lapsemme on karannut kaksikertaa tälläviikolla pk:sta ja tullut suoraan kotiin rimputtelemaan ovikelloa
pk:ssa ollaan päivitelty sitä että lapsemme on niin vilkas ja vihjailtu että henkilökohtainen avustaja voisi olla postiivinen juttu tälläiselle pojalle. ryhmässä on 19 lasta ja 4hoitajaa.
edellisen kerran poika tuli maanantaina aamupäivällä soitti ovikelloa ja soitin itse tarhaan josta eivät edes olleet kerenneet vielä ilmoittaa minulle pojan olleen hukassa! (matkaa päiväkodista meille on 150metriä)
tänään puhelin soi muutaman minuutin ennenkuin poika jo taas soitti ovikelloa. on vähän usko horjunut että lapset ovat turvassa päivällä ollessaan hoidossa! mitä jos itse en olisikaan sattunut olemaan kotona ja poika päättääkin lähteä kotiin pääsemättä jonnekkin seikkailulleen yksin..
kyseessa on siis 4vuotias vilkas poika jolla ei siis ole todettu mitään normaalistapoikkeavaa ylivilkkautta.
maanantaina menen keskustelemaan hoitajien kanssa viedessäni lapsen hoitoon. tältäpäivältä ollaan kotona
Kommentit (9)
johtuiskos siitä että haluaa kotiin, kun sinä olet siellä?
Täytyyhän tuo saada loppumaan. Aatteles jos yks kaunis kerta lapsesi päättääkin lähteä johonkin muualle kuin kotiinsa ...seikkailee auton alle tai joku pervo nappaa mukaansa kuleksimasta. Sitten taas selitellään iltapäivälehdissä resurssipulaa kun on jo liian myöhäistä. Oikeesti, kuulostaa tosi pelottavalta teidän päiväkoti.
tekijöitä, ääliöt. Ota asia puheeksi heti hoitajien kanssa, tuo on saatava loppumaan. Myös pojan kanssa keskustelu, kunnon sellainen
Olen luullut että päiväkoti on paikka, josta lapsi ei pääse lähtemään kenenkään huomaamatta. Portit lukossa jne.
Siinä on hankala tehdä töitä ja olla lapsen kanssa samalla. Lapsenkin parempi olla silloin hoidossa ja päästä kavereiden kanssa leikkimään, kuin olla yksin hiljaa että äiti saa tehdä töitä.
Ei ap
Laittakoot sitten vaikka lapsen vuorovahtiin, jolloin jonkun hoitajista pitää koko ajan tietää missä lapsi liikkuu.
..himassa voi tehda ihan palkkaduuniakin ei vain kolmivuoroduunin nukkumavuoroja. Kun on duunissa ei voi lasta jaloissa pitaa.
Muuten ylivilkkaus ei ole sairaus, vaikka siltä välillä tuntuu. Ihan normaalia, jopa parempi kuin liika kiltteys..