Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olikaan se osote josta sai ostettua raskaustestejä?

Vierailija
23.03.2006 |

tiedän että on kysytty täällä monta kertaa mutta olen itse kadottanut osotteen, ja nyt tarviin sitä...

Kiitos jo etukäteen oikein paljon...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen vaan suuresti sitä, miksi pitää tilata niitä testejä jostain ties mistä. Kun samalla voi käydä apteekissa monta kertaa sinä aikana kun ne testit tulee...

-2-

Vierailija
2/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikun tilaamaan...=)

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostun todella helposti, jos joku vaan töksäyttää että mikset mene käymään siellä tai käyppä siellä tai täällä. Minä kun en pääse liikkumaan niin kuin normaalit ihmiset... Olen pahoillani vielä kerran.

AP

Vierailija
4/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sanoin ton asian sillee yleisesti! En tarkoittanut tolla juuri sinua!

Tottakai se on ymmärrettävää jos ei apteekkiin pääse, mutta nekin tilaa netistä kun eivät kehtaa mennä apteekkiin testiä ostamaan, ne mua ihmetyttää!!!

Anteeksi jos loukkasin ap:tä! :)

-2-

Vierailija
5/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ensiksikin on ihmisiä jotka asuvat pienellä paikkakunnalla jossa kaikki tuntevat toisensa. Kaikki eivät halua hehkuttaa mahdollista raskauttaan heti kaikille, vaan salassa koittavat testin hankkia ja tehdä ja nauttia alkuraskaudesta ihan omalla perheellä. No, miksei testiä osteta naapurikaupungin apteekista? Siksi, että sinne naapurikaupunkiin voi olla useampi kymmenen tai sata kilometriä. Lapissa ei ole edes kuin asiamiesapteekkeja, joista ei testejä saa. Ja jokapaikassa ei ole Prismaa tai CM:kään. ja lisäksi ainakin Mammaksin testit ovat paljon halvempia kuin apteekin. 3 liuskatestiä maksaa muistaakseni 8,- sisältäen postikulut ja ovat seuraavana päivänä yleensä perillä. Että siksi kaikki ei osta testejään apteekista.

T:yksi korvessa asuva

Vierailija
6/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www . saveontests . com

Vierailija
7/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ymmärrä tota raskaustestien tilaamista!!!! Helpompaa olis mennä apteekkiin, ni saa heti sen testin eikä joudu odottamaan seuraavaa viikkoa....ja maksaa postimaksuja

Vierailija
8/8 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miestäni en pyydä sitä hakemaan koska haluan asian olla yllätys! Joten jospa miettisit tästä lähtien jotain rakentavampaa ja keskityisit omaan pikku maailmaasi. KIITOS!!!

AP