No, ketäs äänestitte? Tai mitä puoluetta?
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
En vielä ketään, mietin tässä, että jaksanko lähteä äänestämään persuja.
Jaksa vaan, ainoa järkevä vaihtoehto näistä!
Väyrystä (sitoutumaton KD:n listalla).Eli eikös se mene jotenkin niin, että Väyrysen potti vetää mukanaan valtuustoon muita pieniä KD:n ehdokkaita?
Harkotsin myös Kokoomuksen Ville Rydmania, mutta se menee läpi muutenkin, enkä halunnut lisätä Kokoomuksen äänipottia.
Äänestin tuota meijän pappaa. Olen tuntenut papparaisen lähes 35 vuotta ja tiedän, että hän on aina heikoimpien puolella.
Kokoomuksen ehdokasta, jonka tunnen jo vuosien takaa ja joka on ollut tämän asunnon ensimmäinen omistaja. Kävin kyllä läpi vinon pinon ehdokkaita, mutta minulle oli yksi ehdoton edellytys, että ehdokkaan pitää asua kylässä, josta koko kunta on saanut nimensä. Puolueen ehdokkaista pääosa näyttää olevan tuosta käenpoika taajamasta, jonne on keskitetty kaikki keskeiset palvelut tässä kunnassa.
Kokoomus, persut ja vassarit tuntuu keränneen palstalaisten äänet. Itse äänestin demarinaista.
KD äänestin ei muissa puolueissa ollut ketään tuttua . Viimes persuja ja aina ennen vasemmistoa!!
Äänestin nuorta politiikasta ja ihmisten asioista oikeasti kiinnostunutta tyyppiä, jos vaikka piristäisi kaupunginvaltuuston pystyynkuollutta porukkaa, jossa samat vanhat jäärät vääntää vuodesta toiseen ja kokoomus vetelee sileäksi kaiken minkä voi. Puolue vasemmistoliitto.
Äänestätte kuspäät kokoomusta, joka on ajamassa tätä maata alas?!!!!
Naista, kokoomusta, viisasta ja arvomaailmaltaan järkevää
Feminisistä puoluetta koska antirasismi, tasa-arvo ja naiseus on minulle tärkeitä aatteita. En ikinä äänestäisi miestä koska olen tasa-arvon edustaja.
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko ajamassa tukiasi alas.?
Ei sillä, vaikea minunkin on äänestää Kokoomuksen possuja, mutta kuka muu leikkaisi sosiaalituet niille kuuluvalle tasolle. ?
T.: ahkera itsensätyöllistäjä
Onpa täällä paljon persujen kannattajia, surullista huomata.
Anna-Marjaana kirjoitti:
Feminisistä puoluetta koska antirasismi, tasa-arvo ja naiseus on minulle tärkeitä aatteita. En ikinä äänestäisi miestä koska olen tasa-arvon edustaja.
Sulla taitaa ihan sormet syyhytä että pääset vastailemaan trollauksesi suututtamalle massalle. Olet aika vajakin oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko ajamassa tukiasi alas.?
Ei sillä, vaikea minunkin on äänestää Kokoomuksen possuja, mutta kuka muu leikkaisi sosiaalituet niille kuuluvalle tasolle. ?
T.: ahkera itsensätyöllistäjä
Et taida sinäkään itsesi työllistäjä tajuta, että jos tukia lasketaan enää yhtään alkaa ryöstöt yleistyä. Siinä ainakin pääset itseäsi työllistämään kun et voi autoa tai asuntoa jättää vartioimatta :)
Vihreitä ensimmäistä kertaa, ennen oon äänestänyt Vasemmistoliittoa. Tein valinnan ihan vaan vaalikoneen perusteella kun mikään ehdokas tai puolue ei oo mitenkään täydellinen.