Remppaukot ovat perseilleet mun kämpässä, voi jumalauta
Asunnossani remontoidaan kylpyhuonetta. Vanhat laatoitukset ja kiinteät kalusteet vaihtuvat uusiin. Olen ollut koko jo hyvän aikaa kestäneen remontin ajan poissa kotoani, mutta tänään kävin piipahtamassa. Löysin seuraavaa:
* Ruokapöydän yhdellä tuolilla oli iso kengänjälki
* Omat minitikkaani olivat kylppärissä pölyn peitossa
* Tiskialtaani oli paskainen
* Allaskaapista on otettu tiskiaine esille
* Keittiön kaapista on etsitty mittakannu
Tuosta vikasta lisään sen verran, että mulla on mittakupit ja -kannut sellaisessa kaapissa, josta niitä ei todellakaan ensimmäiseksi osaisi etsiä kukaan muu kuin minä. Oon myös myllännyt mun kaappeja ihan vastikään läpi erotellakseni mitä oikeasti tarvitsen ja mitä myyn ja tästä syystä se mittakannu on ollut siellä kaapissa aika syvällä. Tarkoittaa siis, että remppaukko on joutunut kaivelemaan ihan kunnolla. Kaappi on jääkaapin päällä, eli sillä varmaan selittyy mihin sitä ruokapöydän tuolia on tarvittu.
AV:n raati, menikö tämä teidän mielestä remppaukoilta ihan nappiin? Miten kylppärin laatoittajalle ja laastittajalle on voinut tulla niin kovin yllätyksenä laastinsekoituksen tarve, että ihan on asukkaan tavaroita pitänyt penkoa?
Olisi myös mielenkiintoista kuulla millaisia kauhutarinoita muilla on :D
Kommentit (37)
Mun kauhutarinani on, että pitikin lukea tämä yhdentekevä paskakirjoitus. Joku vittu oikein kuvittelee tän kiinnotavan muita!
Vierailija kirjoitti:
Mun kauhutarinani on, että pitikin lukea tämä yhdentekevä paskakirjoitus. Joku vittu oikein kuvittelee tän kiinnotavan muita!
Taitaa Tuuli tuivertaa ihan perseestä asti, jotta ihan kommentoida piti, kun ollaan niin paskantärkeitä tyhminen mielipiteineen että....
No ei mun mielestä ainakaan ole ihan okei alkaa plärätä läpi toisen ihmisen tavaroita. Varsinkin kun siihen ei ole yhtään mitään tarvetta.
Inhottavaa että vieraat ukot penkoo kaappeja, ymmärrän ap:ta. Vaikka kyse on viattomasta asiasta kuten mittakulhon tarpeesta, niin silti tuntuisi yksityisyyden loukkaukselta että joku kysymättä käy kaappejani läpi.
Pikku yksiössä opiskelijana asuessani keittiön viemäriputki meni tukkoon. Asiaa hoitamaan kutsuttu nuori mies ei ehkä ollut ihan ammattinsa tasalla, koska jätevedet levisivät ympäri puista allaskaappia ja koko asunto löyhkäsi rempan jälkeen viemärivedeltä sen vuoden-pari kun siinä asuin. Tuoksukynttilöitä tuli polteltua ja tuuletettua ahkerasti.
Mun asuntoon kun vaihdettiin lukot, tietty siihen aikaan kun itse olin töissä, niin oli lukkoseppä käynyt vääntämässä kunnon tortut vessanpönttöön. Kiireessäkö lie huolimattomasti "vetänyt"(painonappi), ettei pytty ollut mitään huuhtonut, vaan jäi pelkästään lirittämään vettä.
Vessapaperirulla oli huonosti revitty ja mun pyyhkeeseen pyyhitty rasvat käsistä.
Asukkaan tavaroihin ei kosketa! Eikä todellakaan pengota kaappeja! Huomenna otat yhteyttä työn valvojaan.
Tuli tänne vauvalehden keskustelupalstalle tämä. Pitäisi kysyä niiltä remppamiehiltä.
Remppaukot ovat perseestä. Muista, ettei se ole henkilökohtaista. Olen tullut mietelmissäni sellaiseen lopputulemaan, että remppaukot ovat perseestä, mutta eivät aina tahallaan ilkeitä. Kotini on rempattu lattiasta kattoon ja päivittäin sain puuskutella raivon vallassa, kun kaikki tehtiin miten sattuu ja piti vaatia korjausta ja taas korjausta. Oikeasti olisi pitänyt keskeyttää koko remppa ja vaihtaa toisiin tekijöihin, mutta se oli todella stressaavaa aikaa, joten päätin kouluttaa perseilijät tekemään työnsä kunnolla.
No, loppu hyvin, kaikki hyvin. Myöhemmin minulle tuli ikkunanpesijä-miekkonen, joka oli alusta loppuun oikein mukava! :) mutta jätti jälkeensä ei niin mukavia likatahroja (ikkunoista valui) (ja miksi ikkunat olivat NIIN likaiset, no kotini oli aiemmin vuokralla ja tämä vuokralainen ei huolehtinut siisteydestä ollenkaan, ja minä sitten kuvittelin itse peseväni ikkunat kunhan jaksan, mutta paskat jaksoin XD) (vuokralainen ei siis ollut minun vuokralaiseni, vaan sukulaiseni),
NIIN: jos olisin ollut poissa kotoa ikkunanpesun ajan, olisin kotiin tullessani pitänyt likajälkiä vittuiluna. Nyt annan anteeksi, koska miekkonen oli tosiaan kovin mukava ja jälki hyvää! Saat anteeksi miekkonen.
Ainiin, rinnastan ikkunanpesijä-miekkosen remppaukkoihin, koska onhan se tavallaan... remontti... että pesee ikkunat. No ei se kyllä oikeastaan ole lähelläkään, mutta kuitenkin rinnastan.
"Vanhat laatoitukset ja kiinteät kalusteet vaihtuvat uusiin."
Kätevää. Mihin niitä remonttimiehiä edes tarvitaan?
Missä ihmeen luolissa te asutte ja keitä urakoitsijoita siellä on?? Mulla ei ole kuin hyvää sanottavaa meidän taloyhtiön rempasta (putki). Kaikki sujui hyvin ja etuajassa valmista ja olivat siivonneet jälkensä
PS. Kirjoituksellani EN yrittänyt puolustella kuspää-remppaukkoja. Olen vain todennut oman kokemukseni + nettijuttujen perusteella, että jostain syystä he ovat kuspäitä. Otin sen henkilökohtaisesti, mutta onneksi se ei ole. Sitä en kyllä ymmärrä, että mitä v*ttua he ajattelevat toimiessaan niin törkeästi? Niinkö, että "me nyt tässä tehdään v*tun raskasta työtä saatana niin ei se ole niin v*tun justiinsa jos joku tahra tulee johonkin ja kylppärin käsipyyhe liataan."
Nimenomaan pieni ja viaton asia tuo lainaaminen, mutta toisten kaappeja ei mennä penkomaan ilman lupaa, piste.
Juttelin kaverin kanssa asiasta ja hän kertoi oman kokemuksensa. Heillä ukko oli astianpesukoneesta käynyt salaa hakemassa kulhon ja käyttänyt sitä ties minkä mömmön miksaukseen. En voi käsittää mitä senkin urpon päässä on liikkunut :D
Olen itse rakennusalalla, mutten sisällä vaan ulkona. Me tiedetään mitä me ollaan menossa tekemään ja mitä siihen hommaan tarvitsee ja paku lastataan tarvikkeilla sen mukaan. Joskus harvoin käy niin, että tarvitaan vaikka vielä yhdet kottarit ja joudutaan lainaamaan sellaisia asiakkaalta. Niiden käyttöön kysytään poikkeuksetta lupa.
Btw muutaman kerran olen jotain AV:lle purnannut ja tämä on ensimmäinen kerta kun saan provohuutelun, kiitos siitä :) <3
AP
Virolainen remonttireiska kävi kahdeksana päivänä korjaamassa pikkuvikoja, jotka olivat tulleet ilmi remontin jälkeen: Maalasi pientä seinänpätkää 2 päivää. Ensimmäinen maali oli valmiiksi tummempaa kuin maalarinvalkoinen, joten koko seinä maalattiin puolikkaan sijasta paitsi tv:n seinätelineen takaa.
Kyseli olisiko minulla pallia, jolla voisi seistä. Oli vain nahkainen jalkarahi nojatuolin edessä. Hyvin kesti, vaikkei sitä ole tarkoitettu seisomiseen.
Tuli tukkimaan ulkoseinässä olevat aukot astiakaapin takana. Työsuunnitlmassa ei ollut aikoinaan mainintaa, jotta reiät pitää tukkia. Haki kuitukangasta autostaan ja työnsi nyytit reikiin.
Kylppärin lattialämmitys ei toiminut. Päivä meni ihmetellessä, toinen pistorasiaa korjatessa kaverin kanssa ja kolmas kontatessa kädellä lattiaa tunnustellen.
Johtojen läpivienti tiiliseinän läpi ulos asunnosta paljastui juuri, kun katonrajaan asti ulottuvan kaapiston päällistä tutkittiin. Reikä seinässä, ilmankos tuulee!!!
Ihan mukava mies, mutta perin hidasta toimintaa ja mielestäni epäammattimaista.
Ei ollut mukavaa jättää reiskaa kotiini, mutta en pystynyt olemaan kodissani, kun vieras hääräsi asunnossani.
Hän ei kuitenkaan varastanut mitään. Parketti- ja kylppäriremontin jälkeen kymmenen vuotta sitten perheemme huomasi tavaroita kadonneen. Ei mitään suurta, mutta kelpasi.
Vierailija kirjoitti:
Mun asuntoon kun vaihdettiin lukot, tietty siihen aikaan kun itse olin töissä, niin oli lukkoseppä käynyt vääntämässä kunnon tortut vessanpönttöön. Kiireessäkö lie huolimattomasti "vetänyt"(painonappi), ettei pytty ollut mitään huuhtonut, vaan jäi pelkästään lirittämään vettä.
Vessapaperirulla oli huonosti revitty ja mun pyyhkeeseen pyyhitty rasvat käsistä.
Tätä voi jo kutsua kirjaimellisesti perseilyksi.
No nyt oli hurja tarina. Not.