuromoskeijan rakentamisen.
Kannatti äänestää Jania.
Vierailija kirjoitti:
Muualla Suomessa ihmiset eivät vielä tiedä miten hölmöjä päätöksiä vihreät tekevät .
Hesassa ihmiset kyllästyivät jo vihreisiin.
Jan Vapaavuori on tänään ilmoittanut, että tekee kaikkensa estääkseen suuromoskeijan rakentamisen.
Kannatti äänestää Jania.
Järjen voitto Helsingissä!
hä, seurasitko yhtään vaaleja? vihreät olivat voittajia, nousi toiseksi suurimmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se kieltämättä vähän huvittavaa kun Sinnemäki ennen vaaleja toiveikkaasti tsemppasi puolueensa kannattajia vaaliuurnille sanomalla tyyliin, että nyt meillä on historiallinen mahdollisuus nousta Helsingin suurimmaksi puolueeksi ja viedä pormestarin toimi itsellemme.
No kansa puhui (tai oikeammin äänesti) ja oli selvästi eri mieltä. Katsokaapa vaikka Vapaavuoren saamaa äänimäärää. Se oli täysin murskaavan ylivoimainen.
Ai joo, vihreäthän olivatkin ainoa puolue joka tsemppasi äänestäjiään ennen vaaleja. Muut olivat ihan hiljaa paitsi persut jotka tekivät kaikkensa jotta heitä ei äänestettäisi.
Ihan paras ketju meille huonon huumorin ystäville. Jatkakaa toki!
Tässä paljon samaa kuin siinä Fingerporin stripissä jossa joku perussuomalainen taksikuski:
"Ismo Alanko ratsastaa veljensä maineella"
1. Kokoomus 28,4 % lisäys 1,5%
2. Vihreät 24,1% lisäys 1,8%
Mun on vaikea nähdä missä se vihreiden voitto tossa on?
Nehän uhosi ennen vaaleja että ovat suurin puolue, Sinnemäestä pormestari ja kyllähän nyt suurmoskeija pitää saada. Mutta helsinki äänesti EI!
En äänestänyt vihreitä enää juuri tämän järjettömän sokeuden takia, joka liittyy laittomiin maahanmuuttajiin ja moskeijahankkeeseen. Äänen sai piraattipuolue.
N 45, yhteiskuntatieteilijä
Kokoomus. Vapaavuori. Vapaavuori sai ennen näkemättömän äänivyöryn ihan sen takia, ettei Sinnemäki vaan pääse pormestariksi.