No, ketäs äänestitte? Tai mitä puoluetta?
Kommentit (129)
Ootte kyllä ihme jooseppeja kun väitätte kokoomusta rikkaiden puolueeksi
Kopissa vielä mietin, mutta persuille meni
Äänestin Vihtori Kosolaa ja Lapuan Liikettä.
Siinä oli mies, joka tietäsi heti, mitä pitää tehdä koko arkadianmäen sakille.
Olen aina antanut ääneni Vasemmistoliitolle, mutta tänä vuonna ääni meni SPD:lle.
Eduskuntavaaleissa ääneni menee 100% varmuudella taas Vasemmistolle.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina antanut ääneni Vasemmistoliitolle, mutta tänä vuonna ääni meni SPD:lle.
Eduskuntavaaleissa ääneni menee 100% varmuudella taas Vasemmistolle.
Äh, SDP:lle!
En vielä ketään, mietin tässä, että jaksanko lähteä äänestämään persuja.
Vihreiden edustajaa. Helsingissä koko kisa on muutenkin vihreät vs kokoomus. Tuo kyseinen ehdokas on nuori, koulutettu ja päätavoitteena minun mielestä hyvät asiat.
Asun sen verran pienellä paikkakunnalla, että henkilö merkkaa melkeinpä enempi kuin puoluekanta. Tunnen äänestämäni henkilön ja tiedän, että jos hän pääsee läpi ei ole jees jees -jäsenenä mukana, vaan oikeasti saa jotain aikaan ja äänensä kuuluviin. Hän on myös hyvin älykäs henkilö. Useimmissa minulle tärkeissä asioissa ollaan samoilla linjoilla ja myös samoilla linjoilla siinä, kuinka meidän kuntaa tulisi kehittää. Ääneni meni keskustalle. Eduskuntavaaleissa ja aiemmin myös kuntavaaleissa olen äänestänyt vihreitä. Nyt vaan ei vihreiden ehdokkaat kolahtaneet.
Menossa vasta. En ainakaan hihhuleita, virheitä enkä kommareita aio äänestää...vaikeeta on.
Perussuomalaista. Olen äänestänyt aiemmin Maria Lohelaa, mutta on nyt varmaan kiireisempi eduskunnassa, joten löysin uuden, koulutetun naisehdokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliittoa.
Vai maanpettureita täällä äänestetään - TÖRKEÄÄ!!!
Vihreitä. Nuorehkoa, korkeakoulutettua naista jolle varhaiskasvatus, koulutus, talous sekä uusiutuva energia lähellä sydäntä. On istunut kunnanvaltuustossa jo aiemmin, toivottavasti pääsee jälleen läpi :)
Äänestin ystävääni, DI-naista, jolla on yrittäjätausta ja jonka vaaliteemat keskittyvät kouluihin, opiskeluun ja rakentamiseen. Kokoomuksen jäsen ja varmasti menee näissäkin vaaleissa läpi.