Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No, ketäs äänestitte? Tai mitä puoluetta?

Vierailija
09.04.2017 |

Kokoomusta itse äänestin.

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusta

N21

Vierailija
42/129 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ennen äänestänyt kokoomusta mutta nyt riittää. Vaihdoin leirin sossuihin, enemmänkin ehdokas edellä. Kokoomuksella ei ollut ainoakaan ehdokas kärjessä vaikka kuinka vaalikonetta paukutin, ja muutenkin ehdokkaat ei tuntuneet ajavan minulle tärkeimpiä asioita. Kuntavaalit on ehkä kaikista tärkeimmät vaalit joilla voi vaikuttaa oman paikkakunnan menoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan äänestänyt SE ehdokkaita? Itse olisin jos omalla paikkakunnalla olis ollut.

Vierailija
44/129 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS kunnallisvaalit on melko turhat vaalit. Ehkä ps politiikka sopii tähän hetkeen parhaiten, kun sote uudistus jyrää kuntatason päätökset.

Kunnallisvaalit ovat yksilölle kaikista tärkeimmät vaalit. Mikä siinä on, että paikallisista asioista ei kiinnostuta, mutta yhdenpäiväinen pressavaalit saa kansan liikkeelle?

Vierailija
45/129 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu. Äänestin sillä perusteella, että henkilö on jo nyt kaupungivaltuustossa. Suurempi tod. näköisyys, että tyyppi tulee valituksi (onhan tullut valituksi ennenkin) kuin joku ihan randompersu.

Mistäs sinä löysit esille miljoona vuotta vanhan jutun, joka oli irrotettu kontekstista?

Itse äänestin persujen 747, siinä on tolkun mimmi.

Vierailija
46/129 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomusta itse äänestin.

Milloin pyydät anteeksi tukholman terrori iskua?

Vierailija
47/129 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliittoa.

Vierailija
48/129 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin kokoomusta, kuten aika moni muukin täällä Naantalissa. Ikäistäni naista.

Vierailija
49/129 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestin kokoomusta, kuten aika moni muukin täällä Naantalissa. Ikäistäni naista.

Kampaaja-Kati ja Sarisairaanhoitaja leikkii supersijoittajaa

Vierailija
50/129 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan äänestänyt SE ehdokkaita? Itse olisin jos omalla paikkakunnalla olis ollut.

SE eli todellisuudessa Venäjä Ensin ei oikein saa kannatusta ihmisten keskuudessa joiden sukulaisia on kaatunut sodissa.

Vierailija
51/129 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piraatteja äänestin jo toista kertaa. Haluaisin vaihtaa nuo isot puolueet uusiin. Liian monen ura on ollu pelkkää politiikassa olemista.

Vierailija
52/129 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SE eli todellisuudessa Venäjä Ensin ei oikein saa kannatusta ihmisten keskuudessa joiden sukulaisia on kaatunut sodissa.

Wiik ja heikkilä menee läpi.

Vierailija
53/129 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps Mari Rantanen

Vierailija
54/129 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wiik ja heikkilä menee läpi.

Eihän noi ollutkaan se.

Vierailija
55/129 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piraatteja siis loisia ja vasemmistoa eli pummeja. Ei ihme, että täällä ehtii roikkua, kun on rikollisia pummeja. Hävetkää, vaikka ettehän te häpeä. Kyllä te aika munattomia ootte, pellejä.

Tule pyytämään rahaa suoraan multa, jos tarviit niin katsotaan.. mutta tukihakemuksia se on jonnenkin helppo täytellä, kun on kirjoittamaan oppinut meikän rahoittamassa koululaitoksessa..

Kunpa meillä ei ois kuin kokoomus, keskusta, kristilliset ja persut. Niin ja RKP..

Vierailija
56/129 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persua.

Vierailija
57/129 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestin ekaa kertaa miestä enkä puoluetta. Kyseinen ehdokas on tehnyt asuinalueeni hyväksi todella paljon töitä ja hän on pitkän linjan luonnon puolesta puhuja. Hän mm. haluaa suojella arvokkaat rannat ja metsät rakentamiselta. Täydennysrakentamisella saadaan sekä asuntoja, että suojeltua rannat ja metsät jatkossakin kaikkien virkistyskäyttöön.

Vierailija
58/129 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliittoa.

Vierailija
59/129 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta tietenkin!

Vierailija
60/129 |