Joskus v*tuttaa asua näin ahtaasti
17 neliöö. Makuuhuone, keittiö, olohuone, työhuone ja kodinhoitohuone kaikki samassa tilassa. Koko ajan pitää olla siivoamassa ja järjestämässä ja silti suurimman osan aikaa on paskaista ja ahdasta. Opiskelijana ei ole nyt varaa asua leveämmin. Argh. Tänään ottaa niin päähän. Onneksi on niitä parempiakin päiviä.
Kommentit (4)
Siskollani oli samankokoinen kämppä. Ulkomailta tullut ystäväni kertoi myöhemmin että kun ensi kerran vieraili asunnossa oli miettinyt itsekseen että oliko se huone oikeasti koko asunto ja arvuuttelu että menikö mahdollisesti isoista vaatekaapin ovista käynti toiseen huoneeseen. Ei kehdannut kysyä heti. Ei nimittäin ole hänen kotimaassaan noin pieniä asuntoja.
Ai, minä taas tykkään nykyisestä 16m2 yksiöstä enemmän kuin mistään muusta, jossa olen asunut (olen asunut aiemmin kaksioissa ja kolmioissa). Ihanan kotoisaa ja siivoaminen on tosi helppoa ja nopeaa :)
Opiskelijakämppä 11 m2 ja kädet ylti seinästä seinään kun seisoi keskellä. Ikkunän ääressä tietysti työpöytä ja tuoli ja seinustalla sänky ja pieni pöytä. Siinä sitten opiskeltiin ja siinähän se aika meni mutta oli oma kämppä. En kyllä kaipaa nyt ok-talossani sitä aikaa.
Ap:lle hyvää jatkoa, kyllä se paistaa vielä sinne risukasaankin.
Joskus voit muistella sitä kämppää haikeudella. Tsemppiä.